@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hohanononelole
Elev |
Skrivet av catradora: Min fanfic går framåt! Nu har jag skrivit... 10 rader x( Känner igen mig. Som min engelskalärare en gång sagt till mig, "10 rader är mycket bättre än inga rader"! Lycka till med skrivandet och må dina ord flyga fram i fortsättningen. 28 dec, 2017 19:56 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Varför inte dit Sherlock eller Moraiarty bor? Jag funderar på att flytta här på mugglis ;O Har bott i Doctorns Tardis sen jag blev medlem och tänkte att det vore nice och byta. Är inte så inne i DW längre Men frågan är bara VARS jag ska flytta xD Fast det finns ju lixom inget uttalat ställe vars det skulle va xD 211 Baker Street är ju inte deras gemensamma adress xD Sen känner jag mer att jag vill ha nått annat ställe, typ hogwarts fast inte hogwarts 28 dec, 2017 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Varför inte dit Sherlock eller Moraiarty bor? Jag funderar på att flytta här på mugglis ;O Har bott i Doctorns Tardis sen jag blev medlem och tänkte att det vore nice och byta. Är inte så inne i DW längre Men frågan är bara VARS jag ska flytta xD Fast det finns ju lixom inget uttalat ställe vars det skulle va xD 211 Baker Street är ju inte deras gemensamma adress xD Sen känner jag mer att jag vill ha nått annat ställe, typ hogwarts fast inte hogwarts Jag vet det, men någon av de? Sjunde våningen? Köket? Källaren? Under Hogwarts? 28 dec, 2017 20:03 |
|
Scorperion
Elev |
28 dec, 2017 20:06 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: läste flytta härifrån mugglisJag funderar på att flytta här på mugglis ;O Har bott i Doctorns Tardis sen jag blev medlem och tänkte att det vore nice och byta. Är inte så inne i DW längre Men frågan är bara VARS jag ska flytta xD Jeeses han bli skrämd
28 dec, 2017 21:02 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Frivolt: läste flytta härifrån mugglisJag funderar på att flytta här på mugglis ;O Har bott i Doctorns Tardis sen jag blev medlem och tänkte att det vore nice och byta. Är inte så inne i DW längre Men frågan är bara VARS jag ska flytta xD Jeeses han bli skrämd hahaha aaaw ;* Sorry ♥ :'D Nä, det ska jag nog inte göra xD Den här sidan håller fast mig i ett järngrepp 24/7 xD 28 dec, 2017 21:15 |
|
Idiz
Elev |
28 dec, 2017 21:21 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: ♥3 Tur det!Skrivet av Emmi: Skrivet av Frivolt: läste flytta härifrån mugglisJag funderar på att flytta här på mugglis ;O Har bott i Doctorns Tardis sen jag blev medlem och tänkte att det vore nice och byta. Är inte så inne i DW längre Men frågan är bara VARS jag ska flytta xD Jeeses han bli skrämd hahaha aaaw ;* Sorry ♥ :'D Nä, det ska jag nog inte göra xD Den här sidan håller fast mig i ett järngrepp 24/7 xD
28 dec, 2017 21:31 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Frivolt: ♥3 Tur det! Skrivet av Emmi: Skrivet av Frivolt: läste flytta härifrån mugglisJag funderar på att flytta här på mugglis ;O Har bott i Doctorns Tardis sen jag blev medlem och tänkte att det vore nice och byta. Är inte så inne i DW längre Men frågan är bara VARS jag ska flytta xD Jeeses han bli skrämd hahaha aaaw ;* Sorry ♥ :'D Nä, det ska jag nog inte göra xD Den här sidan håller fast mig i ett järngrepp 24/7 xD Haha jaa ♥ ♥ 28 dec, 2017 21:32 |
|
Borttagen
|
Var piss-sjuk hela veckan innan jul och när jag inte kände att jag höll på att dö så streck-kollade jag Stranger Things och jag är OBSESSED
28 dec, 2017 21:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen