Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24816 24817 24818 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
L'Amour et Psyché *
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Kintsugi:
VARFÖR SPRINGER GRANARNA IVÄG VARJE GÅNG MAN LÄGGER HBTQ-PUMLOR PÅ DEM? ÄR GRANANARNA HOMOFOBER ELLER NÅE?!?!?!?!?!?!


EDIT: tydligen bara om man väljer att putta granen "in the corner".. eller typ i kanten av sitt info. uuuughh...



Baserat på första meningen trodde jag du skrev grannarna.. Jag bah dom kanske helt enkelt inte gillar att du går fram o lägger saker på dom...?


^ Same, hahaha.. några förvirrade ögonblick..

19 dec, 2017 12:47

Solkatten
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Scorperion:
Logiken i High School Musical:
-Chad dansar till en låt där han sjunger "I don't dance"
-Troy håller Gabriellas hand. Släpper den och sen sjunger "Take my hand"

Typ under hela musikalen pratar alla om att Troy inte ska sjunga och att man ska hålla sig till sin status medan skolan sjunger under hela filmen då det är en musikal. Wtf?? xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

19 dec, 2017 13:33

Viloss
Elev

Avatar


I morgon slutar vi 10.00 XD XD XD XD

19 dec, 2017 14:12

Emmi
Prefekt

Avatar

+1


Skrivet av Lazarus:
Köpte en stor rulle silvertejp till julklappsleken. La den i en stor kartong, fyllde med gamla mynt, och slog in. Nu väger den över 2kg, och är fint inslaget med en vacker guld rosett. Jag hoppas mina syskon slåss om den på julafton
Jag älskar dina julklappar.. Något jag skulle göra helt klart (om jag hade några pengar överhuvudtaget..)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

19 dec, 2017 14:43

mitchan
Lärare

Avatar

+1


Skrivet av Lazarus:
Köpte en stor rulle silvertejp till julklappsleken. La den i en stor kartong, fyllde med gamla mynt, och slog in. Nu väger den över 2kg, och är fint inslaget med en vacker guld rosett. Jag hoppas mina syskon slåss om den på julafton
hahaha, påminner nästan om när jag och mina kompisar hade secret santa i gymnasiet...
näst sista dagen innan jullovet skulle vi ha vårt julklappsbyte.. alla hade köpt sina presenter förutom jag.. så jag gick till ica i sista sekund och köpte lite te, en rulle tråd, brieost och en diskpropp och gav allt i en liten plastpåse till kompisen jag skulle ge julklapp till...... mina julklappsskills är a+

(kompisen jag själv hade som secret santa gav mig en amazing marodörkarta, ett game of thrones-ljus hon gjort själv specifically efter mina favoritkaraktärer, och en gigantisk chokladkaka...... oops.. lite bättre än mig kanske)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FnCJQaRV.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi0.wp.com%2Fpunishedbacklog.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F09%2Ftumblr_static_5t79fc1kntcssk8kgss4scg8g_640_v2.gif

19 dec, 2017 14:52

Salem
Lärare

Avatar


Handlade igår i en affär för 200kr, köpet genomfördes men något strulade på kvittot, hon ville att jag skulle göra om det men chefen sa till henne att det strular så ibland. Så dom sa tack o hej. Det har fortfarande inte dragits några pengar slug liten trollkarl kom kanske undan där..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

19 dec, 2017 16:11

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Salem:
Handlade igår i en affär för 200kr, köpet genomfördes men något strulade på kvittot, hon ville att jag skulle göra om det men chefen sa till henne att det strular så ibland. Så dom sa tack o hej. Det har fortfarande inte dragits några pengar slug liten trollkarl kom kanske undan där..


Haha, ååh !! Bästa när sånt händer =D

=) - just like themarauder

19 dec, 2017 16:12

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché *:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Kintsugi:
VARFÖR SPRINGER GRANARNA IVÄG VARJE GÅNG MAN LÄGGER HBTQ-PUMLOR PÅ DEM? ÄR GRANANARNA HOMOFOBER ELLER NÅE?!?!?!?!?!?!


EDIT: tydligen bara om man väljer att putta granen "in the corner".. eller typ i kanten av sitt info. uuuughh...



Baserat på första meningen trodde jag du skrev grannarna.. Jag bah dom kanske helt enkelt inte gillar att du går fram o lägger saker på dom...?


^ Same, hahaha.. några förvirrade ögonblick..


Hahahahahahahha ååååhh hade jag varit lite mer knäpp så hade jag nog gjort det, vill se pumlor hängandes på alla

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

19 dec, 2017 16:14

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av L'Amour et Psyché *:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Kintsugi:
VARFÖR SPRINGER GRANARNA IVÄG VARJE GÅNG MAN LÄGGER HBTQ-PUMLOR PÅ DEM? ÄR GRANANARNA HOMOFOBER ELLER NÅE?!?!?!?!?!?!


EDIT: tydligen bara om man väljer att putta granen "in the corner".. eller typ i kanten av sitt info. uuuughh...



Baserat på första meningen trodde jag du skrev grannarna.. Jag bah dom kanske helt enkelt inte gillar att du går fram o lägger saker på dom...?


^ Same, hahaha.. några förvirrade ögonblick..


Hahahahahahahha ååååhh hade jag varit lite mer knäpp så hade jag nog gjort det, vill se pumlor hängandes på alla


Hahhaha, här har vi en till som läste grannarna och läste säkert om texten fyra gånger, förrän jag såg Obliviate_s kommentar xD

=) - just like themarauder

19 dec, 2017 16:18

Kintsugi
Prefekt

Avatar

+1


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av L'Amour et Psyché *:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Kintsugi:
VARFÖR SPRINGER GRANARNA IVÄG VARJE GÅNG MAN LÄGGER HBTQ-PUMLOR PÅ DEM? ÄR GRANANARNA HOMOFOBER ELLER NÅE?!?!?!?!?!?!


EDIT: tydligen bara om man väljer att putta granen "in the corner".. eller typ i kanten av sitt info. uuuughh...



Baserat på första meningen trodde jag du skrev grannarna.. Jag bah dom kanske helt enkelt inte gillar att du går fram o lägger saker på dom...?


^ Same, hahaha.. några förvirrade ögonblick..


Hahahahahahahha ååååhh hade jag varit lite mer knäpp så hade jag nog gjort det, vill se pumlor hängandes på alla


Hahhaha, här har vi en till som läste grannarna och läste säkert om texten fyra gånger, förrän jag såg Obliviate_s kommentar xD


HAHAHAH ser själv nu att jag lyckats skriva GRANANARNA andra gången. Lovar att om man någonsin kan ändra sitt namn här så kommer jag byta till det. Jätteförvirrande felstavningsord, blir helt yr i huvudet

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

19 dec, 2017 16:21

1 2 3 ... 24816 24817 24818 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.