@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
...känner för att måla ikväll. Should I?
Vill dessutom göra SÅ mycket men varje gång jag börjar med någonting så avslutar jag aldrig.
17 dec, 2017 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lazarus: samee...känner för att måla ikväll. Should I? Vill dessutom göra SÅ mycket men varje gång jag börjar med någonting så avslutar jag aldrig. 17 dec, 2017 20:35 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Magic Dragon: Skriver mycket blandat här som en Gott och blandat påse. Här på mugglis men ändå har jag inte mycket Forumbetyg? varför?... För att du icke har min stjärnglans och berömmelse, haha "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 dec, 2017 20:37 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lazarus: samee ...känner för att måla ikväll. Should I? Vill dessutom göra SÅ mycket men varje gång jag börjar med någonting så avslutar jag aldrig. Det är mitt stora problem i livet Jag har tusen pågående projekt at the moment. Översätter här, översätter där, målar här, målar där, redigerar fem videos samtidigt... blir alltid så distraherad också, särskilt om jag går till ett annat rum
17 dec, 2017 20:38 |
|
Syrup
Elev |
Jag hade nyss munta och jag skakar fortfarande. Det är så energikrävande? Jag VET att det inte är så farligt som jag tror att ha de där proven men ändå blir jag sjukt stressad av dem och kan knappt stå upp p.g.a. yrsel. Fick godkänt på det iaf... phew
17 dec, 2017 20:54 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Syrup: Jag hade nyss munta och jag skakar fortfarande. Det är så energikrävande? Jag VET att det inte är så farligt som jag tror att ha de där proven men ändå blir jag sjukt stressad av dem och kan knappt stå upp p.g.a. yrsel. Fick godkänt på det iaf... phew Yeee! You did it! I'm proud of you. ♥
17 dec, 2017 20:58 |
|
Emmi
Prefekt |
USch svimmade just?!! De var superäkligt. Usch usch vill inet vara medd om det igen
Imorn är det denhär användarens 2 årsdag på Mugglis.. Har haft den längre än GinnyWeaslyy nu som jag hade i 1,5 år
17 dec, 2017 21:11 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av Emmi: fy usch. svimma är inte roligt :s har aldrig gjort det och vill inte hellerUSch svimmade just?!! De var superäkligt. Usch usch vill inet vara medd om det igen Imorn är det denhär användarens 2 årsdag på Mugglis.. Har haft den längre än GinnyWeaslyy nu som jag hade i 1,5 år omg grattis typ imorgom! ![]()
17 dec, 2017 21:14 |
|
Borttagen
|
Är så förvånad över att så många inte gillade The Last Jedi? I genuinely enjoyed it, och jag tittade ändå på filmerna för första gången för bara två år sedan. Men å andra sidan finns det ju en audience och fanbase för 50 shades of Gray, så att den här filmen blivit hyllad av kritiker men sågad av allmänheten säger väl något. I'm with the critics on this one, har en liten vag känsla av att de som inte gillade den bara bryr sig om antalet lasersvärdfighter och inget alls om karaktärsutveckling. Gäller inte alla förstås, men ändå...
17 dec, 2017 22:07 |
|
Lazarus
Prefekt |
Så, januari 2017 vs december 2017
![]() Utseendemässigt kanske inte mycket som ändrats, but oh boy har det hänt mycket i mitt liv under den tiden. Har sakta börjat komma ut till folk under året, och det är så skönt? Mest för att typ alla jag kommit ut till har accepterat det utan att ifrågasätta någonting (vilket har förvånat mig då jag var beredd på att folk inte skulle förstå) Det är i alla fall bara så skönt att få vara sig själv. Det ska jag fortsätta med.
17 dec, 2017 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen