Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24826 24827 24828 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag: Mamma och Pappa, jag har fått ett A
Mamma: Men vad duktigt av dig! Vad vill du ha?
Pappa: Vi är väldigt stolta över dig, jag skulle just precis gå till affären, vad skulle du vilja ha?

Haha, de blir väldigt glada över att jag får ett A... gladare än mig till och med xD

20 dec, 2017 17:04

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av themarauder:
Jag önskar man kunde se vad folk röstade på i pollen! =) ♥ av någon anledning är jag alltid så nyfiken på att veta hur folk tänker när de väljer...
men det kan man väl?

Jag kan se procenten och inom parantes hur många som valt det alternativet.


Jo, men jag vill se vem som röstade på vad =) vilken mugglis som röstade på vilket alternativ. Kan ju bara se hur många.

Mm...
Fast man kanske inte är så stolt med vad man röstat på.
För så är det denna gång för mig. Den sista var ju asrolig, så körde på den, problemet är att jag älskar att bli mulad. Så...


Pollen brukar ju aldrig riktigt bestå av seriösa frågor, utan är ju mer en plojgrej så man behöver ju aldrig skämmas för vad man svarar =) jag svarade att jag skulle fira jul med Snape i fängelsehålorna förra pollen, för den tyckte jag var roligast =) Minns inte vilken jag valde nu dock.

Och det är bara något jag vill se, inte säger att det borde vara så =) tycker bara att det är kul att diskutera varför man valde som man gjorde. Se vilka folk tycker är roliga etc. Alla väljer ju alltid olika! Händer ju aldrig att alla mugglisar väljer samma, och det tycker jag är intressant helt enkelt =)


Jag valde den första med Dumbledore. Den verkar inte vara lika populär som de andra haha! Dumbledore i tomteluva skulle verkligen se ut som jultomte haha. Lite ovanligt långt skägg bara. Men föreställ er bara Dumbledore ute på skolgården iklädd tomteluva och kastar snöbollar på elever omfg. xD Jag hade lätt kastat en tillbaka. xD Men funderade lite på de två sista först.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

20 dec, 2017 17:15

Borttagen

Avatar

+2


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av themarauder:
Jag önskar man kunde se vad folk röstade på i pollen! =) ♥ av någon anledning är jag alltid så nyfiken på att veta hur folk tänker när de väljer...
men det kan man väl?

Jag kan se procenten och inom parantes hur många som valt det alternativet.


Jo, men jag vill se vem som röstade på vad =) vilken mugglis som röstade på vilket alternativ. Kan ju bara se hur många.

Mm...
Fast man kanske inte är så stolt med vad man röstat på.
För så är det denna gång för mig. Den sista var ju asrolig, så körde på den, problemet är att jag älskar att bli mulad. Så...


Pollen brukar ju aldrig riktigt bestå av seriösa frågor, utan är ju mer en plojgrej så man behöver ju aldrig skämmas för vad man svarar =) jag svarade att jag skulle fira jul med Snape i fängelsehålorna förra pollen, för den tyckte jag var roligast =) Minns inte vilken jag valde nu dock.

Och det är bara något jag vill se, inte säger att det borde vara så =) tycker bara att det är kul att diskutera varför man valde som man gjorde. Se vilka folk tycker är roliga etc. Alla väljer ju alltid olika! Händer ju aldrig att alla mugglisar väljer samma, och det tycker jag är intressant helt enkelt =)


Jag valde den första med Dumbledore. Den verkar inte vara lika populär som de andra haha! Dumbledore i tomteluva skulle verkligen se ut som jultomte haha. Lite ovanligt långt skägg bara. Men föreställ er bara Dumbledore ute på skolgården iklädd tomteluva och kastar snöbollar på elever omfg. xD Jag hade lätt kastat en tillbaka. xD Men funderade lite på de två sista först.
Skulle han då inte se ut så här då? xD
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2Fmedia%2FBcQFYFhCMAAiQa6.jpg

20 dec, 2017 17:19

Lunan95
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av themarauder:
Jag önskar man kunde se vad folk röstade på i pollen! =) ♥ av någon anledning är jag alltid så nyfiken på att veta hur folk tänker när de väljer...
men det kan man väl?

Jag kan se procenten och inom parantes hur många som valt det alternativet.


Jo, men jag vill se vem som röstade på vad =) vilken mugglis som röstade på vilket alternativ. Kan ju bara se hur många.

Mm...
Fast man kanske inte är så stolt med vad man röstat på.
För så är det denna gång för mig. Den sista var ju asrolig, så körde på den, problemet är att jag älskar att bli mulad. Så...


Pollen brukar ju aldrig riktigt bestå av seriösa frågor, utan är ju mer en plojgrej så man behöver ju aldrig skämmas för vad man svarar =) jag svarade att jag skulle fira jul med Snape i fängelsehålorna förra pollen, för den tyckte jag var roligast =) Minns inte vilken jag valde nu dock.

Och det är bara något jag vill se, inte säger att det borde vara så =) tycker bara att det är kul att diskutera varför man valde som man gjorde. Se vilka folk tycker är roliga etc. Alla väljer ju alltid olika! Händer ju aldrig att alla mugglisar väljer samma, och det tycker jag är intressant helt enkelt =)


Jag valde den första med Dumbledore. Den verkar inte vara lika populär som de andra haha! Dumbledore i tomteluva skulle verkligen se ut som jultomte haha. Lite ovanligt långt skägg bara. Men föreställ er bara Dumbledore ute på skolgården iklädd tomteluva och kastar snöbollar på elever omfg. xD Jag hade lätt kastat en tillbaka. xD Men funderade lite på de två sista först.
Skulle han då inte se ut så här då? xD
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2Fmedia%2FBcQFYFhCMAAiQa6.jpg


Alltså...detta gjorde min dag! Dumbledore som tomte, det är ju hur festligt som helst och det bästa är att han aldrig bryr sig vad andra tycker om honom.

Så king är han.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia3.giphy.com%2Fmedia%2Fl2SpKdrBxH8jp9mhy%2Fgiphy.gif "Statement begins..."

20 dec, 2017 17:24

themarauder
Lärare

Avatar


Solkatten Hahah, jaa!! Det var så jag tänkte. Förvånad att fler inte har valt den :O Älskar tanken på Dumbledore som springer runt och mular sina elever! =)

Annie Lupin: Hahah!! ♥

=) - just like themarauder

20 dec, 2017 18:23

Tonks/Luna
Elev

Avatar


This is like the defination av perfekt.
4444 inlägg.
Fattar ni?
Fyra fyror.
Så jäkla perfekt.
Kommer inte hända föräns om 51111 inlägg.
Har inte ens kommit en tiondel av det!
Nu känner man en viss poäng med att aldrig skriva igen.
För det kommer ta typ 40 med samma takt som nu att uppnå ny perfektion!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

20 dec, 2017 18:35

Solkatten
Elev

Avatar


Alltså vilken jäkla fail av posten... fick idag reda på att mitt paket hade kommit. Hämtade det nu ikväll. Jag hade bara köpt ett så jag undrade varför det fanns två paket. Ett var ihop tejpat med mitt så att mitt som var mindre var ovanpå ett annat liksom. När jag kom hem så särade jag på paketet och såg att sändaren till det andra paketet var till någon annan! Hallå posten kan väl ändå kolla på sändaren noga innan de tejpar ihop det till något annat paket! Mamma eller pappa ska åka tillbaka till posten med dennes paket imorgon. Jag hämtade mitt paket typ en kvart innan det stängdes så det är väl inte så att han tänkte hämta sitt paket idag eller så..

Postnord är fan helt fucked up. xD


Men jag är glad att jag nu iaf har alla mina julklappar färdiga! Det här var det sista jag hade kvar.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

20 dec, 2017 19:27

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag: Mamma och Pappa, jag har fått ett A
Mamma: Men vad duktigt av dig! Vad vill du ha?
Pappa: Vi är väldigt stolta över dig, jag skulle just precis gå till affären, vad skulle du vilja ha?

Haha, de blir väldigt glada över att jag får ett A... gladare än mig till och med xD
mamma sa att om jag får 10 / A sponsrar hon med pengar till en dator. Jag skratta och sa hon får nog behålla sina pengar
Jag ska ha en 10a innan jag går ut 9an men där e vi ju inte riktit ennu xDD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

20 dec, 2017 19:35

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Borttagen:
Jag: Mamma och Pappa, jag har fått ett A
Mamma: Men vad duktigt av dig! Vad vill du ha?
Pappa: Vi är väldigt stolta över dig, jag skulle just precis gå till affären, vad skulle du vilja ha?

Haha, de blir väldigt glada över att jag får ett A... gladare än mig till och med xD
mamma sa att om jag får 10 / A sponsrar hon med pengar till en dator. Jag skratta och sa hon får nog behålla sina pengar
Jag ska ha en 10a innan jag går ut 9an men där e vi ju inte riktit ennu xDD

Mina föräldrar är lite smartare.
De ser det som att min belöning för att jag är duktig i skolan är mina betyg. Vilket leder till större utbud av val av gymnasium. Vilket kanske gör att jag får en bättre högskola. Så att jag får ett bättre jobb. Så att jag får bättre lön. Eller har ett så kul jobb att jag inte behöver lägga pengar på nöjen.
Eller som mamma sa:
"Det skulle bli konstig om det var så för arbetare. De jobbar och de får lön. Och då kan de inte få ännu mer pengar för att de är duktiga och tjänar pengar"
Jag är rätt nöjd med det.

Varför stava rätt när man kan stava fel?

20 dec, 2017 20:05

Frivolt
Elev

Avatar


Vilken film ska jag se:

Mr & Mrs Smith
Eva och Adam - fyra födelsedagar och ett fiasko
Love Actually
Bad Santa
Polarexpressen


;O

Lutar åt Bad Santa dock!

;O

men vilken har mest julkänsla? ;O

20 dec, 2017 20:27

1 2 3 ... 24826 24827 24828 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.