@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Eftersom du vill ha måndag så måste det hända något speciellt!Ugh. Kan det inte bara bli måndag nu? 16 dec, 2017 11:37 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Eftersom du vill ha måndag så måste det hända något speciellt! Ugh. Kan det inte bara bli måndag nu? Går ju inte ens i skolan så jag hinner ju glömma bort varför alla hatar måndagar så mycket xD Nemen jag ska på ett möte på vuxenhabiliteringen då som hjälper mig med allt som har med jobb och inkomst att göra och den här gången känns det som att vi kommer komma igång med något
16 dec, 2017 11:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Eftersom du vill ha måndag så måste det hända något speciellt! Ugh. Kan det inte bara bli måndag nu? Går ju inte ens i skolan så jag hinner ju glömma bort varför alla hatar måndagar så mycket xD Nemen jag ska på ett möte på vuxenhabiliteringen då som hjälper mig med allt som har med jobb och inkomst att göra och den här gången känns det som att vi kommer komma igång med något Jaha, lycka till! Hoppas du lyckas få något jobb! 16 dec, 2017 11:58 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Jag också... Eller alltså, insåg det inte precis. Har bott i Stockholm i nästan tretton år, fast bor inte där nu. Så det blir 50%-50% Och sedan är min pappa stockholmare, och mamma är inte. Så där blir det också 50%-50%! Varför stava rätt när man kan stava fel? 16 dec, 2017 12:46 |
|
Kintsugi
Prefekt |
....just insett att jag inte har sett julkalendern på 8 dygn. Fatta hur mycket man behöver ta sig genom?
gör de sen, ska fortsätta se gilmore girls en stund till ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 dec, 2017 13:23 |
|
Tonks/Luna
Elev |
På nyheterna i morse snackade de om en jordbävning.
"Det är för att tiden håller på att stanna"-min lillasyster. Varför stava rätt när man kan stava fel? 16 dec, 2017 13:27 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kintsugi: ....just insett att jag inte har sett julkalendern på 8 dygn. Fatta hur mycket man behöver ta sig genom? gör de sen, ska fortsätta se gilmore girls en stund till Jag har typ bara sett tre avsnitt eller något haha. Jag tycker att den är så dålig. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 dec, 2017 13:29 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kintsugi: ....just insett att jag inte har sett julkalendern på 8 dygn. Fatta hur mycket man behöver ta sig genom? gör de sen, ska fortsätta se gilmore girls en stund till Jag har typ bara sett tre avsnitt eller något haha. Jag tycker att den är så dålig. Själv ser jag den varje dag när jag vaknar xD Tycker att den är jättespännande
16 dec, 2017 16:04 |
|
Jullan bullan
Elev |
Jag behöver hjälp med att komma på bra harry potter frågor som man kan ha i ett quiz
Teen Wolf<3<3 16 dec, 2017 16:33 |
|
Lazarus
Prefekt |
Vi bestämde att vi inte har julklappar i år, förutom julklappsleken då, men jag har hittat och lyckats få tag på världens bästa julklapp till L. Och är det någon i familjen som ska få en julklapp av mig (det här är ingen favoritism btw, om man vet bakgrundshistorien osv) så är det verkligen L. Hen har gått igenom så mycket i år, och jag är så stolt att hen har klarat av så mycket och fortsätter kämpa och utmanar sina rädslor dagligen ♥
Jag hoppas verkligen hen blir glad, och förstår hur älskad hen är.
16 dec, 2017 19:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen