Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24877 24878 24879 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är någon utbildas svenskalärare? årskurs 4-6/7-9 eller högre???

Behöver lite hjälp med en grej?

Jag är absolut inte utbildad på något sätt eller så, men kanske kan hjälpa iallafall....

Varför stava rätt när man kan stava fel?

30 dec, 2017 11:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Är någon utbildas svenskalärare? årskurs 4-6/7-9 eller högre???

Behöver lite hjälp med en grej?

Jag är absolut inte utbildad på något sätt eller så, men kanske kan hjälpa iallafall....
Jag är nog lika erfaren om inte mer. Men jag skickar dig meddelandet då.

((Missförstå mig inte)) vill inte vara taskig!

30 dec, 2017 11:24

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Är någon utbildas svenskalärare? årskurs 4-6/7-9 eller högre???

Behöver lite hjälp med en grej?


Är utbildad förskollärare och har gått på högskolan. Kanske kan hjälpa dig ändå

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 dec, 2017 11:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Är någon utbildas svenskalärare? årskurs 4-6/7-9 eller högre???

Behöver lite hjälp med en grej?


Är utbildad förskollärare och har gått på högskolan. Kanske kan hjälpa dig ändå
skickar till dig också?!

30 dec, 2017 11:45

Kattbjörn
Prefekt

Avatar


Tog bort julgranen igår för att få plats med ett matbord för alla nyårsgäster! Hahah lät som om det ska komma jättemånga, men det blir bara 6 pers totalt men bor litet och köket rymmer inte fler än 4 matgäster..

30 dec, 2017 11:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kattbjörn:
Tog bort julgranen igår för att få plats med ett matbord för alla nyårsgäster! Hahah lät som om det ska komma jättemånga, men det blir bara 6 pers totalt men bor litet och köket rymmer inte fler än 4 matgäster..
Va?! Offrar du julgranen?!
man ni inte typ äta i sovrummet? XD

30 dec, 2017 12:11

Kattbjörn
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kattbjörn:
Tog bort julgranen igår för att få plats med ett matbord för alla nyårsgäster! Hahah lät som om det ska komma jättemånga, men det blir bara 6 pers totalt men bor litet och köket rymmer inte fler än 4 matgäster..
Va?! Offrar du julgranen?!
man ni inte typ äta i sovrummet? XD


Den offrades!! Haha i sovrummet finns det absolut inte plats för att smälla upp ett bord. Sängen är för stor för det.

30 dec, 2017 12:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kattbjörn:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kattbjörn:
Tog bort julgranen igår för att få plats med ett matbord för alla nyårsgäster! Hahah lät som om det ska komma jättemånga, men det blir bara 6 pers totalt men bor litet och köket rymmer inte fler än 4 matgäster..
Va?! Offrar du julgranen?!
man ni inte typ äta i sovrummet? XD


Den offrades!! Haha i sovrummet finns det absolut inte plats för att smälla upp ett bord. Sängen är för stor för det.
Bord? Man kan ju sitta i sängen =)

30 dec, 2017 12:16

Kattbjörn
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kattbjörn:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kattbjörn:
Tog bort julgranen igår för att få plats med ett matbord för alla nyårsgäster! Hahah lät som om det ska komma jättemånga, men det blir bara 6 pers totalt men bor litet och köket rymmer inte fler än 4 matgäster..
Va?! Offrar du julgranen?!
man ni inte typ äta i sovrummet? XD


Den offrades!! Haha i sovrummet finns det absolut inte plats för att smälla upp ett bord. Sängen är för stor för det.
Bord? Man kan ju sitta i sängen =)


Inte för en nyårsmiddag. Blir nog lätt att det spills.

30 dec, 2017 12:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kattbjörn:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kattbjörn:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kattbjörn:
Tog bort julgranen igår för att få plats med ett matbord för alla nyårsgäster! Hahah lät som om det ska komma jättemånga, men det blir bara 6 pers totalt men bor litet och köket rymmer inte fler än 4 matgäster..
Va?! Offrar du julgranen?!
man ni inte typ äta i sovrummet? XD


Den offrades!! Haha i sovrummet finns det absolut inte plats för att smälla upp ett bord. Sängen är för stor för det.
Bord? Man kan ju sitta i sängen =)


Inte för en nyårsmiddag. Blir nog lätt att det spills.
Du kanske har rätt i det, fast tänk att sova i en säng som luktar pommac, är inte det rena drömmen?!

30 dec, 2017 12:18

1 2 3 ... 24877 24878 24879 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.