@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Det är 3 dagar kvar till julafton : )))) Eller ens det! Snart 2 ....
Hur?? 21 dec, 2017 19:24 |
|
Borttagen
|
Vet inte, men det ser jag inte fram emot ( julen asså)
21 dec, 2017 19:27 |
|
Borttagen
|
Typ alla i mon klass håller på att lägga upp bilder på sin Snapchat story och skriver: Lägg ut den här bilden på finn Story om jag betyder något för dig. Jag är typ den ända som inte gör så.
21 dec, 2017 19:42 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Typ alla i mon klass håller på att lägga upp bilder på sin Snapchat story och skriver: Lägg ut den här bilden på finn Story om jag betyder något för dig. Jag är typ den ända som inte gör så. Jag är typ den ända som inte ens har Snapchat öht. Vet knappt vad man gör där. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 dec, 2017 19:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Typ alla i mon klass håller på att lägga upp bilder på sin Snapchat story och skriver: Lägg ut den här bilden på finn Story om jag betyder något för dig. Jag är typ den ända som inte gör så. Jag är typ den ända som inte ens har Snapchat öht. Vet knappt vad man gör där. Jag skaffade nyss Snapchat för att ALLA i klassen har Snapchat och vissa tyckte att jag var konstig som inte hade 21 dec, 2017 19:58 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Salem: Skrivet av Kintsugi: Jag älskar hur GRL PWR-känslan levlar bland våra chokladgrodekort här ♥ ♥ ♥ Both mine ideas ♥ ♥ women oh. Gryffindorare. tar tillbaka allt och hävdar motsatsen. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 dec, 2017 20:13 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Till våren ska jag få vara med och leda en aktivitet för synskadade! Det kommer två tjejer i lågstadieåldern som jag ska lära hur man gör mellanmål! De ser ungefär lika mycket som jag gör, vilket kommer bli bra!
21 dec, 2017 20:24 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Salem: Skrivet av Kintsugi: Jag älskar hur GRL PWR-känslan levlar bland våra chokladgrodekort här ♥ ♥ ♥ Both mine ideas ♥ ♥ women oh. Gryffindorare. tar tillbaka allt och hävdar motsatsen. Hahahahh gtfo snake ♥♥
21 dec, 2017 21:14 |
|
Twix
Elev |
vågar jag bli utbytesstudent?
21 dec, 2017 21:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag skaffa för att jag ville skicka bilder till mina vänner på mugglis fast jag är aldrig inne där xDSkrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Typ alla i mon klass håller på att lägga upp bilder på sin Snapchat story och skriver: Lägg ut den här bilden på finn Story om jag betyder något för dig. Jag är typ den ända som inte gör så. Jag är typ den ända som inte ens har Snapchat öht. Vet knappt vad man gör där. Jag skaffade nyss Snapchat för att ALLA i klassen har Snapchat och vissa tyckte att jag var konstig som inte hade 21 dec, 2017 22:12 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen