Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24818 24819 24820 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Om ni vill ge tips på vad ni vill vi ska göra på mugglis i juletider, eller kanske tjäna några extra poäng - skriv till någon i staff! =) Jag ser gärna till att det händer?

edit: haha, frågetecknet kom per automatik efter att ha suttit i klassrummet för länge xD Minns ni när jag började skriva 2p efter allting i intresseklubben?

=) - just like themarauder

19 dec, 2017 18:10

Solkatten
Elev

Avatar


Besviken att Love Actually inte har visat i år öht på tv hittills. Det brukar den ju göra??

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

19 dec, 2017 18:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
edit: haha, frågetecknet kom per automatik efter att ha suttit i klassrummet för länge xD Minns ni när jag började skriva 2p efter allting i intresseklubben?

Ja! Och hände det inte en gång att du råka ge 3000 poäng i en lektråd?

19 dec, 2017 18:12

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
edit: haha, frågetecknet kom per automatik efter att ha suttit i klassrummet för länge xD Minns ni när jag började skriva 2p efter allting i intresseklubben?

Ja! Och hände det inte en gång att du råka ge 3000 poäng i en lektråd?


Heheh... 300 var det nog... Men jo... Skrev i fel ruta. Jag har ju en "ge poäng ruta", så svarade i den istället för i den korrekta.... =) Ibland är man trött.
Som tur är kan man skratta åt det!

=) - just like themarauder

19 dec, 2017 18:14

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
edit: haha, frågetecknet kom per automatik efter att ha suttit i klassrummet för länge xD Minns ni när jag började skriva 2p efter allting i intresseklubben?

Ja! Och hände det inte en gång att du råka ge 3000 poäng i en lektråd?

300 poäng tror jag det var

19 dec, 2017 18:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
edit: haha, frågetecknet kom per automatik efter att ha suttit i klassrummet för länge xD Minns ni när jag började skriva 2p efter allting i intresseklubben?

Ja! Och hände det inte en gång att du råka ge 3000 poäng i en lektråd?


Heheh... 300 var det nog... Men jo... Skrev i fel ruta. Jag har ju en "ge poäng ruta", så svarade i den istället för i den korrekta.... =) Ibland är man trött.
Som tur är kan man skratta åt det!
Synd att du gav 300 poäng minus till Ravenclaw x]

19 dec, 2017 18:16

Borttagen

Avatar


Blev plötsligt sugen på att göra en comeback som fanfictionskrivare! När skrev jag något senast, 2013? Anyhow, är det någon som vill ge mig ett uppslag? Har tidigare skrivit en (med mina mått) längre fanfiction om Dumbledore och Grindelwald, en oneshot med James/Sirius och en oneshot med Dean/Seamus, samt påbörjat en fanfiction om Remus och Tonks.

19 dec, 2017 18:22

Solkatten
Elev

Avatar


Ska till tandläkaren imorgon. Fattar inte varför?? Jag har ju redan varit där en gång i år och då fick jag laga hål. Varför ska jag dit igen??

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

19 dec, 2017 18:32

Frivolt
Elev

Avatar


Det är lixom..... 4 dagar och några timmar kvar till jualfton


när fan hände det?? O_o och jag som fortfarande inte kommit in i stämningen än ;O
(pga snöhelvetet som man aldrig vet om det ska va där vid jul eller inte)


;O

och jag vill göra så mycket mer, pynta alltså xD men har ingen plats ;P plus har katt så allt går inte o ha även om jag vill ;P

19 dec, 2017 18:42

Solkatten
Elev

Avatar


Bra att snön försvinner nu fyra dagar innan julafton ffs. Ser så jäkla tråkigt ut nu.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

19 dec, 2017 18:45

1 2 3 ... 24818 24819 24820 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.