Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24825 24826 24827 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Jag önskar man kunde se vad folk röstade på i pollen! =) ♥ av någon anledning är jag alltid så nyfiken på att veta hur folk tänker när de väljer...

=) - just like themarauder

20 dec, 2017 15:11

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Jag önskar man kunde se vad folk röstade på i pollen! =) ♥ av någon anledning är jag alltid så nyfiken på att veta hur folk tänker när de väljer...
men det kan man väl?

Jag kan se procenten och inom parantes hur många som valt det alternativet.

20 dec, 2017 15:26

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Kintsugi - PRECIS! NOT OKAY -_-

Alltsååå vår klass ville ha "LIte bortglöda " på klasstrjan för vi är det också. V´år klassföreståndare tog super illa upp och började gråta heh.. Det var nästan lite pinsamt

På klasströjan i högstadiet hade vi på ryggen texten "Såhär blir det efter fyra år med Christina" också hade alla stavat sina namn helt fel haha. xD Tror det på framsidan stod "Vi ser inte bara dumma ut utan vi är det också" eller något haha. Snacka om att roasta både klassen och läraren haha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

20 dec, 2017 15:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Tänk om alla människor oavsett ålder skulle bete sig som småbarn. Så fort nått blev fel eller dom blev trötta eller hungriga eller nått bah börjar gallskrika o stört-tjuta rakt upp o ner, vart dom än var. Vilket samhälle vi skulle ha..


... är detta pre-pregnant-tankar som din hjärna framkallar om nätterna? .. *_
ah, haha.. det fick mig att tänka på ett klipp som jag såg för ett tag sedan. That.. would be a lot of.. noise, a.. lot of -more- noice.)

20 dec, 2017 15:50

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av themarauder:
Jag önskar man kunde se vad folk röstade på i pollen! =) ♥ av någon anledning är jag alltid så nyfiken på att veta hur folk tänker när de väljer...
men det kan man väl?

Jag kan se procenten och inom parantes hur många som valt det alternativet.


Jo, men jag vill se vem som röstade på vad =) vilken mugglis som röstade på vilket alternativ. Kan ju bara se hur många.

=) - just like themarauder

20 dec, 2017 15:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Jag önskar man kunde se vad folk röstade på i pollen! =) ♥ av någon anledning är jag alltid så nyfiken på att veta hur folk tänker när de väljer...


Jag röstade på: Tvillingarna Weasley, såklart. De har förhäxat varenda snöboll häromkring.

20 dec, 2017 15:54

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Emmi:
Alltsååå vår klass ville ha "LIte bortglöda " på klasstrjan för vi är det också. V´år klassföreståndare tog super illa upp och började gråta heh.. Det var nästan lite pinsamt

På klasströjan i högstadiet hade vi på ryggen texten "Såhär blir det efter fyra år med Christina" också hade alla stavat sina namn helt fel haha. xD Tror det på framsidan stod "Vi ser inte bara dumma ut vi är det också" eller något haha. Snacka om att roasta både klassen och läraren haha.
vi får inte ens ha " Tur man gick i en klas full av idioter, annars hade man ju känt sig utanför" för det var "nedvärderande"..
Vi ar hafr 10+ förslag men nää..
Nu har vi kommit fram till "Vie dåliga förlorare.. Men vi vinner ju endå allt "(ish??)
(vi har vunnit alla turneringar & stafetter för vi e idrottsklass och alla går in till 120%..)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

20 dec, 2017 15:56

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av themarauder:
Jag önskar man kunde se vad folk röstade på i pollen! =) ♥ av någon anledning är jag alltid så nyfiken på att veta hur folk tänker när de väljer...
men det kan man väl?

Jag kan se procenten och inom parantes hur många som valt det alternativet.


Jo, men jag vill se vem som röstade på vad =) vilken mugglis som röstade på vilket alternativ. Kan ju bara se hur många.

Mm...
Fast man kanske inte är så stolt med vad man röstat på.
För så är det denna gång för mig. Den sista var ju asrolig, så körde på den, problemet är att jag älskar att bli mulad. Så...

Varför stava rätt när man kan stava fel?

20 dec, 2017 16:01

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av themarauder:
Jag önskar man kunde se vad folk röstade på i pollen! =) ♥ av någon anledning är jag alltid så nyfiken på att veta hur folk tänker när de väljer...
men det kan man väl?

Jag kan se procenten och inom parantes hur många som valt det alternativet.


Jo, men jag vill se vem som röstade på vad =) vilken mugglis som röstade på vilket alternativ. Kan ju bara se hur många.

Mm...
Fast man kanske inte är så stolt med vad man röstat på.
För så är det denna gång för mig. Den sista var ju asrolig, så körde på den, problemet är att jag älskar att bli mulad. Så...


Pollen brukar ju aldrig riktigt bestå av seriösa frågor, utan är ju mer en plojgrej så man behöver ju aldrig skämmas för vad man svarar =) jag svarade att jag skulle fira jul med Snape i fängelsehålorna förra pollen, för den tyckte jag var roligast =) Minns inte vilken jag valde nu dock.

Och det är bara något jag vill se, inte säger att det borde vara så =) tycker bara att det är kul att diskutera varför man valde som man gjorde. Se vilka folk tycker är roliga etc. Alla väljer ju alltid olika! Händer ju aldrig att alla mugglisar väljer samma, och det tycker jag är intressant helt enkelt =)


=) - just like themarauder

20 dec, 2017 16:08

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av themarauder:
Jag önskar man kunde se vad folk röstade på i pollen! =) ♥ av någon anledning är jag alltid så nyfiken på att veta hur folk tänker när de väljer...
men det kan man väl?

Jag kan se procenten och inom parantes hur många som valt det alternativet.


Jo, men jag vill se vem som röstade på vad =) vilken mugglis som röstade på vilket alternativ. Kan ju bara se hur många.

Mm...
Fast man kanske inte är så stolt med vad man röstat på.
För så är det denna gång för mig. Den sista var ju asrolig, så körde på den, problemet är att jag älskar att bli mulad. Så...


Pollen brukar ju aldrig riktigt bestå av seriösa frågor, utan är ju mer en plojgrej så man behöver ju aldrig skämmas för vad man svarar =) jag svarade att jag skulle fira jul med Snape i fängelsehålorna förra pollen, för den tyckte jag var roligast =) Minns inte vilken jag valde nu dock.

Och det är bara något jag vill se, inte säger att det borde vara så =) tycker bara att det är kul att diskutera varför man valde som man gjorde. Se vilka folk tycker är roliga etc. Alla väljer ju alltid olika! Händer ju aldrig att alla mugglisar väljer samma, och det tycker jag är intressant helt enkelt =)


Jag håller väll med dig, igentligen! Men det var bara en teori varför det är så!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

20 dec, 2017 16:10

1 2 3 ... 24825 24826 24827 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.