@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Hoppas för din skull.Sista dagen jobb innan nyår! Hoppas på en lugn avdelning med chill barn 29 dec, 2017 09:12 |
|
Scorperion
Elev |
Vad jag skulle göra: Googla fram en bild jag tänkte sätta mig och rita av
Vad som hände: Jag fastnade i hänga Harry
29 dec, 2017 10:52 |
|
Salem
Lärare |
29 dec, 2017 12:06 |
|
Matilda weasley
Elev |
2017: Året jag såg Lejonkungen 3 gånger om dagen i 3-4 veckor efter att ha sett musikalen i London. Om 13 dagar åker jag dit igen, jag får välja vilken musikal jag vill och valet är självklart
Jag är jag, det är inte du :P
29 dec, 2017 12:08 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har gjort ett sådant där DNA test så om 6 - 8 veckor kommer jag att få reda på vart i världen jag kan hitta släktingar typ!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 dec, 2017 12:43 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Antar att typ alla här har varit med om flera favoritkaraktärer som dör. Liksom helt oväntat. Snackar Om the walking dead, och vill liksom inte spoila för dem som inte sett säsong 8, men f*n heller asså! Någon mer som gillar (ÄLSKAr, erkänn det) ?? ville inte skriva i någon tråd med titeln twd, för dem flesta var ganska gamla
29 dec, 2017 13:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Gör en ny tråd då! Antar att typ alla här har varit med om flera favoritkaraktärer som dör. Liksom helt oväntat. Snackar Om the walking dead, och vill liksom inte spoila för dem som inte sett säsong 8, men f*n heller asså! Någon mer som gillar (ÄLSKAr, erkänn det) ?? ville inte skriva i någon tråd med titeln twd, för dem flesta var ganska gamla 29 dec, 2017 13:30 |
|
Frivolt
Elev |
och såklart har jag blivit sjuk också -.- Hostig och ont i halsen, hittills !
får väl hoppas att det stannar där.... Men who knows! D: 29 dec, 2017 13:39 |
|
Borttagen
|
Jag har tråååååkigt! Inget händer mugglis idag
29 dec, 2017 15:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Same! Detta är mitt liv 24/7.. Ingenting händerJag har tråååååkigt! Inget händer mugglis idag 29 dec, 2017 15:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen