Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja... en bild jag målat på bilden i skolan med akvarell, vad tycker ni? Det är min första akvarellmålning... ? ![]() ((Jag har suddat ut linjerna från gardinerna + är inte riktigt klar med skuggningen på bordet)) DIN FÖRSTA????? ![]()
8 maj, 2012 08:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: Ja... en bild jag målat på bilden i skolan med akvarell, vad tycker ni? Det är min första akvarellmålning... ? ![]() ((Jag har suddat ut linjerna från gardinerna + är inte riktigt klar med skuggningen på bordet)) DIN FÖRSTA????? Ja 8 maj, 2012 15:12 |
|
MatteSweet
Elev |
kan typ inte teckna
Skicka gärna en uggla ;) 8 maj, 2012 19:03 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mican00: Skrivet av Borttagen: Ja... en bild jag målat på bilden i skolan med akvarell, vad tycker ni? Det är min första akvarellmålning... ? ![]() ((Jag har suddat ut linjerna från gardinerna + är inte riktigt klar med skuggningen på bordet)) DIN FÖRSTA????? Ja FGHBJKMK Fuskigt... ![]()
8 maj, 2012 20:24 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Skrivet av hyperion: ![]() ![]() (konstig vinkel på andra bilden, ser bättre ut IRL) work in progress, har inte ritat på jätte länge. Åååå guud!!! :O Du kan verkligen rita!!!!! ♥ ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
8 maj, 2012 21:12 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja... en bild jag målat på bilden i skolan med akvarell, vad tycker ni? Det är min första akvarellmålning... ? ![]() ((Jag har suddat ut linjerna från gardinerna + är inte riktigt klar med skuggningen på bordet)) Guuuuuuuuuud vilken fin! Du är verkligen jättejättejätteduktig! 9 maj, 2012 10:25 |
|
Othelia
Elev |
9 maj, 2012 10:28 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Rawenclaw98: Skrivet av hyperion: ![]() ![]() (konstig vinkel på andra bilden, ser bättre ut IRL) work in progress, har inte ritat på jätte länge. Åååå guud!!! :O Du kan verkligen rita!!!!! ♥ Thank you love ♥ ![]()
9 maj, 2012 14:48 |
|
Pigilinis
Elev |
Nu fick jag jättemycket inspiration av den här tråden.... Nån ska jag rita av vet bara inte vem....
Tipsa mig!!!!! 9 maj, 2012 14:58 |
|
Lajjjka
Elev |
Fett snyggt!!!!
YO guys!!!!! 9 maj, 2012 15:06 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen