Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissBellatrix
Elev |
Eeh.. Va? Jag tar Richard Scarrys äventyrsvärld, för att det låter bra, hehe ;P
Hey there. You come here often? 26 nov, 2012 16:27 |
|
Borttagen
|
Arthur, för att jag kommer ihåg att jag brukade kolla på det mer oftare än Richars Scarrys äventyrsvärld.
26 nov, 2012 16:30 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Richard Scarys äventyrsvärld.
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 26 nov, 2012 16:31 |
|
Little J
Elev |
26 nov, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
Arthur
26 nov, 2012 17:22 |
|
Tikis
Elev |
Men jag tror att det e meningen att man ska svara på dagens fråga?
Arthurs äventyrsvärld typ. Vet inte vrf. Bara drogar dem!!
26 nov, 2012 17:36 |
|
Disenchanted
Elev |
26 nov, 2012 18:59 |
|
Danzi
Elev |
Arthur, utan tvekan! Var ett av mina favoritbarnprogram när jag var liten och jag tycker fortfarande om det
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
26 nov, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
RICHARD SCARYS ÄVENTYRSVÄRLD!
26 nov, 2012 21:40 |
|
Ladusvalan
Elev |
Inget av programmen var eller är någon jättefavorit hos mig. Men idag tror jag ändå att jag har lite mer "behållning" av Arthur, även om hans lillasyster är lite skrikig. Richard Scarrys äventyrsvärld älskade jag när jag var liten, men nu tycker jag mest att det är sliskigt och "pockande".
Resultat i frågan "Arthur eller Richard Scarrys äventyrsvärld?: 11-6 till Richard Scarrys äventyrsvärld. Obs! Ny fråga i första inlägget! 27 nov, 2012 08:08 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen