@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
18 dec, 2017 06:55 |
|
Borttagen
|
Idag slutar jag 13.30, imorgon 12.30 och på Onsdag 10.00
18 dec, 2017 06:56 |
|
Zora
Elev |
När man insåg något igår och bara åh måste skriva i intresseklubben antecknar imorgon men nu när man ska skriva är det blankt.. jag har glömt vad jag ville skriva här...
![]()
18 dec, 2017 07:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zora: Du ville säkert skriva att jag är bäst.När man insåg något igår och bara åh måste skriva i intresseklubben antecknar imorgon men nu när man ska skriva är det blankt.. jag har glömt vad jag ville skriva här... 18 dec, 2017 08:12 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av Borttagen: tyvärr inte det.Skrivet av Zora: Du ville säkert skriva att jag är bäst. När man insåg något igår och bara åh måste skriva i intresseklubben antecknar imorgon men nu när man ska skriva är det blankt.. jag har glömt vad jag ville skriva här... ![]()
18 dec, 2017 08:17 |
|
Borttagen
|
Fast det var nästan det du menade =)
18 dec, 2017 08:18 |
|
Zora
Elev |
18 dec, 2017 08:22 |
|
Borttagen
|
=)^
18 dec, 2017 08:22 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Det är bra att vara kvinna får då kan man shippa gay-par.
Just so you know. Varför stava rätt när man kan stava fel? 18 dec, 2017 11:08 |
|
lillamymin
Elev |
Kan man inte det om man är man eller icke-binär? Nu blir jag nyfiken... Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 18 dec, 2017 11:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen