Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24830 24831 24832 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Det är 3 dagar kvar till julafton : )))) Eller ens det! Snart 2 ....


Hur??

21 dec, 2017 19:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Det är 3 dagar kvar till julafton : )))) Eller ens det! Snart 2 ....


Hur??
Vet inte, men det ser jag inte fram emot ( julen asså)

21 dec, 2017 19:27

Borttagen

Avatar


Typ alla i mon klass håller på att lägga upp bilder på sin Snapchat story och skriver: Lägg ut den här bilden på finn Story om jag betyder något för dig. Jag är typ den ända som inte gör så.

21 dec, 2017 19:42

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Typ alla i mon klass håller på att lägga upp bilder på sin Snapchat story och skriver: Lägg ut den här bilden på finn Story om jag betyder något för dig. Jag är typ den ända som inte gör så.

Jag är typ den ända som inte ens har Snapchat öht. Vet knappt vad man gör där.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 dec, 2017 19:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Typ alla i mon klass håller på att lägga upp bilder på sin Snapchat story och skriver: Lägg ut den här bilden på finn Story om jag betyder något för dig. Jag är typ den ända som inte gör så.

Jag är typ den ända som inte ens har Snapchat öht. Vet knappt vad man gör där.


Jag skaffade nyss Snapchat för att ALLA i klassen har Snapchat och vissa tyckte att jag var konstig som inte hade

21 dec, 2017 19:58

Kintsugi
Prefekt

Avatar

+1


Skrivet av Salem:
Skrivet av Kintsugi:
Jag älskar hur GRL PWR-känslan levlar bland våra chokladgrodekort här ♥ ♥ ♥

Both mine ideas ♥ ♥ women


oh. Gryffindorare.
tar tillbaka allt och hävdar motsatsen.




Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

21 dec, 2017 20:13

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar


Till våren ska jag få vara med och leda en aktivitet för synskadade! Det kommer två tjejer i lågstadieåldern som jag ska lära hur man gör mellanmål! De ser ungefär lika mycket som jag gör, vilket kommer bli bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

21 dec, 2017 20:24

Salem
Lärare

Avatar

+1


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Salem:
Skrivet av Kintsugi:
Jag älskar hur GRL PWR-känslan levlar bland våra chokladgrodekort här ♥ ♥ ♥

Both mine ideas ♥ ♥ women


oh. Gryffindorare.
tar tillbaka allt och hävdar motsatsen.




Hahahahh gtfo snake ♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

21 dec, 2017 21:14

Twix
Elev

Avatar


vågar jag bli utbytesstudent?

21 dec, 2017 21:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Typ alla i mon klass håller på att lägga upp bilder på sin Snapchat story och skriver: Lägg ut den här bilden på finn Story om jag betyder något för dig. Jag är typ den ända som inte gör så.

Jag är typ den ända som inte ens har Snapchat öht. Vet knappt vad man gör där.


Jag skaffade nyss Snapchat för att ALLA i klassen har Snapchat och vissa tyckte att jag var konstig som inte hade
Jag skaffa för att jag ville skicka bilder till mina vänner på mugglis fast jag är aldrig inne där xD

21 dec, 2017 22:12

1 2 3 ... 24830 24831 24832 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.