Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Agnusia
Elev |
vem har inte gjort det?
Skrivet av Dramione99: Jag har trasslat till det rejält för mig nu. Jag ger "fel" killar uppmärksamhet och den jag verkligen vill ha ignorerar jag. 9 maj, 2013 00:45 |
|
Borttagen
|
Joinar♥♥
9 maj, 2013 09:21 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Agnusia: vem har inte gjort det? Skrivet av Dramione99: Jag har trasslat till det rejält för mig nu. Jag ger "fel" killar uppmärksamhet och den jag verkligen vill ha ignorerar jag. Jag är inte otrevlig, men vi tjafsar rätt mycket om allting, det har vi gjort sedan vi träffades första gången, haha. Jag partar ju med honom. Men jag vågar liksom inte visa vad jag känner heller. 9 maj, 2013 10:15 |
|
twisted
Elev |
Jag joinar!
What have I become, my sweetest friend. Everyone I know goes away in the end. And you could have it all. My empire of dirt. I will let you down. I will make you hurt. If I could start again. A million miles away. 9 maj, 2013 13:15 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av HannaPanna: omg. jag har en pojkvän . HAN FRÅGADE ÄNTLIGEN DEN DÄR FÖRBASKADE FRÅGAN haha yay för mig. GAAAAAH VAD KUL GRATTIS!!!! ååh tack
9 maj, 2013 13:36 |
|
Elma00
Elev |
9 maj, 2013 13:42 |
|
Gosseflikka
Elev |
Gillade en kille, sa det till han, han började undvika mig, jag väntade, jag tröttnade, jag struntade i honom, han började gilla mig...
We are the HARRY POTTER generation!!! <3 10 maj, 2013 11:11 |
|
Elma00
Elev |
10 maj, 2013 11:12 |
|
Frivolt
Elev |
Nån som har ett bra förslag på hur man kan få bort ens crush från sina tankar?
Hur man kan släppa taget om en denna person? Jag orkar verkligen inte mer 10 maj, 2013 11:42 |
|
Kedjebrev
Elev |
är så förvirrad bara. Han tyckte jag var fin i onsdags i alla fall. Men sen när vi såg på film så låg min kompis nästan på honom :---)) och är fortfarande orolig över att han är kär i min ANDRA kompis. orkar inte vill släppa honom nu.
http://Kaosregn.blogg.se
10 maj, 2013 12:54 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen