Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag såg samma 29 maj, 2012 08:21 |
|
Hermia
Elev |
När du läswer drottning Bellatrix istället för drottning Beatrix
Once a MADling, always a MADling 29 maj, 2012 09:51 |
|
Solkatten
Elev |
När man ser att Jedwards nya låt heter Luminous och tänker på Lumos xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 maj, 2012 11:43 |
|
mican00
Elev |
När du går förbi några klasskompisar och tycker dig höra ordet "Azkaban"
Det sa de säkert inte för ingen av dem är HP-fan... När du kladdat dödsrelikerna-märket på handen ![]()
29 maj, 2012 14:21 |
|
emmasagman
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det enda jag tänker på är Harry Potter, och jag tror att en tjej i min klass är en dementor, för hon är så kall... 29 maj, 2012 15:02 |
|
mican00
Elev |
Jag lyssnar på musik och i en låt var det en som sjöng "Raven" och jag trodde först att hon skulle sjunga "Ravenclaw"....
![]()
29 maj, 2012 15:05 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Hermia: När du läswer drottning Bellatrix istället för drottning Beatrix Gjorde jag med? x) Jag bara ''WTF? Är Bellatrix mugglar-drottning?'' And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 29 maj, 2012 15:05 |
|
Solkatten
Elev |
När 7orna kollar på Harry Potter och De Vises Sten i skolan så stannar man utanför dörren och kollar. xD
Eller när man längtar till klassresan då man ska åka tåg för att det skulle vara ungefär som Hogwarts expressen. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 maj, 2012 15:12 |
|
LauraTree
Elev |
När man kladdar dödsrelikernas märke i alla sina skolböcker och skolpapper
29 maj, 2012 15:54 |
|
Ginny02
Elev |
När man har klämt in Dödsrelikerna tecknet i sin signatur även om det inte ska vara ett stort A där. Jag gör det alltid på skolpapper
På SOn i skolan idag hade vi grupparbete, med fyra st i varje grupp, och jag var den enda som koncentrerade sig (som vanligt) och så plötsligt började de andra sjunga 'The mysterious ticking noise' även om de inte kan nåt om HP, och jag betedde mig konstigt och sjöng inte med men var bara tvungen att rätta de när de sjöng Harry Potter istället för Ron Weasley. Jag känner mig konstig som skrev allt det här men jag är nog väldigt HP-skadad ändå! "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 29 maj, 2012 16:47 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen