Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24871 24872 24873 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Gråter nästan
Nee varför det?

29 dec, 2017 00:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Gråter nästan
Varför?♥
inte av sorg utan av trötthet, idioter i mitt område tror ju för fasen att det är nyårsafton nu så de har i 3 timmar snart smällt fyverkerier! Och när får jag ro att sova?

Jag har ju ät och sovproblem, äter för lite och sover för lite, men detta leder ju till att jag får ännu mindre sömn!!!

29 dec, 2017 00:43

Skyfall
Elev

Avatar


Bara jag som tycker om vita ljusstakar mer än röda?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FrgHhWRnQAeAbCENCAF%2Fgiphy.gif

29 dec, 2017 00:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Gråter nästan
Varför?♥
inte av sorg utan av trötthet, idioter i mitt område tror ju för fasen att det är nyårsafton nu så de har i 3 timmar snart smällt fyverkerier! Och när får jag ro att sova?

Jag har ju ät och sovproblem, äter för lite och sover för lite, men detta leder ju till att jag får ännu mindre sömn!!!

Det är samma sak här, det kom en gång en fyverkeri en av våra balkonger... de är störda...

Jag brukar aldrig märka att jag blir hungrig och det är väldigt svårt att sova...

29 dec, 2017 00:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Gråter nästan
Varför?♥
inte av sorg utan av trötthet, idioter i mitt område tror ju för fasen att det är nyårsafton nu så de har i 3 timmar snart smällt fyverkerier! Och när får jag ro att sova?

Jag har ju ät och sovproblem, äter för lite och sover för lite, men detta leder ju till att jag får ännu mindre sömn!!!
De smäller här också och har hållit på i timmar!

29 dec, 2017 00:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Gråter nästan
Varför?♥
inte av sorg utan av trötthet, idioter i mitt område tror ju för fasen att det är nyårsafton nu så de har i 3 timmar snart smällt fyverkerier! Och när får jag ro att sova?

Jag har ju ät och sovproblem, äter för lite och sover för lite, men detta leder ju till att jag får ännu mindre sömn!!!

Det är samma sak här, det kom en gång en fyverkeri en av våra balkonger... de är störda...

Jag brukar aldrig märka att jag blir hungrig och det är väldigt svårt att sova...
instämmer! Och att polisen inte patrullerar, förra året eller va jag ska säga, det var extremt många som skadades i butiker, ute på gatorna efter och innan nyårsafton så att de inte kan hälla bättre koll!? Gör mig så argNeptunibeklagar

29 dec, 2017 00:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Gråter nästan
Varför?♥
inte av sorg utan av trötthet, idioter i mitt område tror ju för fasen att det är nyårsafton nu så de har i 3 timmar snart smällt fyverkerier! Och när får jag ro att sova?

Jag har ju ät och sovproblem, äter för lite och sover för lite, men detta leder ju till att jag får ännu mindre sömn!!!

Det är samma sak här, det kom en gång en fyverkeri en av våra balkonger... de är störda...

Jag brukar aldrig märka att jag blir hungrig och det är väldigt svårt att sova...
instämmer! Och att polisen inte patrullerar, förra året eller va jag ska säga, det var extremt många som skadades i butiker, ute på gatorna efter och innan nyårsafton så att de inte kan hälla bättre koll!? Gör mig så argNeptunibeklagar
Jag fick 3 fyrverkerier på mitt ben när jag var 8, tror det är därför jag har skitont i benet då och då och går väldigt konstigt. Eftersom i mitt område blir fet ofta bråk och brända bilar så finns det poliser som patrullerar ofta.

29 dec, 2017 00:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Gråter nästan
Varför?♥
inte av sorg utan av trötthet, idioter i mitt område tror ju för fasen att det är nyårsafton nu så de har i 3 timmar snart smällt fyverkerier! Och när får jag ro att sova?

Jag har ju ät och sovproblem, äter för lite och sover för lite, men detta leder ju till att jag får ännu mindre sömn!!!

Det är samma sak här, det kom en gång en fyverkeri en av våra balkonger... de är störda...

Jag brukar aldrig märka att jag blir hungrig och det är väldigt svårt att sova...
instämmer! Och att polisen inte patrullerar, förra året eller va jag ska säga, det var extremt många som skadades i butiker, ute på gatorna efter och innan nyårsafton så att de inte kan hälla bättre koll!? Gör mig så argNeptunibeklagar
Jag fick 3 fyrverkerier på mitt ben när jag var 8, tror det är därför jag har skitont i benet då och då och går väldigt konstigt. Eftersom i mitt område blir fet ofta bråk och brända bilar så finns det poliser som patrullerar ofta.
jobbigt!

29 dec, 2017 00:53

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Hur mycket är ett rimligt pris för en get?

Ge de gratis till mig!!!
Bra pris!
Har 7 st :'

Nu har du sex...
Nämen under 100 g så köper jag de på en gång!
75/80 st? Eller aa menar du st eller alla?

Styck!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

29 dec, 2017 08:52

Klaestron
Elev

Avatar


Sista dagen jobb innan nyår! Hoppas på en lugn avdelning med chill barn

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

29 dec, 2017 09:08

1 2 3 ... 24871 24872 24873 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.