@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Annabeth the Chaser
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Annabeth the Chaser: Loki är inte min drömkille Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Annabeth the Chaser: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Annabeth the Chaser: Om någon fick ett konstigt paket från EnBanan så var det jag och Hazel_ som skickade! Om det var ett anonymt paket med en kärleksförklaring som skickades idaag var det troligtvis från oss... Emmi du fick ett från oss va?... Har också fått ett... Hehe vi skickade till många...Vad skrev vi? Något om drömkille... Just det...Det hade med en uggla med Ally att göra... Nää, men du frågade om vi var Hedvig och Vi svarade att Hedvig var vår drömkille! ![]()
28 dec, 2017 17:50 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Annabeth the Chaser: hahah joodå. Tack, dikten den var.. Bra xDDOm någon fick ett konstigt paket från EnBanan så var det jag och Hazel_ som skickade! Om det var ett anonymt paket med en kärleksförklaring som skickades idaag var det troligtvis från oss... Emmi du fick ett från oss va?...
28 dec, 2017 17:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Annabeth the Chaser: Jusdet!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Annabeth the Chaser: Loki är inte min drömkille Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Annabeth the Chaser: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Annabeth the Chaser: Om någon fick ett konstigt paket från EnBanan så var det jag och Hazel_ som skickade! Om det var ett anonymt paket med en kärleksförklaring som skickades idaag var det troligtvis från oss... Emmi du fick ett från oss va?... Har också fått ett... Hehe vi skickade till många...Vad skrev vi? Något om drömkille... Just det...Det hade med en uggla med Ally att göra... Nää, men du frågade om vi var Hedvig och Vi svarade att Hedvig var vår drömkille! 28 dec, 2017 17:53 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
28 dec, 2017 18:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Gör inte det ungeJag tror att jag ska sluta med mugglis.... 28 dec, 2017 18:17 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Gör inte det unge Jag tror att jag ska sluta med mugglis.... Jag är nt säker men jag knsk gör det typ om 24 timmar ![]() And I'm very sorry... for being awesome
28 dec, 2017 18:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Gör inte det!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Gör inte det unge Jag tror att jag ska sluta med mugglis.... Jag är nt säker men jag knsk gör det typ om 24 timmar 28 dec, 2017 18:27 |
|
Borttagen
|
Nytt headset! Äntligen en fungerande mic!
28 dec, 2017 18:55 |
|
Frivolt
Elev |
Jag funderar på att flytta här på mugglis ;O Har bott i Doctorns Tardis sen jag blev medlem och tänkte att det vore nice och byta. Är inte så inne i DW längre
Men frågan är bara VARS jag ska flytta xD 28 dec, 2017 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Varför inte dit Sherlock eller Moraiarty bor?Jag funderar på att flytta här på mugglis ;O Har bott i Doctorns Tardis sen jag blev medlem och tänkte att det vore nice och byta. Är inte så inne i DW längre Men frågan är bara VARS jag ska flytta xD 28 dec, 2017 19:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen