@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aydane
Elev |
Haha, älskar julklappar på mugglis. Känns som att jag knappt haft tid att vara här på sistone, så om jag glömt bort någon ber jag om ursäkt i förväg :p
21 dec, 2017 05:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag älskar hur GRL PWR-känslan levlar bland våra chokladgrodekort här ♥ ♥ ♥
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 dec, 2017 09:10 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Kintsugi: Jag älskar hur GRL PWR-känslan levlar bland våra chokladgrodekort här ♥ ♥ ♥ Both mine ideas ♥ ♥ women
21 dec, 2017 10:33 |
|
catradora
Elev |
21 dec, 2017 11:06 |
|
Zora
Elev |
21 dec, 2017 11:07 |
|
Scorperion
Elev |
På julafton kommer jag nog vänta med att logga in tills på kvällen. Då har men redan ätit, sett på Kalle och öppnat julklappar irl, så har man sparat det bästa till sist
21 dec, 2017 13:07 |
|
Solkatten
Elev |
Frivolt: Jag har för mig att jag drömde något om att du ville göra din profil julfin och tjäna elevhemspoäng i den tråden men typ missade det och skrev i Intresseklubben att du var väldigt ledsen över det då du inte fick några elevhemspoäng haha. x)
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 dec, 2017 13:09 |
|
Borttagen
|
Har äntligen jullov nu, börjar den 8/1-18
21 dec, 2017 13:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag fyller år då xD Fast min skola börjar den 9/1-18Har äntligen jullov nu, börjar den 8/1-18 21 dec, 2017 14:08 |
|
Salem
Lärare |
21 dec, 2017 14:22 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen