@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Förlåt för världens längsta text, menmen... Det är inget viktigt så läs om ni vill!
Vi har precis varit och kollat på en Border Collie som heter Jack som vi kanske ska skaffa. Han är tre år men han är typ mindre än en vanlig BC och har små organ men det ska inte vara någon fara. Han ges bort och anledningen är ganska hemsk, han behöver ett nytt hem snabbt och då skrev min mamma till hon som har hunden att vi kunde ta honom för vi har tänkt skaffa en till hund som typ sällskap till den vi har nu som är en BC-korsning. Anledningen till att Jack ges bort är att hon som har honom nu, hennes mamma hade honom och så och när hennes man skulle åka dit hittade de henne död på marken och Jack satt brevid, och hon var inte sjuk eller någonting. Så jävla hemskt. De kan inte ha kvar Jack pga idk men det är en annan familj som ska åka och kolla på honom imorgon men hoppas att det bli vi som får honom, han passade bra hos oss och vår hund och Jack passade jättebra ihop! Okej, det är nyårsafton IMORGON? Shit, vad tiden går snabbt. 30 dec, 2017 14:24 |
|
Velleity
Elev |
30 dec, 2017 14:52 |
|
Fellrendión
Elev |
Lägger mig vid midnatt, baknar en stund under natten oxh somnar om - vaknar NU?? Logiken??? Somnade tidigt för fääään
30 dec, 2017 15:59 |
|
Borttagen
|
Ska äta frukost nu!
30 dec, 2017 16:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Förlåt för världens längsta text, menmen... Det är inget viktigt så läs om ni vill! Vi har precis varit och kollat på en Border Collie som heter Jack som vi kanske ska skaffa. Han är tre år men han är typ mindre än en vanlig BC och har små organ men det ska inte vara någon fara. Han ges bort och anledningen är ganska hemsk, han behöver ett nytt hem snabbt och då skrev min mamma till hon som har hunden att vi kunde ta honom för vi har tänkt skaffa en till hund som typ sällskap till den vi har nu som är en BC-korsning. Anledningen till att Jack ges bort är att hon som har honom nu, hennes mamma hade honom och så och när hennes man skulle åka dit hittade de henne död på marken och Jack satt brevid, och hon var inte sjuk eller någonting. Så jävla hemskt. De kan inte ha kvar Jack pga idk men det är en annan familj som ska åka och kolla på honom imorgon men hoppas att det bli vi som får honom, han passade bra hos oss och vår hund och Jack passade jättebra ihop! Okej, det är nyårsafton IMORGON? Shit, vad tiden går snabbt. Vi har också en Border Collie. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 dec, 2017 16:36 |
|
Skyfall
Elev |
30 dec, 2017 18:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Kul! Vår heter Ozzy. Border Collies är så fina tycker jag Skrivet av Borttagen: Förlåt för världens längsta text, menmen... Det är inget viktigt så läs om ni vill! Vi har precis varit och kollat på en Border Collie som heter Jack som vi kanske ska skaffa. Han är tre år men han är typ mindre än en vanlig BC och har små organ men det ska inte vara någon fara. Han ges bort och anledningen är ganska hemsk, han behöver ett nytt hem snabbt och då skrev min mamma till hon som har hunden att vi kunde ta honom för vi har tänkt skaffa en till hund som typ sällskap till den vi har nu som är en BC-korsning. Anledningen till att Jack ges bort är att hon som har honom nu, hennes mamma hade honom och så och när hennes man skulle åka dit hittade de henne död på marken och Jack satt brevid, och hon var inte sjuk eller någonting. Så jävla hemskt. De kan inte ha kvar Jack pga idk men det är en annan familj som ska åka och kolla på honom imorgon men hoppas att det bli vi som får honom, han passade bra hos oss och vår hund och Jack passade jättebra ihop! Okej, det är nyårsafton IMORGON? Shit, vad tiden går snabbt. Vi har också en Border Collie. 30 dec, 2017 18:32 |
|
Borttagen
|
Adjö Vildvittra och Nepturni jag flyttar från Valhall till Youtube! Det var kul att bo tillsammans med er! Glömmer er aldrig!
30 dec, 2017 18:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hejdå! *snyft*Adjö Vildvittra och Nepturni jag flyttar från Valhall till Youtube! Det var kul att bo tillsammans med er! Glömmer er aldrig! 30 dec, 2017 18:42 |
|
Borttagen
|
Jag saknar skola så mycket!!! Att sitt på svenskalektionen och skriva texter eller läsa! ♥
30 dec, 2017 20:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen