@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
Nostalgisk som jag tänker vara imorgon när jag får lite egen tid kan jag inte bestämma om jag ska spela Super Mario 64 eller se en Disney film på VHS...
28 dec, 2017 21:40 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Frivolt: läste flytta härifrån mugglisJag funderar på att flytta här på mugglis ;O Har bott i Doctorns Tardis sen jag blev medlem och tänkte att det vore nice och byta. Är inte så inne i DW längre Men frågan är bara VARS jag ska flytta xD Jeeses han bli skrämd Jag läste flytta in här på mugglis Sen fattade jag 28 dec, 2017 21:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag funderar på att flytta här på mugglis ;O Har bott i Doctorns Tardis sen jag blev medlem och tänkte att det vore nice och byta. Är inte så inne i DW längre Men frågan är bara VARS jag ska flytta xD Bo i Valhall med mig! Jag känner mig så ensam bland alla asagudar och stupade krigare "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 dec, 2017 22:09 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Frivolt: Jag funderar på att flytta här på mugglis ;O Har bott i Doctorns Tardis sen jag blev medlem och tänkte att det vore nice och byta. Är inte så inne i DW längre Men frågan är bara VARS jag ska flytta xD Bo i Valhall med mig! Jag känner mig så ensam bland alla asagudar och stupade krigare HAHA ;D Well - Jag skulle nog inte passa in där xD MEn kan försöka hitta nått ställe som ligger nära 28 dec, 2017 22:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Jag kan bo där med dig! Jag vill gärna irritera Tor och bli bästis med Loke!Skrivet av Frivolt: Jag funderar på att flytta här på mugglis ;O Har bott i Doctorns Tardis sen jag blev medlem och tänkte att det vore nice och byta. Är inte så inne i DW längre Men frågan är bara VARS jag ska flytta xD Bo i Valhall med mig! Jag känner mig så ensam bland alla asagudar och stupade krigare 28 dec, 2017 22:16 |
|
catradora
Elev |
28 dec, 2017 22:33 |
|
Borttagen
|
Hur mycket är ett rimligt pris för en get?
28 dec, 2017 22:49 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Jag kan bo där med dig! Jag vill gärna irritera Tor och bli bästis med Loke! Skrivet av Frivolt: Jag funderar på att flytta här på mugglis ;O Har bott i Doctorns Tardis sen jag blev medlem och tänkte att det vore nice och byta. Är inte så inne i DW längre Men frågan är bara VARS jag ska flytta xD Bo i Valhall med mig! Jag känner mig så ensam bland alla asagudar och stupade krigare Gör så du om du vill Jag har inte ensamrätt på stället, haha xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 dec, 2017 22:59 |
|
Borttagen
|
Vildvittra jag kan flytta in dit, har ändå ingenstans att bo =D
28 dec, 2017 23:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Jag kan bo där med dig! Jag vill gärna irritera Tor och bli bästis med Loke! Skrivet av Frivolt: Jag funderar på att flytta här på mugglis ;O Har bott i Doctorns Tardis sen jag blev medlem och tänkte att det vore nice och byta. Är inte så inne i DW längre Men frågan är bara VARS jag ska flytta xD Bo i Valhall med mig! Jag känner mig så ensam bland alla asagudar och stupade krigare Gör så du om du vill Jag har inte ensamrätt på stället, haha xD Woohoo! Då kommer vi träffas på festen snart! 28 dec, 2017 23:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen