@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
18 dec, 2017 21:02 |
|
Solkatten
Elev |
Galet att det är julafton på söndag. o.o
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 dec, 2017 21:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: att du inte fryser ihjäl Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: oh, är den trasig? Skrivet av Fjalar: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fjalar: Mitt är 17,1* MITT RUM alltså aaaaaah det är SÅ kallt. 18 grader, visar termometern mitt rum är 8 grader enligt termometern nope det är så varmt det är 18 dec, 2017 21:04 |
|
Syrup
Elev |
Jag insåg precis att jag nog aldrig tyckt att svett luktar illa? Eller well, viss svett gör det, men absolut inte all. P.g.a. att alla säger att det är äckligt så har jag dock associerat det med dåliga saker som jag egentligen inte tycker?
18 dec, 2017 21:06 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: att du inte fryser ihjäl Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: oh, är den trasig? Skrivet av Fjalar: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fjalar: Mitt är 17,1* MITT RUM alltså aaaaaah det är SÅ kallt. 18 grader, visar termometern mitt rum är 8 grader enligt termometern nope det är så varmt det är fryser aldrig, har fortfarande t-shirt, både inne och ute i snö 18 dec, 2017 21:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Jag har jättelätt att frysa, särskilt om fingrarnaSkrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: att du inte fryser ihjäl Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: oh, är den trasig? Skrivet av Fjalar: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fjalar: Mitt är 17,1* MITT RUM alltså aaaaaah det är SÅ kallt. 18 grader, visar termometern mitt rum är 8 grader enligt termometern nope det är så varmt det är fryser aldrig, har fortfarande t-shirt, både inne och ute i snö 18 dec, 2017 21:56 |
|
Lazarus
Prefekt |
Köpte en stor rulle silvertejp till julklappsleken. La den i en stor kartong, fyllde med gamla mynt, och slog in. Nu väger den över 2kg, och är fint inslaget med en vacker guld rosett. Jag hoppas mina syskon slåss om den på julafton
19 dec, 2017 00:02 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Lucka 19 hjälp??
I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 19 dec, 2017 00:03 |
|
Signe tha toast
Elev |
19 dec, 2017 00:10 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Hur ska jag formulera frågan för att få rätt svar?? I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 19 dec, 2017 00:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen