@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jullan bullan
Elev |
Någon som vill rolla med mig?
Teen Wolf<3<3 31 dec, 2017 01:54 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: haha aww det är typ det första djuret jag har stoppat upp själv så den är inte till salu, men om jag får tag i fler döda ekorrar i framtiden kan jag säga till! =) Skrivet av mitchan: kan jag få köpa den?Skrivet av Borttagen: det gör jag inte! Skrivet av mitchan: nu skämtar du väl? Skrivet av Borttagen: jadå, jag är all for skumma och otraditionella sätt att fira nyår på Skrivet av mitchan: okej, hoppas att det blir trevligt för dig =) Skrivet av Borttagen: nej Skrivet av mitchan: Du skämtar väl? haha jag ska tydligen "fira" nyår på en bensinmack, watching netflix i ett hörn medan min kompis jobbar i kassan och skålar gratis champagne med creepy lastbilschaufförer och skumt nattfolk till 6am ♥ ♥ ♥ den blev rätt söt: ![]() (det är den till höger) är dock mycket bättre på att stoppa upp djur nu än jag var då säljer du julprylar på mugglis? tja, jag har säkert en del jag inte behöver! vad vill du ha? ![]()
31 dec, 2017 03:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: uggla en lista ( sätt ihop ett paket ) som kostar max 210 gallonerSkrivet av Borttagen: haha aww det är typ det första djuret jag har stoppat upp själv så den är inte till salu, men om jag får tag i fler döda ekorrar i framtiden kan jag säga till! =) Skrivet av mitchan: kan jag få köpa den?Skrivet av Borttagen: det gör jag inte! Skrivet av mitchan: nu skämtar du väl? Skrivet av Borttagen: jadå, jag är all for skumma och otraditionella sätt att fira nyår på Skrivet av mitchan: okej, hoppas att det blir trevligt för dig =) Skrivet av Borttagen: nej Skrivet av mitchan: Du skämtar väl? haha jag ska tydligen "fira" nyår på en bensinmack, watching netflix i ett hörn medan min kompis jobbar i kassan och skålar gratis champagne med creepy lastbilschaufförer och skumt nattfolk till 6am ♥ ♥ ♥ den blev rätt söt: ![]() (det är den till höger) är dock mycket bättre på att stoppa upp djur nu än jag var då säljer du julprylar på mugglis? tja, jag har säkert en del jag inte behöver! vad vill du ha? 31 dec, 2017 03:16 |
|
Skyfall
Elev |
31 dec, 2017 03:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Skyfall: why?Uuugh kommer va astrött imorgon/idag, som vanligt 31 dec, 2017 03:17 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: why? Uuugh kommer va astrött imorgon/idag, som vanligt För att jag e vaken nu och behöver sömn men sen kommer ändå min mamma tvinga upp mig i "vettig" tid
31 dec, 2017 03:19 |
|
Borttagen
|
31 dec, 2017 03:21 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av Borttagen: aha, ska satsa på att vara vaken hela natten och hela idag Oj, lycka till! Själv ska jag nig försöka sova väldigt snart
31 dec, 2017 03:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Skyfall: jag/kan inte, folk smäller var tionde minutSkrivet av Borttagen: aha, ska satsa på att vara vaken hela natten och hela idag Oj, lycka till! Själv ska jag nig försöka sova väldigt snart 31 dec, 2017 03:23 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Skyfall: jag/kan inte, folk smäller var tionde minut Skrivet av Borttagen: aha, ska satsa på att vara vaken hela natten och hela idag Oj, lycka till! Själv ska jag nig försöka sova väldigt snart Smäller?
31 dec, 2017 03:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen