@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Kul! Vår heter Ozzy. Border Collies är så fina tycker jag Skrivet av Borttagen: Förlåt för världens längsta text, menmen... Det är inget viktigt så läs om ni vill! Vi har precis varit och kollat på en Border Collie som heter Jack som vi kanske ska skaffa. Han är tre år men han är typ mindre än en vanlig BC och har små organ men det ska inte vara någon fara. Han ges bort och anledningen är ganska hemsk, han behöver ett nytt hem snabbt och då skrev min mamma till hon som har hunden att vi kunde ta honom för vi har tänkt skaffa en till hund som typ sällskap till den vi har nu som är en BC-korsning. Anledningen till att Jack ges bort är att hon som har honom nu, hennes mamma hade honom och så och när hennes man skulle åka dit hittade de henne död på marken och Jack satt brevid, och hon var inte sjuk eller någonting. Så jävla hemskt. De kan inte ha kvar Jack pga idk men det är en annan familj som ska åka och kolla på honom imorgon men hoppas att det bli vi som får honom, han passade bra hos oss och vår hund och Jack passade jättebra ihop! Okej, det är nyårsafton IMORGON? Shit, vad tiden går snabbt. Vi har också en Border Collie. Bella är vår andra Border Collie som vi har haft. Den förra vi hade hette Meg och hon hade både ett blått och ett brunt öga! Det var häftigt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 dec, 2017 20:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Coolt med ögonen! Svarvit brukar vara vanligt för BCSkrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Kul! Vår heter Ozzy. Border Collies är så fina tycker jag Skrivet av Borttagen: Förlåt för världens längsta text, menmen... Det är inget viktigt så läs om ni vill! Vi har precis varit och kollat på en Border Collie som heter Jack som vi kanske ska skaffa. Han är tre år men han är typ mindre än en vanlig BC och har små organ men det ska inte vara någon fara. Han ges bort och anledningen är ganska hemsk, han behöver ett nytt hem snabbt och då skrev min mamma till hon som har hunden att vi kunde ta honom för vi har tänkt skaffa en till hund som typ sällskap till den vi har nu som är en BC-korsning. Anledningen till att Jack ges bort är att hon som har honom nu, hennes mamma hade honom och så och när hennes man skulle åka dit hittade de henne död på marken och Jack satt brevid, och hon var inte sjuk eller någonting. Så jävla hemskt. De kan inte ha kvar Jack pga idk men det är en annan familj som ska åka och kolla på honom imorgon men hoppas att det bli vi som får honom, han passade bra hos oss och vår hund och Jack passade jättebra ihop! Okej, det är nyårsafton IMORGON? Shit, vad tiden går snabbt. Vi har också en Border Collie. Bella är vår andra Border Collie som vi har haft. Den förra vi hade hette Meg och hon hade både ett blått och ett brunt öga! Det var häftigt. 30 dec, 2017 20:57 |
|
Scorperion
Elev |
Alltså holy shit det är redan nyårsafton imorgon! Minns fortfarande förra årets firande och det känns som igår
Men lika fort lär det gå till nästa nyår och det längtar jag till!
30 dec, 2017 22:24 |
|
mitchan
Lärare |
haha jag ska tydligen "fira" nyår på en bensinmack, watching netflix i ett hörn medan min kompis jobbar i kassan och skålar gratis champagne med creepy lastbilschaufförer och skumt nattfolk till 6am ♥ ♥ ♥
![]()
30 dec, 2017 22:34 |
|
Borttagen
|
Mugglis är dött x(
30 dec, 2017 23:01 |
|
Klaestron
Elev |
30 dec, 2017 23:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Du skämtar väl?haha jag ska tydligen "fira" nyår på en bensinmack, watching netflix i ett hörn medan min kompis jobbar i kassan och skålar gratis champagne med creepy lastbilschaufförer och skumt nattfolk till 6am ♥ ♥ ♥ 31 dec, 2017 00:01 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: nej Skrivet av mitchan: Du skämtar väl? haha jag ska tydligen "fira" nyår på en bensinmack, watching netflix i ett hörn medan min kompis jobbar i kassan och skålar gratis champagne med creepy lastbilschaufförer och skumt nattfolk till 6am ♥ ♥ ♥ ![]()
31 dec, 2017 00:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: okej, hoppas att det blir trevligt för dig =)Skrivet av Borttagen: nej Skrivet av mitchan: Du skämtar väl? haha jag ska tydligen "fira" nyår på en bensinmack, watching netflix i ett hörn medan min kompis jobbar i kassan och skålar gratis champagne med creepy lastbilschaufförer och skumt nattfolk till 6am ♥ ♥ ♥ 31 dec, 2017 00:14 |
|
Solkatten
Elev |
Jag undrar verkligen vad det här kan ha varit! Ingen på mugglis som kanske vet något? Blev själv nyfiken haha. Man hörde ju på riktigt musiken. o.o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 31 dec, 2017 00:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen