@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Legat sjukt sedan i fredags.
Promenarat varje dag sedan i onsdagskväll = har använt en specifik jacka där jag inte behöver min halsduk. = Onsdags är sista dagen jag vet med mig att jag använt mig älskade halsduk, inköpt i favoritstaden i favoritlandet för 4 år sedan. Så löjligt hjärtekrossad. Men rensade bort två halsdukar i japan på väg hem pga brist på plats, och väl i gbg valde jag att bara ta med mig en halsduk pga. platsbrist igen... så jag har kört på den hela tin och nu är den borta. Köpte en ny because I'm gonna die in this coooold country. Men alla halsdukar i alla butiker i hela världen SUGER. Tunna, smala, äckligt material, fel färg, fel mönster, rätt färg men fel på allt annat GAAAAAHHH!!!! vill åka tillbaka i tiden. NU! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 18 dec, 2017 17:36
Detta inlägg ändrades senast 2017-12-18 kl. 17:52
|
|
Borttagen
|
Jag vill ändra min profil men vet inte hur den ska se ut... jag borde ta idéer från andra x]
18 dec, 2017 17:44 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Behöver hjälp med julbordsmat! Gillar inte skinka, sill, köttbullar, prinskorv. Inte så jätteförtjust i gravad lax heller Någon som har förslag på mat? Just nu har jag jansson och julmust, haha xD Vegetariskt, veganskt eller kött spelar ingen roll Jag brukar ha svampstuvning. Vet inte riktigt hur den där svampdelen görs, men jag vet att den läggs på någon typ av omelett.
18 dec, 2017 17:47 |
|
Rupert
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Behöver hjälp med julbordsmat! Gillar inte skinka, sill, köttbullar, prinskorv. Inte så jätteförtjust i gravad lax heller Någon som har förslag på mat? Just nu har jag jansson och julmust, haha xD Vegetariskt, veganskt eller kött spelar ingen roll Typ,fläsk-kotletter?
18 dec, 2017 18:07 |
|
Borttagen
|
Who the hell is Magnus Bane
18 dec, 2017 18:12 |
|
Fjalar
Elev |
MITT RUM alltså aaaaaah det är SÅ kallt. 18 grader, visar termometern
18 dec, 2017 18:36 |
|
Rupert
Elev |
18 dec, 2017 18:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fjalar: Mitt är 17,1* MITT RUM alltså aaaaaah det är SÅ kallt. 18 grader, visar termometern 18 dec, 2017 18:47 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fjalar: Mitt är 17,1* MITT RUM alltså aaaaaah det är SÅ kallt. 18 grader, visar termometern ![]() 18 dec, 2017 19:17 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Who the hell is Magnus Bane Cool snubbe... Nämen han är från The Mortal Instruments/Shadowhunters! Varför stava rätt när man kan stava fel? 18 dec, 2017 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen