@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 dec, 2017 23:06 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hur mycket är ett rimligt pris för en get? Ge de gratis till mig!!! Bra pris! Varför stava rätt när man kan stava fel? 28 dec, 2017 23:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Har 7 st :' Skrivet av Borttagen: Hur mycket är ett rimligt pris för en get? Ge de gratis till mig!!! Bra pris! 28 dec, 2017 23:45 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Har 7 st :' Skrivet av Borttagen: Hur mycket är ett rimligt pris för en get? Ge de gratis till mig!!! Bra pris! Nu har du sex... Nämen under 100 g så köper jag de på en gång! Varför stava rätt när man kan stava fel? 28 dec, 2017 23:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: 75/80 st? Eller aa menar du st eller alla?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Har 7 st :' Skrivet av Borttagen: Hur mycket är ett rimligt pris för en get? Ge de gratis till mig!!! Bra pris! Nu har du sex... Nämen under 100 g så köper jag de på en gång! 28 dec, 2017 23:57 |
|
Borttagen
|
har tråkigt
28 dec, 2017 23:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: same har tråkigt 28 dec, 2017 23:59 |
|
Scorperion
Elev |
Har nog aldrig i mitt liv haft ett sånt här fullpackat schema för en månad.
2/1 - Hem till syrran för den 3e åker vi till Stockholm 10/1 - Möte på habiliteringen (och HOPPAS vi tar oss längre fram) 12-14/1 - FLIPENDO! ♥ 18/1 - Läkarbesök Okej det ser inte ut att vara mycket men det känns så!
29 dec, 2017 00:38 |
|
Borttagen
|
Gråter nästan
29 dec, 2017 00:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Varför?♥Gråter nästan 29 dec, 2017 00:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen