@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
När vi ändå snackar om Bane, min lillasyster och jag hade en diskussion om pennor.
"Fast det negativa är att de inte är bra"*arg blick från syster får mig att ändra mig*"Fast man kan ha de om man ska rita Magnus Bane" Det var glitterpenneor... Varför stava rätt när man kan stava fel? 18 dec, 2017 19:56 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Fjalar: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fjalar: Mitt är 17,1* MITT RUM alltså aaaaaah det är SÅ kallt. 18 grader, visar termometern mitt rum är 8 grader enligt termometern 18 dec, 2017 20:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: oh, är den trasig?Skrivet av Fjalar: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fjalar: Mitt är 17,1* MITT RUM alltså aaaaaah det är SÅ kallt. 18 grader, visar termometern mitt rum är 8 grader enligt termometern 18 dec, 2017 20:24 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Tror inte du har svarat än... Kanske borde påminna dig så att du inte blir Trumpfantast forever. Varför stava rätt när man kan stava fel? 18 dec, 2017 20:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Behöver hjälp med julbordsmat! Gillar inte skinka, sill, köttbullar, prinskorv. Inte så jätteförtjust i gravad lax heller Någon som har förslag på mat? Just nu har jag jansson och julmust, haha xD Vegetariskt, veganskt eller kött spelar ingen roll Förutom ägg, skinka, lax, köttbullar och prinskorv kommer jag nog också att ha revben och pommes haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 dec, 2017 20:36
Detta inlägg ändrades senast 2017-12-18 kl. 20:37
|
|
Obliviate_
Elev |
Magnus Bane kort? Vart har ni fått dom? :o
18 dec, 2017 20:36 |
|
Fjalar
Elev |
Men blöö Tonks/Luna xD Jag svarade faktiskt (var ju så illa tvungen)
18 dec, 2017 20:37 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: oh, är den trasig? Skrivet av Fjalar: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fjalar: Mitt är 17,1* MITT RUM alltså aaaaaah det är SÅ kallt. 18 grader, visar termometern mitt rum är 8 grader enligt termometern nope det är så varmt det är 18 dec, 2017 20:37 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Magnus Bane kort? Vart har ni fått dom? :o Tror det är ett nytt kort man kan få när man köper chokladgrodekort. Jag har också ett. Man får nog bara ha lite tur om man får de nya. ;P "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 dec, 2017 20:41 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Fjalar: Men blöö Tonks/Luna xD Jag svarade faktiskt (var ju så illa tvungen) Fast du sa aldrig att du inte höll med... Varför stava rätt när man kan stava fel? 18 dec, 2017 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen