@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Och som vanligt har jag inga nyårs planer :---- D Vill hellre fira med några kompisar men måste följa ned till mammas vänner. Deras son är odräglig 29 dec, 2017 23:25 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av TheFifthMarauder: Och som vanligt har jag inga nyårs planer :---- D Vill hellre fira med några kompisar men måste följa ned till mammas vänner. Deras son är odräglig Vad jobbigt!
29 dec, 2017 23:28 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av TheFifthMarauder: hahaha jag som just tänkte "åh, äntligen blev jag av med mina nyårsplaner" ♥ Och som vanligt har jag inga nyårs planer :---- D ![]()
29 dec, 2017 23:51 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av TheFifthMarauder: hahaha jag som just tänkte "åh, äntligen blev jag av med mina nyårsplaner" ♥ Och som vanligt har jag inga nyårs planer :---- D Hahaha, en del av mig är glad att jag inte har några planer så att jag kan sitta och läsa i min ensamhet, men samtidigt hade jag velat göra något
30 dec, 2017 00:03 |
|
Frivolt
Elev |
Är sjuk och kan inte sova : /
30 dec, 2017 01:15 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Dåligt slut på dagen igår. Först går min iPhone sönder (haft den i över 4 år så inte så konstigt och jag pillat sönder skärmen när den gått mer o mer sönder senaste halvåret), så då kollar jag vad jag ska köpa för ny telefon. Sedan ska jag logga in på mitt apple-id i datorn för se om saker sparat sig i iCloud men glömt lösenordet och testar massa olika tills det står mitt apple-id låst sig. Höll på med det till typ 04:00
Det positiva är att jag kan fortsätta pilla upp skärmen på min gamla iPhone (5S) och att det blir fett coola färgade vackra mönster på skärmen
30 dec, 2017 03:33 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av MerlinsBeard: Dåligt slut på dagen igår. Först går min iPhone sönder (haft den i över 4 år så inte så konstigt och jag pillat sönder skärmen när den gått mer o mer sönder senaste halvåret), så då kollar jag vad jag ska köpa för ny telefon. Sedan ska jag logga in på mitt apple-id i datorn för se om saker sparat sig i iCloud men glömt lösenordet och testar massa olika tills det står mitt apple-id låst sig. Höll på med det till typ 04:00 Det positiva är att jag kan fortsätta pilla upp skärmen på min gamla iPhone (5S) och att det blir fett coola färgade vackra mönster på skärmen ♥ ♥ ♥ =) - just like themarauder 30 dec, 2017 04:56 |
|
Borttagen
|
Har 1% kvar på datorbatteriet, men orkar inte gå och hämta laddaren!!!
Jag är latast i hela världen =) 30 dec, 2017 10:11 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: har ingen lust!är inte lika aktiv längre så hahaSkrivet av WeasleyHufflepuff: Gör en ny tråd då! Antar att typ alla här har varit med om flera favoritkaraktärer som dör. Liksom helt oväntat. Snackar Om the walking dead, och vill liksom inte spoila för dem som inte sett säsong 8, men f*n heller asså! Någon mer som gillar (ÄLSKAr, erkänn det) ?? ville inte skriva i någon tråd med titeln twd, för dem flesta var ganska gamla
30 dec, 2017 10:57 |
|
Borttagen
|
Är någon utbildas svenskalärare? årskurs 4-6/7-9 eller högre???
Behöver lite hjälp med en grej? 30 dec, 2017 11:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen