@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Någon här som har hört mer om det här med Net neutrality som pågår i USA just nu?
17 dec, 2017 22:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: har hört mycket om det men fattar ingetNågon här som har hört mer om det här med Net neutrality som pågår i USA just nu? 17 dec, 2017 22:45 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: har hört mycket om det men fattar inget Någon här som har hört mer om det här med Net neutrality som pågår i USA just nu? Det är typ att FCC tror jag det var som vill införa att det ska kosta att få använda olika socialmedier, spel osv. De kan gynna vissa företag men göra så att andra inte syns alls. Undrar hur vi i Sverige kommer drabbas. 17 dec, 2017 22:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: aj, hoppas det inte gör något i sverige dåSkrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: har hört mycket om det men fattar inget Någon här som har hört mer om det här med Net neutrality som pågår i USA just nu? Det är typ att FCC tror jag det var som vill införa att det ska kosta att få använda olika socialmedier, spel osv. De kan gynna vissa företag men göra så att andra inte syns alls. Undrar hur vi i Sverige kommer drabbas. 17 dec, 2017 22:48 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: aj, hoppas det inte gör något i sverige då Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: har hört mycket om det men fattar inget Någon här som har hört mer om det här med Net neutrality som pågår i USA just nu? Det är typ att FCC tror jag det var som vill införa att det ska kosta att få använda olika socialmedier, spel osv. De kan gynna vissa företag men göra så att andra inte syns alls. Undrar hur vi i Sverige kommer drabbas. Är orolig för mina internetvänner i USA. 17 dec, 2017 22:52 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Ledtråd dagens lucka??
I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 18 dec, 2017 00:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Velma Dinkley: Ledtråd dagens lucka?? Spoiler: Tryck här för att visa! 18 dec, 2017 00:04 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: Ledtråd dagens lucka?? Spoiler: Tryck här för att visa! Tack I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 18 dec, 2017 00:04 |
|
skogsvarelser
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: aj, hoppas det inte gör något i sverige då Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: har hört mycket om det men fattar inget Någon här som har hört mer om det här med Net neutrality som pågår i USA just nu? Det är typ att FCC tror jag det var som vill införa att det ska kosta att få använda olika socialmedier, spel osv. De kan gynna vissa företag men göra så att andra inte syns alls. Undrar hur vi i Sverige kommer drabbas. det finns skydd för nätneutralitet på EU-nivå, så troligen kommer inte något större hända här es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 18 dec, 2017 00:12 |
|
Frivolt
Elev |
Besvikelsen när man inte fick ett Harry Styles kort xD
18 dec, 2017 00:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen