@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Salem: Skrivet av Lazarus: Ett avsnitt kvar av RPDR säsong 7. Jag gillar verkligen Katya. Få se om jag hinner se s8 och s9 innan året är slut, som jag lovat mig själv. Säsong 7 och 8 är lite sådääär.. säsong 9 är asbra tycker jag! Men mellan säsong 8 och 9 gick ju RPDR Allstars 2, som du inte får missa!! Då kommer bl.a Katya tillbaka. Ja, jag hade svårt att ens börja säsong 7. Började för ett tag sedan, men valde att kolla s6 flera gånger om istället. Måste bara hitta Allstars någonstans. Finns ju inte på Netflix :c
17 dec, 2017 16:27 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Salem: Skrivet av Lazarus: Ett avsnitt kvar av RPDR säsong 7. Jag gillar verkligen Katya. Få se om jag hinner se s8 och s9 innan året är slut, som jag lovat mig själv. Säsong 7 och 8 är lite sådääär.. säsong 9 är asbra tycker jag! Men mellan säsong 8 och 9 gick ju RPDR Allstars 2, som du inte får missa!! Då kommer bl.a Katya tillbaka. Ja, jag hade svårt att ens börja säsong 7. Började för ett tag sedan, men valde att kolla s6 flera gånger om istället. Måste bara hitta Allstars någonstans. Finns ju inte på Netflix :c Nej vet.. tror det går att se på HDonline, om du googlar det
17 dec, 2017 16:59 |
|
Solkatten
Elev |
Musikhjälpen tar slut ikväll... har knappt orkat kolla någonting i år. Kollade på det mer förra året.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 dec, 2017 18:03 |
|
Borttagen
|
När man öppnar kameran och förväntar sig att få se golvet men istället ser man en konstig person som stirrar på en
17 dec, 2017 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: När man öppnar kameran och förväntar sig att få se golvet men istället ser man en konstig person som stirrar på en Detta är jag till 100%. Tänker varje gång, är jag verkligen så ful? X) 17 dec, 2017 19:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Same!Skrivet av Borttagen: När man öppnar kameran och förväntar sig att få se golvet men istället ser man en konstig person som stirrar på en Detta är jag till 100%. Tänker varje gång, är jag verkligen så ful? X) 17 dec, 2017 19:32 |
|
Magic Dragon
Elev |
Skriver mycket blandat här som en Gott och blandat påse. Här på mugglis men ändå har jag inte mycket Forumbetyg? varför?...
17 dec, 2017 19:57 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Magic Dragon: Skriver mycket blandat här som en Gott och blandat påse. Här på mugglis men ändå har jag inte mycket Forumbetyg? varför?... ![]() ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2017 20:05 |
|
Lazarus
Prefekt |
Jag borde stryka min skjorta ikväll. Ska på jullunch imorgon och det är först nu jag börjar ifrågasätta varför jag har sagt ja till det. Kommer vara runt 70 personer där. Help.
17 dec, 2017 20:19 |
|
Viloss
Elev |
Idag var jag i Stockholm och handlade julklappar
17 dec, 2017 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen