Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24872 24873 24874 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Klaestron:
Sista dagen jobb innan nyår! Hoppas på en lugn avdelning med chill barn
Hoppas för din skull.

29 dec, 2017 09:12

Scorperion
Elev

Avatar


Vad jag skulle göra: Googla fram en bild jag tänkte sätta mig och rita av
Vad som hände: Jag fastnade i hänga Harry

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

29 dec, 2017 10:52

Salem
Lärare

Avatar


Villlll inteee jobbbaaaaa

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

29 dec, 2017 12:06

Matilda weasley
Elev

Avatar


2017: Året jag såg Lejonkungen 3 gånger om dagen i 3-4 veckor efter att ha sett musikalen i London. Om 13 dagar åker jag dit igen, jag får välja vilken musikal jag vill och valet är självklart

Jag är jag, det är inte du :P https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F57e8999c49956bb29eebe70931704396%2Ftumblr_o7ow9t5suP1uusboho1_500.gif

29 dec, 2017 12:08

Solkatten
Elev

Avatar


Jag har gjort ett sådant där DNA test så om 6 - 8 veckor kommer jag att få reda på vart i världen jag kan hitta släktingar typ! Jag är helt svensk så det ska bli intressant att se förutom Sverige vilket land som har mest procent typ. Jag tror jag kan komma att se att se USA och Tyskland bla då jag har för mig att släktningar längre bak kan ha flyttat dit.. men det ska bli kul att få se.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 dec, 2017 12:43

WeasleyHufflepuff
Elev

Avatar


Antar att typ alla här har varit med om flera favoritkaraktärer som dör. Liksom helt oväntat. Snackar Om the walking dead, och vill liksom inte spoila för dem som inte sett säsong 8, men f*n heller asså! Någon mer som gillar (ÄLSKAr, erkänn det) ?? ville inte skriva i någon tråd med titeln twd, för dem flesta var ganska gamla

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn.fanbyte.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F09%2Fgiphy.gif%3Fx48911

29 dec, 2017 13:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av WeasleyHufflepuff:
Antar att typ alla här har varit med om flera favoritkaraktärer som dör. Liksom helt oväntat. Snackar Om the walking dead, och vill liksom inte spoila för dem som inte sett säsong 8, men f*n heller asså! Någon mer som gillar (ÄLSKAr, erkänn det) ?? ville inte skriva i någon tråd med titeln twd, för dem flesta var ganska gamla
Gör en ny tråd då!

29 dec, 2017 13:30

Frivolt
Elev

Avatar


och såklart har jag blivit sjuk också -.- Hostig och ont i halsen, hittills !
får väl hoppas att det stannar där.... Men who knows! D:


29 dec, 2017 13:39

Borttagen

Avatar


Jag har tråååååkigt! Inget händer mugglis idag

29 dec, 2017 15:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag har tråååååkigt! Inget händer mugglis idag
Same! Detta är mitt liv 24/7.. Ingenting händer

29 dec, 2017 15:40

1 2 3 ... 24872 24873 24874 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.