@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Kintsugi: VARFÖR SPRINGER GRANARNA IVÄG VARJE GÅNG MAN LÄGGER HBTQ-PUMLOR PÅ DEM? ÄR GRANANARNA HOMOFOBER ELLER NÅE?!?!?!?!?!?! EDIT: tydligen bara om man väljer att putta granen "in the corner".. eller typ i kanten av sitt info. uuuughh... Baserat på första meningen trodde jag du skrev grannarna.. Jag bah dom kanske helt enkelt inte gillar att du går fram o lägger saker på dom...? ^ Same, hahaha.. några förvirrade ögonblick.. 19 dec, 2017 12:47 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Scorperion: Logiken i High School Musical: -Chad dansar till en låt där han sjunger "I don't dance" -Troy håller Gabriellas hand. Släpper den och sen sjunger "Take my hand" Typ under hela musikalen pratar alla om att Troy inte ska sjunga och att man ska hålla sig till sin status medan skolan sjunger under hela filmen då det är en musikal. Wtf?? xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 dec, 2017 13:33 |
|
Viloss
Elev |
I morgon slutar vi 10.00 XD XD XD XD
19 dec, 2017 14:12 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Lazarus: Jag älskar dina julklappar.. Något jag skulle göra helt klart (om jag hade några pengar överhuvudtaget..)Köpte en stor rulle silvertejp till julklappsleken. La den i en stor kartong, fyllde med gamla mynt, och slog in. Nu väger den över 2kg, och är fint inslaget med en vacker guld rosett. Jag hoppas mina syskon slåss om den på julafton
19 dec, 2017 14:43 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Lazarus: hahaha, påminner nästan om när jag och mina kompisar hade secret santa i gymnasiet...Köpte en stor rulle silvertejp till julklappsleken. La den i en stor kartong, fyllde med gamla mynt, och slog in. Nu väger den över 2kg, och är fint inslaget med en vacker guld rosett. Jag hoppas mina syskon slåss om den på julafton näst sista dagen innan jullovet skulle vi ha vårt julklappsbyte.. alla hade köpt sina presenter förutom jag.. så jag gick till ica i sista sekund och köpte lite te, en rulle tråd, brieost och en diskpropp och gav allt i en liten plastpåse till kompisen jag skulle ge julklapp till...... (kompisen jag själv hade som secret santa gav mig en amazing marodörkarta, ett game of thrones-ljus hon gjort själv specifically efter mina favoritkaraktärer, och en gigantisk chokladkaka...... oops.. lite bättre än mig kanske) ![]()
19 dec, 2017 14:52 |
|
Salem
Lärare |
Handlade igår i en affär för 200kr, köpet genomfördes men något strulade på kvittot, hon ville att jag skulle göra om det men chefen sa till henne att det strular så ibland. Så dom sa tack o hej. Det har fortfarande inte dragits några pengar
19 dec, 2017 16:11 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Salem: Handlade igår i en affär för 200kr, köpet genomfördes men något strulade på kvittot, hon ville att jag skulle göra om det men chefen sa till henne att det strular så ibland. Så dom sa tack o hej. Det har fortfarande inte dragits några pengar Haha, ååh !! Bästa när sånt händer =D =) - just like themarauder 19 dec, 2017 16:12 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av L'Amour et Psyché :Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Kintsugi: VARFÖR SPRINGER GRANARNA IVÄG VARJE GÅNG MAN LÄGGER HBTQ-PUMLOR PÅ DEM? ÄR GRANANARNA HOMOFOBER ELLER NÅE?!?!?!?!?!?! EDIT: tydligen bara om man väljer att putta granen "in the corner".. eller typ i kanten av sitt info. uuuughh... Baserat på första meningen trodde jag du skrev grannarna.. Jag bah dom kanske helt enkelt inte gillar att du går fram o lägger saker på dom...? ^ Same, hahaha.. några förvirrade ögonblick.. Hahahahahahahha ååååhh hade jag varit lite mer knäpp så hade jag nog gjort det, vill se pumlor hängandes på alla ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 dec, 2017 16:14 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av L'Amour et Psyché :Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Kintsugi: VARFÖR SPRINGER GRANARNA IVÄG VARJE GÅNG MAN LÄGGER HBTQ-PUMLOR PÅ DEM? ÄR GRANANARNA HOMOFOBER ELLER NÅE?!?!?!?!?!?! EDIT: tydligen bara om man väljer att putta granen "in the corner".. eller typ i kanten av sitt info. uuuughh... Baserat på första meningen trodde jag du skrev grannarna.. Jag bah dom kanske helt enkelt inte gillar att du går fram o lägger saker på dom...? ^ Same, hahaha.. några förvirrade ögonblick.. Hahahahahahahha ååååhh hade jag varit lite mer knäpp så hade jag nog gjort det, vill se pumlor hängandes på alla Hahhaha, här har vi en till som läste grannarna och läste säkert om texten fyra gånger, förrän jag såg Obliviate_s kommentar xD =) - just like themarauder 19 dec, 2017 16:18 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av L'Amour et Psyché :Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Kintsugi: VARFÖR SPRINGER GRANARNA IVÄG VARJE GÅNG MAN LÄGGER HBTQ-PUMLOR PÅ DEM? ÄR GRANANARNA HOMOFOBER ELLER NÅE?!?!?!?!?!?! EDIT: tydligen bara om man väljer att putta granen "in the corner".. eller typ i kanten av sitt info. uuuughh... Baserat på första meningen trodde jag du skrev grannarna.. Jag bah dom kanske helt enkelt inte gillar att du går fram o lägger saker på dom...? ^ Same, hahaha.. några förvirrade ögonblick.. Hahahahahahahha ååååhh hade jag varit lite mer knäpp så hade jag nog gjort det, vill se pumlor hängandes på alla Hahhaha, här har vi en till som läste grannarna och läste säkert om texten fyra gånger, förrän jag såg Obliviate_s kommentar xD HAHAHAH ser själv nu att jag lyckats skriva GRANANARNA andra gången. Lovar att om man någonsin kan ändra sitt namn här så kommer jag byta till det. Jätteförvirrande felstavningsord, blir helt yr i huvudet ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 dec, 2017 16:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen