@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fick jullov och betyg...
20 dec, 2017 13:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fick jullov och betyg... Gick det bra? 20 dec, 2017 13:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Fick jullov och betyg... Gick det bra? Ja jättebra tyckte jag!♥ 20 dec, 2017 13:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Fick jullov och betyg... Gick det bra? Ja jättebra tyckte jag!♥ Nice 20 dec, 2017 13:38 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hahahahahahahahahahahahahahah
hahahahahahahhahahahahahahahha hahahahahahhahahahahaha Jag älskar hur det alltid blir midsommarväder på julafton också. hahahahahahahhaha hahahhaahhahahahahahahaha HAHAHAHAHAHHAHAAHHAHAH som tur är har vi inte regn och 10+, utan bara regn... och svinhalka i fjällen. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 dec, 2017 14:11 |
|
Borttagen
|
Har någon tips på presenter man kan göra själv? För jag har inga pengar och köpa julklappar med
20 dec, 2017 14:17 |
|
Obliviate_
Elev |
Tänk om alla människor oavsett ålder skulle bete sig som småbarn. Så fort nått blev fel eller dom blev trötta eller hungriga eller nått bah börjar gallskrika o stört-tjuta rakt upp o ner, vart dom än var. Vilket samhälle vi skulle ha..
20 dec, 2017 14:33 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Sååå nice att ha ett ställe där intresseklubben antecknar ens to do-list och avcheckningen av den. ♥ ♥ ♥
Spoiler: Tryck här för att visa! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 dec, 2017 14:37 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Någon som har lust att skriva en ff eller rollspela med mig?
Är så sjukt sugen på att skriva, MB det går åt skogen om jag glr det själv! Varför stava rätt när man kan stava fel? 20 dec, 2017 14:39 |
|
Emmi
Prefekt |
Kintsugi - PRECIS! NOT OKAY -_-
Alltsååå vår klass ville ha "LIte bortglöda
20 dec, 2017 14:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen