|
Borttagen
|
Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Uuugh kommer va astrött imorgon/idag, som vanligt why?
För att jag e vaken nu och behöver sömn men sen kommer ändå min mamma tvinga upp mig i "vettig" tid aha, ska satsa på att vara vaken hela natten och hela idag
Oj, lycka till! Själv ska jag nig försöka sova väldigt snart jag/kan inte, folk smäller var tionde minut
Smäller? fireworks, vad e det på svenska, har glömt
31 dec, 2017 03:26
|
Skyfall
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Uuugh kommer va astrött imorgon/idag, som vanligt why?
För att jag e vaken nu och behöver sömn men sen kommer ändå min mamma tvinga upp mig i "vettig" tid aha, ska satsa på att vara vaken hela natten och hela idag
Oj, lycka till! Själv ska jag nig försöka sova väldigt snart jag/kan inte, folk smäller var tionde minut
Smäller? fireworks, vad e det på svenska, har glömt
Raketer, eller nyårsraketer eftersom det snart är nytt år... men gud vad jobbigt!
31 dec, 2017 03:27
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Uuugh kommer va astrött imorgon/idag, som vanligt why?
För att jag e vaken nu och behöver sömn men sen kommer ändå min mamma tvinga upp mig i "vettig" tid aha, ska satsa på att vara vaken hela natten och hela idag
Oj, lycka till! Själv ska jag nig försöka sova väldigt snart jag/kan inte, folk smäller var tionde minut
Smäller? fireworks, vad e det på svenska, har glömt
Raketer, eller nyårsraketer eftersom det snart är nytt år... men gud vad jobbigt! Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Uuugh kommer va astrött imorgon/idag, som vanligt why?
För att jag e vaken nu och behöver sömn men sen kommer ändå min mamma tvinga upp mig i "vettig" tid aha, ska satsa på att vara vaken hela natten och hela idag
Oj, lycka till! Själv ska jag nig försöka sova väldigt snart jag/kan inte, folk smäller var tionde minut
Smäller? fireworks, vad e det på svenska, har glömt
Raketer, eller nyårsraketer eftersom det snart är nytt år... men gud vad jobbigt! just det raketer!
har varit så i 2 dagar nu
31 dec, 2017 03:28
|
Skyfall
Elev
|
Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Uuugh kommer va astrött imorgon/idag, som vanligt why?
För att jag e vaken nu och behöver sömn men sen kommer ändå min mamma tvinga upp mig i "vettig" tid aha, ska satsa på att vara vaken hela natten och hela idag
Oj, lycka till! Själv ska jag nig försöka sova väldigt snart jag/kan inte, folk smäller var tionde minut
Smäller? fireworks, vad e det på svenska, har glömt
Raketer, eller nyårsraketer eftersom det snart är nytt år... men gud vad jobbigt! just det raketer!
har varit så i 2 dagar nu
 usch
31 dec, 2017 03:30
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Skyfall: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Uuugh kommer va astrött imorgon/idag, som vanligt why?
För att jag e vaken nu och behöver sömn men sen kommer ändå min mamma tvinga upp mig i "vettig" tid aha, ska satsa på att vara vaken hela natten och hela idag
Oj, lycka till! Själv ska jag nig försöka sova väldigt snart jag/kan inte, folk smäller var tionde minut
Smäller? fireworks, vad e det på svenska, har glömt
Raketer, eller nyårsraketer eftersom det snart är nytt år... men gud vad jobbigt! just det raketer!
har varit så i 2 dagar nu
 usch japp, men det ingår i livet. Kan jag få kööa av dig?
31 dec, 2017 03:32
|
Skyfall
Elev
|
Minerva.Snape - Va?
31 dec, 2017 03:34
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Skyfall: Minerva.Snape - Va? köpa
31 dec, 2017 03:36
|
Skyfall
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Minerva.Snape - Va? köpa
Vad vill du köpa?
31 dec, 2017 03:37
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Minerva.Snape - Va? köpa
Vad vill du köpa? förrymda! Kollade på fel profil. det var inget men har du något att erbjuda mig så kan du säga till
31 dec, 2017 03:39
|
Skyfall
Elev
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: Minerva.Snape - Va? köpa
Vad vill du köpa? förrymda! Kollade på fel profil. det var inget men har du något att erbjuda mig så kan du säga till
Aha okej 
31 dec, 2017 03:40
|
Du får inte svara på den här tråden.