@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Velleity: Finns det nåt sätt som man kan göra sig av med sin lillebror? Haha! Klarar bara inte av honom... Han förstör mitt liv....Bokstavligen... Min med! 19 dec, 2017 19:43 |
|
Magic Dragon
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Jodå berömmelse har jag alltid, haha Skrivet av Magic Dragon: Skriver mycket blandat här som en Gott och blandat påse. Här på mugglis men ändå har jag inte mycket Forumbetyg? varför?... För att du icke har min stjärnglans och berömmelse, haha
19 dec, 2017 19:56 |
|
Borttagen
|
''mugglisportalen''
bra jobbat 19 dec, 2017 20:04 |
|
Magic Dragon
Elev |
19 dec, 2017 20:06 |
|
Emmi
Prefekt |
19 dec, 2017 20:16 |
|
Vildvittra
Elev |
När ungarna i julkalendern inte känner igen Britney Spears så känner sig en gammal xD
Liksom att de drar det som ett skämt som bara asgamla människor skulle känna till "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 dec, 2017 20:17 |
|
Magic Dragon
Elev |
Skrivet av Vildvittra: haha XD När ungarna i julkalendern inte känner igen Britney Spears så känner sig en gammal xD Liksom att de drar det som ett skämt som bara asgamla människor skulle känna till
19 dec, 2017 20:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: När ungarna i julkalendern inte känner igen Britney Spears så känner sig en gammal xD Liksom att de drar det som ett skämt som bara asgamla människor skulle känna till Jag missade början av det avsnittet för att jag var och hämtade frukost, och så frågade jag min pojkvän vad som hänt när jag kom tillbaka. "Styregaard har klätt ut sig till Britney Spears". Jag bara what the fuck, det kom så oväntat XD 19 dec, 2017 20:30 |
|
catradora
Elev |
19 dec, 2017 20:32 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: När ungarna i julkalendern inte känner igen Britney Spears så känner sig en gammal xD Liksom att de drar det som ett skämt som bara asgamla människor skulle känna till Jag missade början av det avsnittet för att jag var och hämtade frukost, och så frågade jag min pojkvän vad som hänt när jag kom tillbaka. "Styregaard har klätt ut sig till Britney Spears". Jag bara what the fuck, det kom så oväntat XD Haha xD Som om det är det normalaste i världen "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 dec, 2017 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen