Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24799 24800 24801 ... 30037 30038 30039
Användare Inlägg
Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Skyfall:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Skyfall:
Skrivet av Emmi:
Jeahh för typ 10 året i rad blir skolans flick innebandy & fotbolls lag bäst i mellersta Österbotten. De e ju inte ens speciellt i skolan längre..

Haha kul! Men lite tråkigt att det inte är så speciellt längre
De känns som att om vi inte vinner blir lärarna besvikna hahah
Hela vår skola är väldigt sportsligt inriktad så är tacksam att jag är likadan hehh

vår skola har ett skol if och vi är bäst i vår kommun. Är inte med men alla tar det så allvarligt att man får se matcherna ändå. Vi har ett basketlag, simlag, fotbollslag och innebandylag.
wäit what? Vår komun har EN skola, eller ett högstadium (ett finskt & ett svenskt 130/480 elever)
Vi har ett fotbolls, ett innebandy & ett volleyboll. Eller två egentligen av var flick / pojk
Sen får man fara och friidrotta, skida & simma på mästerskap ifall man e intresserad. Sedan har vi ju typ 10 stafettkarnevals lag, de går vi all in för hahah

Oj det var en del saker att göra...
Hahah jadå, i vår skola behöver man inte oroa sej för att inte få motion om du vill ha de
Fast du inet vill ha är du nog illa tvungen att få motion..
Vi har en hel del jumppa lärare som alla har sina favoritgrenar så vi har att välja på hahah

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

15 dec, 2017 23:14

Frivolt
Elev

Avatar


Bäd Råmäns


Spoiler:
Tryck här för att visa!Intresseklubben sprängdes av överbelastning nu va?

16 dec, 2017 00:08

Skyfall
Elev

Avatar


Je suis une baguette

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FrgHhWRnQAeAbCENCAF%2Fgiphy.gif

16 dec, 2017 00:11

Borttagen

Avatar


Här sitter man och väntar på julbordet!

16 dec, 2017 00:40

Solkatten
Elev

Avatar


Snälla kan inte alla på mugglis donera.



Varför finns människan. Samtidigt som vi utplånar djur så utplånar vi oss själva.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

16 dec, 2017 00:43

Detta inlägg ändrades senast 2017-12-16 kl. 00:46
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:


Varför finns människan. Samtidigt som vi utplånar djur så utplånar vi oss själva.
du har en poäng. Så smarta vi är i dagens samhälle, ju korkade är vi inför nästa samhälle.
Vi förstör den bro vi själva ska gå över

16 dec, 2017 00:46

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:


Varför finns människan. Samtidigt som vi utplånar djur så utplånar vi oss själva.
du har en poäng. Så smarta vi är i dagens samhälle, ju korkade är vi inför nästa samhälle

Vi vet mer om rymden som är utanför vår planet än havet som faktiskt är på vår planet. Det är galet. Vi borde ta hand om vår planet innan vi söker oss till andra. Folk pratar om när jorden utplånar människan men det beror på riktigt på oss när jordens undergång sker. Om vi inte gör något så händer det fortare än vad vi tror.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

16 dec, 2017 00:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:


Varför finns människan. Samtidigt som vi utplånar djur så utplånar vi oss själva.
du har en poäng. Så smarta vi är i dagens samhälle, ju korkade är vi inför nästa samhälle

Vi vet mer om rymden som är utanför vår planet än havet som faktiskt är på vår planet. Det är galet. Vi borde ta hand om vår planet innan vi söker oss till andra. Folk pratar om när jorden utplånar människan men det beror på riktigt på oss när jordens undergång sker. Om vi inte gör något så händer det fortare än vad vi tror.
om vi skulle finna möjligheterna att nya planer skulle vi fördärva den lika mycket som här. Inte direkt något framsteg

16 dec, 2017 00:49

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:


Varför finns människan. Samtidigt som vi utplånar djur så utplånar vi oss själva.
du har en poäng. Så smarta vi är i dagens samhälle, ju korkade är vi inför nästa samhälle

Vi vet mer om rymden som är utanför vår planet än havet som faktiskt är på vår planet. Det är galet. Vi borde ta hand om vår planet innan vi söker oss till andra. Folk pratar om när jorden utplånar människan men det beror på riktigt på oss när jordens undergång sker. Om vi inte gör något så händer det fortare än vad vi tror.
om vi skulle finna möjligheterna att nya planer skulle vi fördärva den lika mycket som här. Inte direkt något framsteg

Redan 2023 eller något kommer de första människorna att bosätta sig på Mars och de utvalda kommer att stanna där resten av deras liv. Kan vi inte bara låta Mars vara, den är inte vår. Vi har redan vår planet.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

16 dec, 2017 00:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:


Varför finns människan. Samtidigt som vi utplånar djur så utplånar vi oss själva.
du har en poäng. Så smarta vi är i dagens samhälle, ju korkade är vi inför nästa samhälle

Vi vet mer om rymden som är utanför vår planet än havet som faktiskt är på vår planet. Det är galet. Vi borde ta hand om vår planet innan vi söker oss till andra. Folk pratar om när jorden utplånar människan men det beror på riktigt på oss när jordens undergång sker. Om vi inte gör något så händer det fortare än vad vi tror.
om vi skulle finna möjligheterna att nya planer skulle vi fördärva den lika mycket som här. Inte direkt något framsteg

Redan 2023 eller något kommer de första människorna att bosätta sig på Mars och de utvalda kommer att stanna där resten av deras liv. Kan vi inte bara låta Mars vara, den är inte vår. Vi har redan vår planet.
självmordsuppdrag om du frågar mig. Vi har det bra här, man kan göra det bättre för miljön samt alla andra här men åka gill mars och eventuellt förstöra den planet på samma sätt?

16 dec, 2017 00:56

1 2 3 ... 24799 24800 24801 ... 30037 30038 30039

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.