@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
17 dec, 2017 01:26 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Scorperion: Fick först panik i dagens lucka pga bilden då jag trodde frågan skulle handla om just mig. Det gjorde den ju rent tekniskt men jag trodde det skulle vara till alla först xD Förresten, får man weasleytröja? För då vill inte jag ha ett till H lixom, tar hellre ett V då! Varför stava rätt när man kan stava fel? 17 dec, 2017 05:34 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Fick först panik i dagens lucka pga bilden då jag trodde frågan skulle handla om just mig. Det gjorde den ju rent tekniskt men jag trodde det skulle vara till alla först xD Förresten, får man weasleytröja? För då vill inte jag ha ett till H lixom, tar hellre ett V då! Det får vi
17 dec, 2017 07:22 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Fick först panik i dagens lucka pga bilden då jag trodde frågan skulle handla om just mig. Det gjorde den ju rent tekniskt men jag trodde det skulle vara till alla först xD Förresten, får man weasleytröja? För då vill inte jag ha ett till H lixom, tar hellre ett V då! Det får vi Najs! Varför stava rätt när man kan stava fel? 17 dec, 2017 07:33 |
|
Zora
Elev |
17 dec, 2017 08:54 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Vi också, men vi har extra ledig dag då så... Varför stava rätt när man kan stava fel? 17 dec, 2017 09:42 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Lazarus: Ett avsnitt kvar av RPDR säsong 7. Jag gillar verkligen Katya. Få se om jag hinner se s8 och s9 innan året är slut, som jag lovat mig själv. Säsong 7 och 8 är lite sådääär.. säsong 9 är asbra tycker jag! Men mellan säsong 8 och 9 gick ju RPDR Allstars 2, som du inte får missa!! Då kommer bl.a Katya tillbaka.
17 dec, 2017 12:16 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Syrup: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kintsugi: ....just insett att jag inte har sett julkalendern på 8 dygn. Fatta hur mycket man behöver ta sig genom? gör de sen, ska fortsätta se gilmore girls en stund till Jag har typ bara sett tre avsnitt eller något haha. Jag tycker att den är så dålig. Själv ser jag den varje dag när jag vaknar xD Tycker att den är jättespännande haha jaaa, jag gillar den också ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2017 13:38 |
|
Borttagen
|
Jag har aldrig kollat på Kalle Anka klockan tre för sen första gången jag såg honom så var den tråkig och jag fattade aldrig vad han sa...
17 dec, 2017 13:47 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har aldrig kollat på Kalle Anka klockan tre för sen första gången jag såg honom så var den tråkig och jag fattade aldrig vad han sa... Jag har kollat på det varje år sedan jag var liten. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 dec, 2017 14:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen