@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Frivolt: Jag har för mig att jag drömde något om att du ville göra din profil julfin och tjäna elevhemspoäng i den tråden men typ missade det och skrev i Intresseklubben att du var väldigt ledsen över det då du inte fick några elevhemspoäng haha. x) HAHA omg xD skulle typ va något jag hade kunnat göra xD HAHA!! 21 dec, 2017 14:30 |
|
Velleity
Elev |
21 dec, 2017 14:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Velleity: Hade lov för 1 timme och 32 minuter senHar lov nu!! 21 dec, 2017 14:32 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Blir så fkn glad när jag hittar någon låt jag lyssnat på typ ett halvår tidigare. Grejen är att jag typ kommer ihåg grejer pga musiken, fattar nån?? xD
21 dec, 2017 15:08 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velleity: Hade lov för 1 timme och 32 minuter sen Har lov nu!! Haha XD ![]()
21 dec, 2017 15:11 |
|
Salem
Lärare |
21 dec, 2017 15:14 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Velleity: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velleity: Hade lov för 1 timme och 32 minuter sen Har lov nu!! Haha XD Hade lov för en dag sedan!!! Varför stava rätt när man kan stava fel? 21 dec, 2017 15:15 |
|
Aydane
Elev |
Såååå skönt att äntligen vara helt ledig. Vet typ inte vad jag ska göra just nu, är dödstrött och kan knappt hålla ögonen öppna men tänkte starta lovet med att försöka vända tillbaka på dygnet iaf :p
21 dec, 2017 15:23 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 dec, 2017 17:11 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Velleity: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velleity: Hade lov för 1 timme och 32 minuter sen Har lov nu!! Haha XD Hade lov för en dag sedan!!! Har lov hela tiden Men det börjar bli långtråkigt...
21 dec, 2017 18:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen