Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24810 24811 24812 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Tonks/Luna:
Det är bra att vara kvinna får då kan man shippa gay-par.
Just so you know.


Kan man inte det om man är man eller icke-binär? Nu blir jag nyfiken...

Nah... Alltså... Internt skämt.

Varför stava rätt när man kan stava fel?

18 dec, 2017 12:36

lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Tonks/Luna:
Det är bra att vara kvinna får då kan man shippa gay-par.
Just so you know.


Kan man inte det om man är man eller icke-binär? Nu blir jag nyfiken...

Nah... Alltså... Internt skämt.


Jag förstår. Blev lite nähä okej liksom.

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

18 dec, 2017 14:22

Viloss
Elev

Avatar


Vi får snart jullov! XD

18 dec, 2017 15:19

Scorperion
Elev

Avatar


Var på Espresso House med pappa och syrran idag och plötsligt kommer Sören Olsson och sätter sig vid vårt bord
Det roliga var att vi hade precis suttit och pratat om Sune

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

18 dec, 2017 16:10

Vildvittra
Elev

Avatar


Behöver hjälp med julbordsmat!

Gillar inte skinka, sill, köttbullar, prinskorv. Inte så jätteförtjust i gravad lax heller

Någon som har förslag på mat?
Just nu har jag jansson och julmust, haha xD

Vegetariskt, veganskt eller kött spelar ingen roll

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

18 dec, 2017 16:12

Borttagen

Avatar


Imorgon ska vi och bada med hela skolan .
Men eftersom jag har gips så behöver jag inte bada för gipset får inte bli blöt . Och jag hatar att bada med skolan

18 dec, 2017 16:30

Serpent
Elev

Avatar


Jag trodde jag skulle ha jullov från uni. Men nej. Första dagen ledig och så ringer de och ska ha en på jobb.

Men en sak är ju bra.

Pengar rullar in, som det ska, det går bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F43a673a77d765147b424ceeb9136636e%2Ftumblr_mr27fdDAEf1sww6hro1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2F1dea7de9c756ec6b24b7c0677749eb57%2Ftumblr_oo8x1ct3ES1vmwf8ao1_500.gif

18 dec, 2017 16:41

Borttagen

Avatar


Någon som är bra på historia? Har en text om Cecilia Vasa som den som har tråkigt gärna får läsa och ge feedback.

18 dec, 2017 17:05

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Behöver hjälp med julbordsmat!

Gillar inte skinka, sill, köttbullar, prinskorv. Inte så jätteförtjust i gravad lax heller

Någon som har förslag på mat?
Just nu har jag jansson och julmust, haha xD

Vegetariskt, veganskt eller kött spelar ingen roll

POTATIS!!!
Spoiler:
Tryck här för att visa!Nämen paj kan vara gott. Är inte så bra på julmat, äter mest bara köttbullarna...

Skrivet av Borttagen:
Någon som är bra på historia? Har en text om Cecilia Vasa som den som har tråkigt gärna får läsa och ge feedback.

Jag läser den gärna. Dels för att lära mig lite kanske.
Men tänk på källkritik!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

18 dec, 2017 17:28

Hohanononelole
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Behöver hjälp med julbordsmat!

Gillar inte skinka, sill, köttbullar, prinskorv. Inte så jätteförtjust i gravad lax heller

Någon som har förslag på mat?
Just nu har jag jansson och julmust, haha xD

Vegetariskt, veganskt eller kött spelar ingen roll


Det enda jag kan komma på är typ ägghalvor, rödbetssallad och olika sorters kål, men jag skulle nog kolla upp julmat på nätet om jag var i ditt ställe.

18 dec, 2017 17:30

1 2 3 ... 24810 24811 24812 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.