@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är någon utbildas svenskalärare? årskurs 4-6/7-9 eller högre??? Behöver lite hjälp med en grej? Jag är absolut inte utbildad på något sätt eller så, men kanske kan hjälpa iallafall.... Varför stava rätt när man kan stava fel? 30 dec, 2017 11:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Jag är nog lika erfaren om inte mer. Men jag skickar dig meddelandet då.Skrivet av Borttagen: Är någon utbildas svenskalärare? årskurs 4-6/7-9 eller högre??? Behöver lite hjälp med en grej? Jag är absolut inte utbildad på något sätt eller så, men kanske kan hjälpa iallafall.... ((Missförstå mig inte)) vill inte vara taskig! 30 dec, 2017 11:24 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är någon utbildas svenskalärare? årskurs 4-6/7-9 eller högre??? Behöver lite hjälp med en grej? Är utbildad förskollärare och har gått på högskolan. Kanske kan hjälpa dig ändå "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 dec, 2017 11:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: skickar till dig också?!Skrivet av Borttagen: Är någon utbildas svenskalärare? årskurs 4-6/7-9 eller högre??? Behöver lite hjälp med en grej? Är utbildad förskollärare och har gått på högskolan. Kanske kan hjälpa dig ändå 30 dec, 2017 11:45 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Tog bort julgranen igår för att få plats med ett matbord för alla nyårsgäster!
30 dec, 2017 11:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kattbjörn: Va?! Offrar du julgranen?!Tog bort julgranen igår för att få plats med ett matbord för alla nyårsgäster! man ni inte typ äta i sovrummet? XD 30 dec, 2017 12:11 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kattbjörn: Va?! Offrar du julgranen?!Tog bort julgranen igår för att få plats med ett matbord för alla nyårsgäster! man ni inte typ äta i sovrummet? XD Den offrades!! 30 dec, 2017 12:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kattbjörn: Bord? Man kan ju sitta i sängen =)Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kattbjörn: Va?! Offrar du julgranen?!Tog bort julgranen igår för att få plats med ett matbord för alla nyårsgäster! man ni inte typ äta i sovrummet? XD Den offrades!! 30 dec, 2017 12:16 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kattbjörn: Bord? Man kan ju sitta i sängen =) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kattbjörn: Va?! Offrar du julgranen?!Tog bort julgranen igår för att få plats med ett matbord för alla nyårsgäster! man ni inte typ äta i sovrummet? XD Den offrades!! Inte för en nyårsmiddag. Blir nog lätt att det spills. 30 dec, 2017 12:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kattbjörn: Du kanske har rätt i det, fast tänk att sova i en säng som luktar pommac, är inte det rena drömmen?!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kattbjörn: Bord? Man kan ju sitta i sängen =) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kattbjörn: Va?! Offrar du julgranen?!Tog bort julgranen igår för att få plats med ett matbord för alla nyårsgäster! man ni inte typ äta i sovrummet? XD Den offrades!! Inte för en nyårsmiddag. Blir nog lätt att det spills. 30 dec, 2017 12:18 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen