@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Blev plötsligt sugen på att göra en comeback som fanfictionskrivare! När skrev jag något senast, 2013? Anyhow, är det någon som vill ge mig ett uppslag? Har tidigare skrivit en (med mina mått) längre fanfiction om Dumbledore och Grindelwald, en oneshot med James/Sirius och en oneshot med Dean/Seamus, samt påbörjat en fanfiction om Remus och Tonks. ... Skriv om dig och Kylo Ren.. ) I will.. read.. : HAHAHHAHAH ÅH En sådan fanfiction utspelar sig ständigt i min fantasi. Skulle nog vara liiiiite obekväm med att lägga ut en sådan på mugglarportalen dock, och har aldrig varit förtjust i OC i fanfictions. Men Kylo Ren och Rey kanske... Måste se alla Star Wars-filmer intensivt då, är ju smått besatt av att mina fanfictions ska gå att passa in i det som är canon Tänkte mer en.. manifestation of dreamt, Ebba & Ren - Vinterjakt del 2. Ooooooh... Han med sitt långa mörka hår och jag med mitt röda... ALLT VAR BARA EN UNDERMEDVETEN MANIFESTATION AV MIG OCH KYLO REN ALL ALONG Inte för att The force awakens ens kommit ut när jag skrev Vinterjakt, men ändå! 19 dec, 2017 21:26 |
|
Vildvittra
Elev |
Min snöbollsstatistik håller sig ganska okej. Hade tydligen min guldålder 2014
2017: 9 2016: 5 2015: 9 2014: 13 2013: 9 "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 dec, 2017 21:27 |
|
Kintsugi
Prefekt |
LOOOOOOVE YOU GUUUUYS!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 dec, 2017 21:40 |
|
Borttagen
|
Ravrav rav ravrav raaaav ravravrav!
19 dec, 2017 21:44 |
|
Magic Dragon
Elev |
19 dec, 2017 21:46 |
|
Lunan95
Elev |
HUR KUNDE JAG MISSA KLASSRUMMET NEJ VAD FAN I HELVETE VARFÖR?!?!
...jag hatar mig...
"Statement begins..."
19 dec, 2017 21:49 |
|
Vildvittra
Elev |
Finns det ingen som har två glitterskor till salu?
Min Gryffindor-pumpagubbe fryser om fötterna :c "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 dec, 2017 22:22 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Vildvittra: Finns det ingen som har två glitterskor till salu? Min Gryffindor-pumpagubbe fryser om fötterna :c Jag har en!
19 dec, 2017 22:23 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Vildvittra: Finns det ingen som har två glitterskor till salu? Min Gryffindor-pumpagubbe fryser om fötterna :c Jag har en! Vill du sälja den? c: Söta, rara, fina du "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 dec, 2017 22:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Jag kan sälja min andra för 100GSkrivet av Lazarus: Skrivet av Vildvittra: Finns det ingen som har två glitterskor till salu? Min Gryffindor-pumpagubbe fryser om fötterna :c Jag har en! Vill du sälja den? c: Söta, rara, fina du 19 dec, 2017 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen