Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24820 24821 24822 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Blev plötsligt sugen på att göra en comeback som fanfictionskrivare! När skrev jag något senast, 2013? Anyhow, är det någon som vill ge mig ett uppslag? Har tidigare skrivit en (med mina mått) längre fanfiction om Dumbledore och Grindelwald, en oneshot med James/Sirius och en oneshot med Dean/Seamus, samt påbörjat en fanfiction om Remus och Tonks.


... Skriv om dig och Kylo Ren.. ) I will.. read.. :

19 dec, 2017 20:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Blev plötsligt sugen på att göra en comeback som fanfictionskrivare! När skrev jag något senast, 2013? Anyhow, är det någon som vill ge mig ett uppslag? Har tidigare skrivit en (med mina mått) längre fanfiction om Dumbledore och Grindelwald, en oneshot med James/Sirius och en oneshot med Dean/Seamus, samt påbörjat en fanfiction om Remus och Tonks.


... Skriv om dig och Kylo Ren.. ) I will.. read.. :


HAHAHHAHAH ÅH

En sådan fanfiction utspelar sig ständigt i min fantasi. Skulle nog vara liiiiite obekväm med att lägga ut en sådan på mugglarportalen dock, och har aldrig varit förtjust i OC i fanfictions. Men Kylo Ren och Rey kanske... Måste se alla Star Wars-filmer intensivt då, är ju smått besatt av att mina fanfictions ska gå att passa in i det som är canon

19 dec, 2017 20:35

Borttagen

Avatar


Och där kom themarauder som tia i topplistan. Grattis!

19 dec, 2017 21:00

Borttagen

Avatar


Borde vi inte ha typ som trolljakten fast med tomtar vid jul?

19 dec, 2017 21:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Borde vi inte ha typ som trolljakten fast med tomtar vid jul?



Nooooo, haha jag blir så stressad av trolltider och kaninjaktstider

19 dec, 2017 21:10

Magic Dragon
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Borde vi inte ha typ som trolljakten fast med tomtar vid jul?



Nooooo, haha jag blir så stressad av trolltider och kaninjaktstider

Det är en toppen ide ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette4.wikia.nocookie.net%2Fharrypotter%2Fimages%2Fb%2Fb8%2FBlind_dragon.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20140814040525

19 dec, 2017 21:12

Kintsugi
Prefekt

Avatar


HAHAHAHHAHAAH kollade precis snöbollstatistiken.

2017: Har fått 1 snöboll i år.
2016: 0
2015: 2
2014: 2
2013: 12


Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

19 dec, 2017 21:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Blev plötsligt sugen på att göra en comeback som fanfictionskrivare! När skrev jag något senast, 2013? Anyhow, är det någon som vill ge mig ett uppslag? Har tidigare skrivit en (med mina mått) längre fanfiction om Dumbledore och Grindelwald, en oneshot med James/Sirius och en oneshot med Dean/Seamus, samt påbörjat en fanfiction om Remus och Tonks.


... Skriv om dig och Kylo Ren.. ) I will.. read.. :


HAHAHHAHAH ÅH

En sådan fanfiction utspelar sig ständigt i min fantasi. Skulle nog vara liiiiite obekväm med att lägga ut en sådan på mugglarportalen dock, och har aldrig varit förtjust i OC i fanfictions. Men Kylo Ren och Rey kanske... Måste se alla Star Wars-filmer intensivt då, är ju smått besatt av att mina fanfictions ska gå att passa in i det som är canon



Tänkte mer en.. manifestation of dreamt,
Ebba & Ren - Vinterjakt del 2.

19 dec, 2017 21:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
HAHAHAHHAHAAH kollade precis snöbollstatistiken.

2017: Har fått 1 snöboll i år.
2016: 0
2015: 2
2014: 2
2013: 12

kasta på folk så får du tillbaka snöbollar!

19 dec, 2017 21:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
HAHAHAHHAHAAH kollade precis snöbollstatistiken.

2017: Har fått 1 snöboll i år.
2016: 0
2015: 2
2014: 2
2013: 12

Du fick faktiskt två stycken

19 dec, 2017 21:22

1 2 3 ... 24820 24821 24822 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.