@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Signe tha toast
Elev |
Bara och söka på det på engelska, kommer upp som rekommenderad sökning dessutom
19 dec, 2017 00:12 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Signe tha toast: Bara och söka på det på engelska, kommer upp som rekommenderad sökning dessutom Engelska är jag inte superbra på. Whats The namn of Ginny Weasley pygemepuff??? Rätt?? I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 19 dec, 2017 00:14 |
|
Signe tha toast
Elev |
Skrivet av Velma Dinkley: Borde funka, inte helt rätt menSkrivet av Signe tha toast: Bara och söka på det på engelska, kommer upp som rekommenderad sökning dessutom Engelska är jag inte superbra på. Whats The namn of Ginny Weasley pygemepuff??? Rätt??
19 dec, 2017 00:14 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 dec, 2017 01:32 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Bara jag som tycker att man inte förtjänar priset om man inte kan???
Varför stava rätt när man kan stava fel? 19 dec, 2017 06:33 |
|
Kintsugi
Prefekt |
VARFÖR SPRINGER GRANARNA IVÄG VARJE GÅNG MAN LÄGGER HBTQ-PUMLOR PÅ DEM? ÄR GRANANARNA HOMOFOBER ELLER NÅE?!?!?!?!?!?!
EDIT: tydligen bara om man väljer att putta granen "in the corner".. eller typ i kanten av sitt info. uuuughh... ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 dec, 2017 10:32 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Kintsugi: VARFÖR SPRINGER GRANARNA IVÄG VARJE GÅNG MAN LÄGGER HBTQ-PUMLOR PÅ DEM? ÄR GRANANARNA HOMOFOBER ELLER NÅE?!?!?!?!?!?! EDIT: tydligen bara om man väljer att putta granen "in the corner".. eller typ i kanten av sitt info. uuuughh... Hahhah i know. Hatar det!!!! Därför min gran ej har kulor..
19 dec, 2017 10:42 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av Kintsugi: VARFÖR SPRINGER GRANARNA IVÄG VARJE GÅNG MAN LÄGGER HBTQ-PUMLOR PÅ DEM? ÄR GRANANARNA HOMOFOBER ELLER NÅE?!?!?!?!?!?! EDIT: tydligen bara om man väljer att putta granen "in the corner".. eller typ i kanten av sitt info. uuuughh... Hahhah i know. Hatar det!!!! Därför min gran ej har kulor.. Jag valde att ta bort hela granen av den anledningen
19 dec, 2017 10:59 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Kintsugi: VARFÖR SPRINGER GRANARNA IVÄG VARJE GÅNG MAN LÄGGER HBTQ-PUMLOR PÅ DEM? ÄR GRANANARNA HOMOFOBER ELLER NÅE?!?!?!?!?!?! EDIT: tydligen bara om man väljer att putta granen "in the corner".. eller typ i kanten av sitt info. uuuughh... Baserat på första meningen trodde jag du skrev grannarna.. Jag bah dom kanske helt enkelt inte gillar att du går fram o lägger saker på dom...? 19 dec, 2017 11:45 |
|
Scorperion
Elev |
Logiken i High School Musical:
-Chad dansar till en låt där han sjunger "I don't dance" -Troy håller Gabriellas hand. Släpper den och sen sjunger "Take my hand"
19 dec, 2017 12:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen