@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
27 dec, 2017 22:16 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av Scorperion: Blev sugen på att se Lejonkungen! Men det börjar bli sent... man kan alltid se film oavsett Sant men... det finns en risk att jag somnar. Och jag vill inte somna till Lejonkungen Ja där har vi ett problem ja Egentligen borde jag planera in ett Disney maraton. Jag fick nyligen en VHS spelare av min farmor så där snacker vi äkta nostalgi
27 dec, 2017 22:17 |
|
LadyGhoost
Elev |
I am obsessed with Gotham. Not sure if I should say it's a bad thing or not... And as right now my emotions are on a roller coster ride. Especially or mostly because of Oswald and Edward. I know what will happen to them (spoiled myself), but seeing it happen, in front of my eyes, I can't handle it. I need to take a break between episodes, to calm myself down.
I even ended up starting a new fanfiction. I promised myself not to do that, since I am already writing three, but I can't help it. I need to get all my feelings out!
27 dec, 2017 22:20 |
|
Solkatten
Elev |
Det här är awesome.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 dec, 2017 22:58 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Vet någon var man kan se Dear Evan Hansen? Jag har lyssnat massa på musiken från den, och tycker den är jättebra, men känner att jag har ganska stora luckor i handlingen som nog fylls i bättre av att faktiskt se den
![]() 27 dec, 2017 23:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Scorperion: Blev sugen på att se Lejonkungen! Men det börjar bli sent... Lejonkungen gick på SVT1 igår. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 dec, 2017 23:30 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Scorperion: Blev sugen på att se Lejonkungen! Men det börjar bli sent... Lejonkungen gick på SVT1 i tisdags. Visste det men missade den Den gick också på barnkanalen på svenska
27 dec, 2017 23:31 |
|
mitchan
Lärare |
idag köpte jag en röd flanellskjorta specifically för jag kände att det var det enda som saknades i min ägo för att kunna fully embracea att jag ÄR bender från breakfast club......
![]()
28 dec, 2017 00:38 |
|
Borttagen
|
Hoppsan, jag trodde du var en koala xD
28 dec, 2017 01:12 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Hoppsan, jag trodde du var en koala xD Hahah!! =D Glad att den nya pollen verkade roa dig!! =) - just like themarauder 28 dec, 2017 01:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen