@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: och jag som tränar handlederna för de ska bli starkare och förhoppningsvis sluta..Skrivet av Emmi: Vet inte va jag ska göra me mina handleder längre. Blir rent utav sjuk i huvudet Jag behöver "knaka" dem hela tiden. Har varit till en läkare med det och inte de hitatr felet De e inet ledvätska & inte reuma och mina handleder avsmalnar mer och mer känns det som & det syns. Vill typ såga av dem just nu.. Du kanske måste äta mer godis, eller så kan du bara äta godis för att det är gott, och skylla på att du mäste tjocka till dina handleder! fast jag äter ju redan skitmycket godis dessutom hahah Men du har något att skylla på!!! Kanske Gud kände att du behövde ha någon mening med att äta godis så han gav dig smala handleder... Varför stava rätt när man kan stava fel? 16 dec, 2017 23:02 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Tonks/Luna: de e nog orsaken! Tack för du löste de åt meej!! ♥3 x)Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: och jag som tränar handlederna för de ska bli starkare och förhoppningsvis sluta..Skrivet av Emmi: Vet inte va jag ska göra me mina handleder längre. Blir rent utav sjuk i huvudet Jag behöver "knaka" dem hela tiden. Har varit till en läkare med det och inte de hitatr felet De e inet ledvätska & inte reuma och mina handleder avsmalnar mer och mer känns det som & det syns. Vill typ såga av dem just nu.. Du kanske måste äta mer godis, eller så kan du bara äta godis för att det är gott, och skylla på att du mäste tjocka till dina handleder! fast jag äter ju redan skitmycket godis dessutom hahah Men du har något att skylla på!!! Kanske Gud kände att du behövde ha någon mening med att äta godis så han gav dig smala handleder...
16 dec, 2017 23:03 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: de e nog orsaken! Tack för du löste de åt meej!! ♥3 x) Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: och jag som tränar handlederna för de ska bli starkare och förhoppningsvis sluta..Skrivet av Emmi: Vet inte va jag ska göra me mina handleder längre. Blir rent utav sjuk i huvudet Jag behöver "knaka" dem hela tiden. Har varit till en läkare med det och inte de hitatr felet De e inet ledvätska & inte reuma och mina handleder avsmalnar mer och mer känns det som & det syns. Vill typ såga av dem just nu.. Du kanske måste äta mer godis, eller så kan du bara äta godis för att det är gott, och skylla på att du mäste tjocka till dina handleder! fast jag äter ju redan skitmycket godis dessutom hahah Men du har något att skylla på!!! Kanske Gud kände att du behövde ha någon mening med att äta godis så han gav dig smala handleder... Varsågod. Antar väl att flickvänner ska stötta varann, hur oseriöst förhållandet än är... Fast jag är rätt bra på att komma på bra förklaringar. Som denna. Min specialitet. Undrar om man kan jobba som det... Åandra sidan har jag väl börjat betvivla kristendomen efter detta(kolla inte om du är känslig för skämt om hitler eller kristendom, fast jag ser det inte som ett skämt, jag ser det som en rimlig teori, igentligen) Spoiler: Tryck här för att visa! Varför stava rätt när man kan stava fel? 16 dec, 2017 23:09 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Jag måste gå på toa och hämta vatten, men min katt ligger i mitt knä och sover och jag vill inte väcka honom...
16 dec, 2017 23:11 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av TheFifthMarauder: Jag måste gå på toa och hämta vatten, men min katt ligger i mitt knä och sover och jag vill inte väcka honom... Know the struggle ♥ =) - just like themarauder 16 dec, 2017 23:36 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av TheFifthMarauder: Jag måste gå på toa och hämta vatten, men min katt ligger i mitt knä och sover och jag vill inte väcka honom... Know the struggle ♥ Jag var tvungen att flytta på honom och nu har jag jättedåligt samvete heh
16 dec, 2017 23:37 |
|
Skyfall
Elev |
Känner att 95% av tiden jag är inne på mugglis sitter jag och bläddrar skiftform mellan min profil, forumen och marknaden och väntar på att folk jag duellerar med ska svara
16 dec, 2017 23:41 |
|
Lazarus
Prefekt |
Ett avsnitt kvar av RPDR säsong 7. Jag gillar verkligen Katya. Få se om jag hinner se s8 och s9 innan året är slut, som jag lovat mig själv.
17 dec, 2017 00:03 |
|
Scorperion
Elev |
Fick först panik i dagens lucka pga bilden då jag trodde frågan skulle handla om just mig. Det gjorde den ju rent tekniskt men jag trodde det skulle vara till alla först xD
17 dec, 2017 00:12 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Scorperion: Fick först panik i dagens lucka pga bilden då jag trodde frågan skulle handla om just mig. Det gjorde den ju rent tekniskt men jag trodde det skulle vara till alla först xD Jag orkar inte ta den nu, använder julkalender som ett sätt att komma upp på morgonen... Varför stava rätt när man kan stava fel? 17 dec, 2017 00:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen