Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Yami flinade och sa-
-Det förstår jag nog
19 okt, 2015 09:41
|
|
Borttagen
|
Lola log emot honom
-Inte när det e kallt
sa hno direkt och kollade på honom
19 okt, 2015 09:42
|
|
Borttagen
|
Yami flinade och sa.
-När är det kallt?
19 okt, 2015 10:02
|
|
Borttagen
|
Lola log
-vintern
sa hon retligt och log emot honom
19 okt, 2015 10:07
|
|
Borttagen
|
Yami flinade och sa..-
-Aha men vintern är då det är som roligast
19 okt, 2015 10:32
|
|
Borttagen
|
Lola log emot honom
-aha men då får du ge mig varma kläder
skojade hno
19 okt, 2015 10:38
|
|
Borttagen
|
Yami flinade och sa.
-Självklart.
19 okt, 2015 10:40
|
|
Borttagen
|
Lola log emot Yami och kollade på honom
-e du kar snart? e hugnrig
sa hon oc hlog
19 okt, 2015 10:45
|
|
Borttagen
|
Yami log och blev klar efter 20 minuter och gjorde en svampsås till också
19 okt, 2015 11:01
|
|
Borttagen
|
Lols kolade vad han gjorde och log lite, det var mysigt här. Hon kolalde tyst run litegrann
19 okt, 2015 11:02
|
Du får inte svara på den här tråden.