(Prs) Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mily och Niela
|
Borttagen
|
" Säg åt viket hål vi ska springa sa Mikeal till viktor
24 aug, 2013 15:51
|
|
Borttagen
|
men då hoppade Chibi framför dem
24 aug, 2013 15:52
|
|
Borttagen
|
" flytta på dig sa Mikael
24 aug, 2013 15:53
|
|
Borttagen
|
24 aug, 2013 15:55
|
|
Borttagen
|
24 aug, 2013 15:55
|
|
Borttagen
|
duma kusiner tror ni att ni kan säga vad jag ska göra sa Chibi
24 aug, 2013 15:56
|
|
Borttagen
|
" Ja om det handlar om en stads överlevnad sa Mikale
24 aug, 2013 15:58
|
|
Borttagen
|
varför bry ni er i en världelös stad ? sa Chibi
24 aug, 2013 16:00
|
|
Borttagen
|
" Jaha så du bryr dig bara om dig själv? frågade miakel ilsket
24 aug, 2013 16:01
|
|
Borttagen
|
människorna i den staden är hemska dom kan alla dö sa Chibi
24 aug, 2013 16:02
|
Du får inte svara på den här tråden.