@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Blev plötsligt sugen på att göra en comeback som fanfictionskrivare! När skrev jag något senast, 2013? Anyhow, är det någon som vill ge mig ett uppslag? Har tidigare skrivit en (med mina mått) längre fanfiction om Dumbledore och Grindelwald, en oneshot med James/Sirius och en oneshot med Dean/Seamus, samt påbörjat en fanfiction om Remus och Tonks. ... Skriv om dig och Kylo Ren.. ) I will.. read.. : 19 dec, 2017 20:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Blev plötsligt sugen på att göra en comeback som fanfictionskrivare! När skrev jag något senast, 2013? Anyhow, är det någon som vill ge mig ett uppslag? Har tidigare skrivit en (med mina mått) längre fanfiction om Dumbledore och Grindelwald, en oneshot med James/Sirius och en oneshot med Dean/Seamus, samt påbörjat en fanfiction om Remus och Tonks. ... Skriv om dig och Kylo Ren.. ) I will.. read.. : HAHAHHAHAH ÅH En sådan fanfiction utspelar sig ständigt i min fantasi. Skulle nog vara liiiiite obekväm med att lägga ut en sådan på mugglarportalen dock, och har aldrig varit förtjust i OC i fanfictions. Men Kylo Ren och Rey kanske... Måste se alla Star Wars-filmer intensivt då, är ju smått besatt av att mina fanfictions ska gå att passa in i det som är canon 19 dec, 2017 20:35 |
|
Borttagen
|
Och där kom themarauder som tia i topplistan. Grattis!
19 dec, 2017 21:00 |
|
Borttagen
|
Borde vi inte ha typ som trolljakten fast med tomtar vid jul?
19 dec, 2017 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Borde vi inte ha typ som trolljakten fast med tomtar vid jul? Nooooo, haha jag blir så stressad av trolltider och kaninjaktstider 19 dec, 2017 21:10 |
|
Magic Dragon
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Borde vi inte ha typ som trolljakten fast med tomtar vid jul? Nooooo, haha jag blir så stressad av trolltider och kaninjaktstider Det är en toppen ide ♥
19 dec, 2017 21:12 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HAHAHAHHAHAAH kollade precis snöbollstatistiken.
2017: Har fått 1 snöboll i år. 2016: 0 2015: 2 2014: 2 2013: 12 ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 dec, 2017 21:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Blev plötsligt sugen på att göra en comeback som fanfictionskrivare! När skrev jag något senast, 2013? Anyhow, är det någon som vill ge mig ett uppslag? Har tidigare skrivit en (med mina mått) längre fanfiction om Dumbledore och Grindelwald, en oneshot med James/Sirius och en oneshot med Dean/Seamus, samt påbörjat en fanfiction om Remus och Tonks. ... Skriv om dig och Kylo Ren.. ) I will.. read.. : HAHAHHAHAH ÅH En sådan fanfiction utspelar sig ständigt i min fantasi. Skulle nog vara liiiiite obekväm med att lägga ut en sådan på mugglarportalen dock, och har aldrig varit förtjust i OC i fanfictions. Men Kylo Ren och Rey kanske... Måste se alla Star Wars-filmer intensivt då, är ju smått besatt av att mina fanfictions ska gå att passa in i det som är canon Tänkte mer en.. manifestation of dreamt, Ebba & Ren - Vinterjakt del 2. 19 dec, 2017 21:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: kasta på folk så får du tillbaka snöbollar!HAHAHAHHAHAAH kollade precis snöbollstatistiken. 2017: Har fått 1 snöboll i år. 2016: 0 2015: 2 2014: 2 2013: 12 19 dec, 2017 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Du fick faktiskt två styckenHAHAHAHHAHAAH kollade precis snöbollstatistiken. 2017: Har fått 1 snöboll i år. 2016: 0 2015: 2 2014: 2 2013: 12 19 dec, 2017 21:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen