Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24869 24870 24871 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Scorperion
Elev

Avatar


Nostalgisk som jag tänker vara imorgon när jag får lite egen tid kan jag inte bestämma om jag ska spela Super Mario 64 eller se en Disney film på VHS...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

28 dec, 2017 21:40

Fjalar
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Frivolt:
Jag funderar på att flytta här på mugglis ;O Har bott i Doctorns Tardis sen jag blev medlem och tänkte att det vore nice och byta. Är inte så inne i DW längre


Men frågan är bara VARS jag ska flytta xD
läste flytta härifrån mugglis
Jeeses han bli skrämd

Jag läste flytta in här på mugglis

Sen fattade jag

28 dec, 2017 21:55

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Jag funderar på att flytta här på mugglis ;O Har bott i Doctorns Tardis sen jag blev medlem och tänkte att det vore nice och byta. Är inte så inne i DW längre


Men frågan är bara VARS jag ska flytta xD


Bo i Valhall med mig! Jag känner mig så ensam bland alla asagudar och stupade krigare

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

28 dec, 2017 22:09

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Jag funderar på att flytta här på mugglis ;O Har bott i Doctorns Tardis sen jag blev medlem och tänkte att det vore nice och byta. Är inte så inne i DW längre


Men frågan är bara VARS jag ska flytta xD


Bo i Valhall med mig! Jag känner mig så ensam bland alla asagudar och stupade krigare


HAHA ;D Well - Jag skulle nog inte passa in där xD MEn kan försöka hitta nått ställe som ligger nära haha !!!

28 dec, 2017 22:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Jag funderar på att flytta här på mugglis ;O Har bott i Doctorns Tardis sen jag blev medlem och tänkte att det vore nice och byta. Är inte så inne i DW längre


Men frågan är bara VARS jag ska flytta xD


Bo i Valhall med mig! Jag känner mig så ensam bland alla asagudar och stupade krigare
Jag kan bo där med dig! Jag vill gärna irritera Tor och bli bästis med Loke!

28 dec, 2017 22:16

catradora
Elev

Avatar


Min syrra satt och kollade på Kompisar på nätet idag när jag kom hem, snacka om nostalgi!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fbdb8cbffb638273cfdea0d57bf304f49%2Fbb0bd58af27f2e6f-b8%2Fs540x810%2Feff137997450c4982583c37fdf398cb0c01eb1f1.gif

28 dec, 2017 22:33

Borttagen

Avatar


Hur mycket är ett rimligt pris för en get?

28 dec, 2017 22:49

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Jag funderar på att flytta här på mugglis ;O Har bott i Doctorns Tardis sen jag blev medlem och tänkte att det vore nice och byta. Är inte så inne i DW längre


Men frågan är bara VARS jag ska flytta xD


Bo i Valhall med mig! Jag känner mig så ensam bland alla asagudar och stupade krigare
Jag kan bo där med dig! Jag vill gärna irritera Tor och bli bästis med Loke!


Gör så du om du vill
Jag har inte ensamrätt på stället, haha xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

28 dec, 2017 22:59

Borttagen

Avatar


Vildvittra jag kan flytta in dit, har ändå ingenstans att bo =D

28 dec, 2017 23:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Jag funderar på att flytta här på mugglis ;O Har bott i Doctorns Tardis sen jag blev medlem och tänkte att det vore nice och byta. Är inte så inne i DW längre


Men frågan är bara VARS jag ska flytta xD


Bo i Valhall med mig! Jag känner mig så ensam bland alla asagudar och stupade krigare
Jag kan bo där med dig! Jag vill gärna irritera Tor och bli bästis med Loke!


Gör så du om du vill
Jag har inte ensamrätt på stället, haha xD

Woohoo! Då kommer vi träffas på festen snart!

28 dec, 2017 23:03

1 2 3 ... 24869 24870 24871 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.