@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Skyfall: Hahah jadå, i vår skola behöver man inte oroa sej för att inte få motion om du vill ha deSkrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: wäit what? Vår komun har EN skola, eller ett högstadium (ett finskt & ett svenskt 130/480 elever)Skrivet av Emmi: Skrivet av Skyfall: De känns som att om vi inte vinner blir lärarna besvikna hahahSkrivet av Emmi: Jeahh för typ 10 året i rad blir skolans flick innebandy & fotbolls lag bäst i mellersta Österbotten. De e ju inte ens speciellt i skolan längre.. Haha kul! Men lite tråkigt att det inte är så speciellt längre Hela vår skola är väldigt sportsligt inriktad så är tacksam att jag är likadan hehh vår skola har ett skol if och vi är bäst i vår kommun. Är inte med men alla tar det så allvarligt att man får se matcherna ändå. Vi har ett basketlag, simlag, fotbollslag och innebandylag. Vi har ett fotbolls, ett innebandy & ett volleyboll. Eller två egentligen av var flick / pojk Sen får man fara och friidrotta, skida & simma på mästerskap ifall man e intresserad. Sedan har vi ju typ 10 stafettkarnevals lag, de går vi all in för hahah Oj det var en del saker att göra... Fast du inet vill ha är du nog illa tvungen att få motion.. Vi har en hel del jumppa lärare som alla har sina favoritgrenar så vi har att välja på hahah
15 dec, 2017 23:14 |
|
Frivolt
Elev |
Bäd Råmäns
Spoiler: Tryck här för att visa! 16 dec, 2017 00:08 |
|
Skyfall
Elev |
16 dec, 2017 00:11 |
|
Borttagen
|
Här sitter man och väntar på julbordet!
16 dec, 2017 00:40 |
|
Solkatten
Elev |
Snälla kan inte alla på mugglis donera.
Varför finns människan. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 dec, 2017 00:43
Detta inlägg ändrades senast 2017-12-16 kl. 00:46
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: du har en poäng. Så smarta vi är i dagens samhälle, ju korkade är vi inför nästa samhälle.Varför finns människan. Vi förstör den bro vi själva ska gå över 16 dec, 2017 00:46 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: du har en poäng. Så smarta vi är i dagens samhälle, ju korkade är vi inför nästa samhälle Varför finns människan. Vi vet mer om rymden som är utanför vår planet än havet som faktiskt är på vår planet. Det är galet. Vi borde ta hand om vår planet innan vi söker oss till andra. Folk pratar om när jorden utplånar människan men det beror på riktigt på oss när jordens undergång sker. Om vi inte gör något så händer det fortare än vad vi tror. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 dec, 2017 00:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: om vi skulle finna möjligheterna att nya planer skulle vi fördärva den lika mycket som här. Inte direkt något framstegSkrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: du har en poäng. Så smarta vi är i dagens samhälle, ju korkade är vi inför nästa samhälle Varför finns människan. Vi vet mer om rymden som är utanför vår planet än havet som faktiskt är på vår planet. Det är galet. Vi borde ta hand om vår planet innan vi söker oss till andra. Folk pratar om när jorden utplånar människan men det beror på riktigt på oss när jordens undergång sker. Om vi inte gör något så händer det fortare än vad vi tror. 16 dec, 2017 00:49 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: om vi skulle finna möjligheterna att nya planer skulle vi fördärva den lika mycket som här. Inte direkt något framsteg Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: du har en poäng. Så smarta vi är i dagens samhälle, ju korkade är vi inför nästa samhälle Varför finns människan. Vi vet mer om rymden som är utanför vår planet än havet som faktiskt är på vår planet. Det är galet. Vi borde ta hand om vår planet innan vi söker oss till andra. Folk pratar om när jorden utplånar människan men det beror på riktigt på oss när jordens undergång sker. Om vi inte gör något så händer det fortare än vad vi tror. Redan 2023 eller något kommer de första människorna att bosätta sig på Mars och de utvalda kommer att stanna där resten av deras liv. Kan vi inte bara låta Mars vara, den är inte vår. Vi har redan vår planet. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 dec, 2017 00:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: självmordsuppdrag om du frågar mig. Vi har det bra här, man kan göra det bättre för miljön samt alla andra här men åka gill mars och eventuellt förstöra den planet på samma sätt?Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: om vi skulle finna möjligheterna att nya planer skulle vi fördärva den lika mycket som här. Inte direkt något framsteg Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: du har en poäng. Så smarta vi är i dagens samhälle, ju korkade är vi inför nästa samhälle Varför finns människan. Vi vet mer om rymden som är utanför vår planet än havet som faktiskt är på vår planet. Det är galet. Vi borde ta hand om vår planet innan vi söker oss till andra. Folk pratar om när jorden utplånar människan men det beror på riktigt på oss när jordens undergång sker. Om vi inte gör något så händer det fortare än vad vi tror. Redan 2023 eller något kommer de första människorna att bosätta sig på Mars och de utvalda kommer att stanna där resten av deras liv. Kan vi inte bara låta Mars vara, den är inte vår. Vi har redan vår planet. 16 dec, 2017 00:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen