@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Nah... Alltså... Internt skämt. Varför stava rätt när man kan stava fel? 18 dec, 2017 12:36 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Nah... Alltså... Internt skämt. Jag förstår. Blev lite nähä okej liksom. Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 18 dec, 2017 14:22 |
|
Viloss
Elev |
Vi får snart jullov! XD
18 dec, 2017 15:19 |
|
Scorperion
Elev |
Var på Espresso House med pappa och syrran idag och plötsligt kommer Sören Olsson och sätter sig vid vårt bord
Det roliga var att vi hade precis suttit och pratat om Sune
18 dec, 2017 16:10 |
|
Vildvittra
Elev |
Behöver hjälp med julbordsmat!
Gillar inte skinka, sill, köttbullar, prinskorv. Inte så jätteförtjust i gravad lax heller Någon som har förslag på mat? Just nu har jag jansson och julmust, haha xD Vegetariskt, veganskt eller kött spelar ingen roll "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 dec, 2017 16:12 |
|
Borttagen
|
Imorgon ska vi och bada med hela skolan
Men eftersom jag har gips så behöver jag inte bada för gipset får inte bli blöt 18 dec, 2017 16:30 |
|
Serpent
Elev |
Jag trodde jag skulle ha jullov från uni. Men nej. Första dagen ledig och så ringer de och ska ha en på jobb.
Men en sak är ju bra. Pengar rullar in, som det ska, det går bra!
18 dec, 2017 16:41 |
|
Borttagen
|
Någon som är bra på historia? Har en text om Cecilia Vasa som den som har tråkigt gärna får läsa och ge feedback.
18 dec, 2017 17:05 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Behöver hjälp med julbordsmat! Gillar inte skinka, sill, köttbullar, prinskorv. Inte så jätteförtjust i gravad lax heller Någon som har förslag på mat? Just nu har jag jansson och julmust, haha xD Vegetariskt, veganskt eller kött spelar ingen roll POTATIS!!! Spoiler: Tryck här för att visa! Skrivet av Borttagen: Någon som är bra på historia? Har en text om Cecilia Vasa som den som har tråkigt gärna får läsa och ge feedback. Jag läser den gärna. Dels för att lära mig lite kanske. Men tänk på källkritik! Varför stava rätt när man kan stava fel? 18 dec, 2017 17:28 |
|
Hohanononelole
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Behöver hjälp med julbordsmat! Gillar inte skinka, sill, köttbullar, prinskorv. Inte så jätteförtjust i gravad lax heller Någon som har förslag på mat? Just nu har jag jansson och julmust, haha xD Vegetariskt, veganskt eller kött spelar ingen roll Det enda jag kan komma på är typ ägghalvor, rödbetssallad och olika sorters kål, men jag skulle nog kolla upp julmat på nätet om jag var i ditt ställe. 18 dec, 2017 17:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen