@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vet men det vill jag inte göraaaaaaaaaSkrivet av Borttagen: Du kan springa till mig! Skrivet av Borttagen: Jag borde vara tröttare än dig men jag vill springa 10 mil Är så trött x( 29 dec, 2017 18:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nehe =( Skrivet av Borttagen: Jag vet men det vill jag inte göraaaaaaaaa Skrivet av Borttagen: Du kan springa till mig! Skrivet av Borttagen: Jag borde vara tröttare än dig men jag vill springa 10 mil Är så trött x( 29 dec, 2017 18:59 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag se på Twilight
29 dec, 2017 21:25 |
|
Vildvittra
Elev |
Ta in det faktum att jag nu är ledig fram till den 8 januari. Sedan jobbar jag fyra dagar och är ledig på fredag för att åka till Flipendo julbalen och umgås med massa fina nördar hela helgen
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 29 dec, 2017 21:38 |
|
Velleity
Elev |
Beställde lite böcker på adlibris igår o det stod att dom skulle komma idag för att det var nån snabbleverans, men det har dom inte gjort
![]()
29 dec, 2017 21:49 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av Velleity: det beror på vilken som lämnar ^^ hos oss har vi en bil som lämnar bara 2 gånger i vekcna och en varje dag Beställde lite böcker på adlibris igår o det stod att dom skulle komma idag för att det var nån snabbleverans, men det har dom inte gjort ![]()
29 dec, 2017 21:51 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av Zora: Skrivet av Velleity: det beror på vilken som lämnar ^^ hos oss har vi en bil som lämnar bara 2 gånger i vekcna och en varje dag Beställde lite böcker på adlibris igår o det stod att dom skulle komma idag för att det var nån snabbleverans, men det har dom inte gjort Kanske XD Jag vet inte haha XD ![]()
29 dec, 2017 21:53 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Velleity: adlibris är vad jag vet alltid ganska sega på att skicka iväg paket (böcker specifikt, typ konstnärsmaterial går snabbare), även med snabbleverans har jag fått vänta upp till en vecka på mina böcker! ...sen när dom väl har skickats så tar det bara en dag för dom att komma, men tar ju ett tag att komma dit ändå hahaBeställde lite böcker på adlibris igår o det stod att dom skulle komma idag för att det var nån snabbleverans, men det har dom inte gjort ![]()
29 dec, 2017 21:59 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Velleity: adlibris är vad jag vet alltid ganska sega på att skicka iväg paket (böcker specifikt, typ konstnärsmaterial går snabbare), även med snabbleverans har jag fått vänta upp till en vecka på mina böcker! ...sen när dom väl har skickats så tar det bara en dag för dom att komma, men tar ju ett tag att komma dit ändå haha Beställde lite böcker på adlibris igår o det stod att dom skulle komma idag för att det var nån snabbleverans, men det har dom inte gjort Haha XD Fick mejl om att dom skickats imorse så det gick ju ganska fort iallafall haha XD Men har beställt förut o då har det varit liiite segt ![]()
29 dec, 2017 22:02 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
29 dec, 2017 22:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen