@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: jadå, jag är all for skumma och otraditionella sätt att fira nyår på Skrivet av mitchan: okej, hoppas att det blir trevligt för dig =) Skrivet av Borttagen: nej Skrivet av mitchan: Du skämtar väl? haha jag ska tydligen "fira" nyår på en bensinmack, watching netflix i ett hörn medan min kompis jobbar i kassan och skålar gratis champagne med creepy lastbilschaufförer och skumt nattfolk till 6am ♥ ♥ ♥ ![]()
31 dec, 2017 00:27 |
|
Solkatten
Elev |
Då är det alltså redan sista dagen på det här året.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2017 00:30 |
|
Borttagen
|
23 timmar och 29 minuter kvar till ett nytt år
31 dec, 2017 00:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: 23 timmar och 29 minuter kvar till ett nytt år Innan vi vet ordet av det är det 31 dec 2018. =' "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2017 00:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: nu skämtar du väl?Skrivet av Borttagen: jadå, jag är all for skumma och otraditionella sätt att fira nyår på Skrivet av mitchan: okej, hoppas att det blir trevligt för dig =) Skrivet av Borttagen: nej Skrivet av mitchan: Du skämtar väl? haha jag ska tydligen "fira" nyår på en bensinmack, watching netflix i ett hörn medan min kompis jobbar i kassan och skålar gratis champagne med creepy lastbilschaufförer och skumt nattfolk till 6am ♥ ♥ ♥ 31 dec, 2017 00:48 |
|
Borttagen
|
31 dec, 2017 00:51 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: det gör jag inte! Skrivet av mitchan: nu skämtar du väl? Skrivet av Borttagen: jadå, jag är all for skumma och otraditionella sätt att fira nyår på Skrivet av mitchan: okej, hoppas att det blir trevligt för dig =) Skrivet av Borttagen: nej Skrivet av mitchan: Du skämtar väl? haha jag ska tydligen "fira" nyår på en bensinmack, watching netflix i ett hörn medan min kompis jobbar i kassan och skålar gratis champagne med creepy lastbilschaufförer och skumt nattfolk till 6am ♥ ♥ ♥ den blev rätt söt: ![]() (det är den till höger) är dock mycket bättre på att stoppa upp djur nu än jag var då ![]()
31 dec, 2017 00:54 |
|
catradora
Elev |
31 dec, 2017 00:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: kan jag få köpa den?Skrivet av Borttagen: det gör jag inte! Skrivet av mitchan: nu skämtar du väl? Skrivet av Borttagen: jadå, jag är all for skumma och otraditionella sätt att fira nyår på Skrivet av mitchan: okej, hoppas att det blir trevligt för dig =) Skrivet av Borttagen: nej Skrivet av mitchan: Du skämtar väl? haha jag ska tydligen "fira" nyår på en bensinmack, watching netflix i ett hörn medan min kompis jobbar i kassan och skålar gratis champagne med creepy lastbilschaufförer och skumt nattfolk till 6am ♥ ♥ ♥ den blev rätt söt: ![]() (det är den till höger) är dock mycket bättre på att stoppa upp djur nu än jag var då säljer du julprylar på mugglis? 31 dec, 2017 00:58 |
|
Borttagen
|
Ni är så kreativa!
31 dec, 2017 01:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen