Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag hoppar in och går efter Sarah.
jag är jättecoolig älska mig plz 9 nov, 2013 15:29 |
|
Borttagen
|
Jag går mot en sten och riktar staven mot den och säger"apert lapid!"
9 nov, 2013 15:31 |
|
Queen Boo
Elev |
Ut från gryffindortornet
jag är jättecoolig älska mig plz 9 nov, 2013 15:31 |
|
Borttagen
|
Stenen åker rakt upp i luften och under stenen var det ett stort hål och Royan hoppade ner i hålet och stenen åkte ner på sin plats
9 nov, 2013 15:33 |
|
Queen Boo
Elev |
''Sarah!''
jag är jättecoolig älska mig plz 9 nov, 2013 15:34 |
|
Borttagen
|
Jag kollar mig runt
9 nov, 2013 15:35 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag hör något som rör sig.
jag är jättecoolig älska mig plz 9 nov, 2013 15:35 |
|
ginny 23
Elev |
9 nov, 2013 17:14 |
|
Queen Boo
Elev |
''Sarah!''
jag är jättecoolig älska mig plz 9 nov, 2013 17:15 |
|
ginny 23
Elev |
9 nov, 2013 17:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen