@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Syrup
Elev |
Jag kom just ihåg att jag har munta (slutprov) i Ledarskap och organisation imorgon men jag har inte pluggat någonting... ojdå.
16 dec, 2017 19:58 |
|
Skyfall
Elev |
16 dec, 2017 20:14 |
|
Fjalar
Elev |
FRUKTSALLAD ♥ Såg precis att den finns på spotify nu. Tänk att den släpptes 1995?! Ska sätta på den på julafton när mina storasyskon är hemma. Russin är så små så små....
16 dec, 2017 21:36 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Fjalar: Åååh shit har haft julfest med dehär sångerna när jag gick i 1an-2an nån gång.. Måste ju lyssna ♥3FRUKTSALLAD ♥ Såg precis att den finns på spotify nu. Tänk att den släpptes 1995?! Ska sätta på den på julafton när mina storasyskon är hemma. Russin är så små så små....
16 dec, 2017 21:41 |
|
mitchan
Lärare |
asså !!!!!! såg the last jedi på bio med min kompis idag, har vart excited över det i två år ♥ ♥
...men tror jag är alldeles för emotionally invested i star wars, grät av excitement redan till introtexten och så var jag fortsatt emotionally overwhelmed to the point of tårögd (och svett...) genom hela filmen hahah ..... och fick kämpa jättemycket för att inte SNYFTA IHJÄL varje gång leia var on screen -.- ....vill se den igen??? borde jag återvända ensam imorgon för att rewatcha..... hahah var dessutom appropriately accessorized for the occasion såklart: ![]() ![]()
16 dec, 2017 21:44 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av mitchan: Min mammas kusin älskar Star Wars och hon ska snart gifta sig! I inbjudan stod det något citat från filmerna och idag var mamma på möhippa där det var mycket Star Wars-tema!asså !!!!!! såg the last jedi på bio med min kompis idag, har vart excited över det i två år ♥ ♥ ...men tror jag är alldeles för emotionally invested i star wars, grät av excitement redan till introtexten och så var jag fortsatt emotionally overwhelmed to the point of tårögd (och svett...) genom hela filmen hahah ..... och fick kämpa jättemycket för att inte SNYFTA IHJÄL varje gång leia var on screen -.- ....vill se den igen??? borde jag återvända ensam imorgon för att rewatcha..... hahah var dessutom appropriately accessorized for the occasion såklart: Varken jag eller mamma vet ett skit om Star Wars! 16 dec, 2017 22:04 |
|
Scorperion
Elev |
Min kroppstemperatur kan verkligen inte hålla sig stabil... Ena sekunden sitter jag i linne med fläkten igång, stänger av den efter en stund och helt plötsligt sitter man med tjocktröja och en kopp te i handen
16 dec, 2017 22:42 |
|
Emmi
Prefekt |
Vet inte va jag ska göra me mina handleder längre. Blir rent utav sjuk i huvudet
Jag behöver "knaka" dem hela tiden. Har varit till en läkare med det och inte de hitatr felet De e inet ledvätska & inte reuma och mina handleder avsmalnar mer och mer känns det som & det syns. Vill typ såga av dem just nu..
16 dec, 2017 22:55 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Emmi: Vet inte va jag ska göra me mina handleder längre. Blir rent utav sjuk i huvudet Jag behöver "knaka" dem hela tiden. Har varit till en läkare med det och inte de hitatr felet De e inet ledvätska & inte reuma och mina handleder avsmalnar mer och mer känns det som & det syns. Vill typ såga av dem just nu.. Du kanske måste äta mer godis, eller så kan du bara äta godis för att det är gott, och skylla på att du mäste tjocka till dina handleder! Varför stava rätt när man kan stava fel? 16 dec, 2017 22:59 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Tonks/Luna: och jag som tränar handlederna för de ska bli starkare och förhoppningsvis sluta..Skrivet av Emmi: Vet inte va jag ska göra me mina handleder längre. Blir rent utav sjuk i huvudet Jag behöver "knaka" dem hela tiden. Har varit till en läkare med det och inte de hitatr felet De e inet ledvätska & inte reuma och mina handleder avsmalnar mer och mer känns det som & det syns. Vill typ såga av dem just nu.. Du kanske måste äta mer godis, eller så kan du bara äta godis för att det är gott, och skylla på att du mäste tjocka till dina handleder! fast jag äter ju redan skitmycket godis dessutom hahah
16 dec, 2017 23:01 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen