Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24813 24814 24815 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Tonks/Luna
Elev

Avatar


När vi ändå snackar om Bane, min lillasyster och jag hade en diskussion om pennor.
"Fast det negativa är att de inte är bra"*arg blick från syster får mig att ändra mig*"Fast man kan ha de om man ska rita Magnus Bane"
Det var glitterpenneor...

Varför stava rätt när man kan stava fel?

18 dec, 2017 19:56

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Fjalar:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fjalar:
MITT RUM alltså aaaaaah det är SÅ kallt. 18 grader, visar termometern Men aldrig att jag tänker klaga. Pappa har redan fullt upp med annat och jag är ändå väldigt glad över att kunna bo här osv
Mitt är 17,1*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FcaAbK8yDpTJMQ%2Fgiphy.gif

mitt rum är 8 grader enligt termometern

18 dec, 2017 20:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Fjalar:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fjalar:
MITT RUM alltså aaaaaah det är SÅ kallt. 18 grader, visar termometern Men aldrig att jag tänker klaga. Pappa har redan fullt upp med annat och jag är ändå väldigt glad över att kunna bo här osv
Mitt är 17,1*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FcaAbK8yDpTJMQ%2Fgiphy.gif

mitt rum är 8 grader enligt termometern
oh, är den trasig?

18 dec, 2017 20:24

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Fjalar:
Detta är inlägg nr 1111 :o Nu ska jag hålla käft resten av mugglislivet

Trump är bäst.
Om du inte svarar det här inlägget håller du med. X)

Tror inte du har svarat än... Kanske borde påminna dig så att du inte blir Trumpfantast forever.

Varför stava rätt när man kan stava fel?

18 dec, 2017 20:25

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Behöver hjälp med julbordsmat!

Gillar inte skinka, sill, köttbullar, prinskorv. Inte så jätteförtjust i gravad lax heller

Någon som har förslag på mat?
Just nu har jag jansson och julmust, haha xD

Vegetariskt, veganskt eller kött spelar ingen roll

Förutom ägg, skinka, lax, köttbullar och prinskorv kommer jag nog också att ha revben och pommes haha. Inte direkt julmat men det är inte mycket julmat jag gillar. Något år hade jag nog kycklingben istället för revben.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 dec, 2017 20:36

Detta inlägg ändrades senast 2017-12-18 kl. 20:37
Antal ändringar: 1

Obliviate_
Elev

Avatar


Magnus Bane kort? Vart har ni fått dom? :o

18 dec, 2017 20:36

Fjalar
Elev

Avatar

+1


Men blöö Tonks/Luna xD Jag svarade faktiskt (var ju så illa tvungen) Kolla mina tummade inlägg. Där finns det inlägget ^

18 dec, 2017 20:37

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Fjalar:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fjalar:
MITT RUM alltså aaaaaah det är SÅ kallt. 18 grader, visar termometern Men aldrig att jag tänker klaga. Pappa har redan fullt upp med annat och jag är ändå väldigt glad över att kunna bo här osv
Mitt är 17,1*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FcaAbK8yDpTJMQ%2Fgiphy.gif

mitt rum är 8 grader enligt termometern
oh, är den trasig?

nope det är så varmt det är

18 dec, 2017 20:37

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Magnus Bane kort? Vart har ni fått dom? :o

Tror det är ett nytt kort man kan få när man köper chokladgrodekort. Jag har också ett. Man får nog bara ha lite tur om man får de nya. ;P

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 dec, 2017 20:41

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Fjalar:
Men blöö Tonks/Luna xD Jag svarade faktiskt (var ju så illa tvungen) Kolla mina tummade inlägg. Där finns det inlägget ^

Fast du sa aldrig att du inte höll med...

Varför stava rätt när man kan stava fel?

18 dec, 2017 20:57

1 2 3 ... 24813 24814 24815 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.