@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Jeahh för typ 10 året i rad blir skolans flick innebandy & fotbolls lag bäst i mellersta Österbotten. De e ju inte ens speciellt i skolan längre..
15 dec, 2017 21:16 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av Emmi: Jeahh för typ 10 året i rad blir skolans flick innebandy & fotbolls lag bäst i mellersta Österbotten. De e ju inte ens speciellt i skolan längre.. Haha kul! Men lite tråkigt att det inte är så speciellt längre
15 dec, 2017 21:21 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Skyfall: De känns som att om vi inte vinner blir lärarna besvikna hahahSkrivet av Emmi: Jeahh för typ 10 året i rad blir skolans flick innebandy & fotbolls lag bäst i mellersta Österbotten. De e ju inte ens speciellt i skolan längre.. Haha kul! Men lite tråkigt att det inte är så speciellt längre Hela vår skola är väldigt sportsligt inriktad så är tacksam att jag är likadan hehh
15 dec, 2017 21:31 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Skyfall: De känns som att om vi inte vinner blir lärarna besvikna hahahSkrivet av Emmi: Jeahh för typ 10 året i rad blir skolans flick innebandy & fotbolls lag bäst i mellersta Österbotten. De e ju inte ens speciellt i skolan längre.. Haha kul! Men lite tråkigt att det inte är så speciellt längre Hela vår skola är väldigt sportsligt inriktad så är tacksam att jag är likadan hehh vår skola har ett skol if och vi är bäst i vår kommun. Är inte med men alla tar det så allvarligt att man får se matcherna ändå. Vi har ett basketlag, simlag, fotbollslag och innebandylag. 15 dec, 2017 21:35 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Emmi: Skrivet av Skyfall: De känns som att om vi inte vinner blir lärarna besvikna hahahSkrivet av Emmi: Jeahh för typ 10 året i rad blir skolans flick innebandy & fotbolls lag bäst i mellersta Österbotten. De e ju inte ens speciellt i skolan längre.. Haha kul! Men lite tråkigt att det inte är så speciellt längre Hela vår skola är väldigt sportsligt inriktad så är tacksam att jag är likadan hehh vår skola har ett skol if och vi är bäst i vår kommun. Är inte med men alla tar det så allvarligt att man får se matcherna ändå. Vi har ett basketlag, simlag, fotbollslag och innebandylag. Ni är inte bäst på innebandy.... min skola vann faktiskt över er *stolt* (oj vad drygt det där lät...)
15 dec, 2017 21:37
Detta inlägg ändrades senast 2017-12-15 kl. 21:38
|
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Skyfall: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Emmi: Skrivet av Skyfall: De känns som att om vi inte vinner blir lärarna besvikna hahahSkrivet av Emmi: Jeahh för typ 10 året i rad blir skolans flick innebandy & fotbolls lag bäst i mellersta Österbotten. De e ju inte ens speciellt i skolan längre.. Haha kul! Men lite tråkigt att det inte är så speciellt längre Hela vår skola är väldigt sportsligt inriktad så är tacksam att jag är likadan hehh vår skola har ett skol if och vi är bäst i vår kommun. Är inte med men alla tar det så allvarligt att man får se matcherna ändå. Vi har ett basketlag, simlag, fotbollslag och innebandylag. Ni är inte bäst på innebandy.... min skola vann faktiskt över er *stolt* hmm, detaljer, vi är bättre än Östergård och det är det viktigaste 15 dec, 2017 21:38 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Skyfall: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Emmi: Skrivet av Skyfall: De känns som att om vi inte vinner blir lärarna besvikna hahahSkrivet av Emmi: Jeahh för typ 10 året i rad blir skolans flick innebandy & fotbolls lag bäst i mellersta Österbotten. De e ju inte ens speciellt i skolan längre.. Haha kul! Men lite tråkigt att det inte är så speciellt längre Hela vår skola är väldigt sportsligt inriktad så är tacksam att jag är likadan hehh vår skola har ett skol if och vi är bäst i vår kommun. Är inte med men alla tar det så allvarligt att man får se matcherna ändå. Vi har ett basketlag, simlag, fotbollslag och innebandylag. Ni är inte bäst på innebandy.... min skola vann faktiskt över er *stolt* hmm, detaljer, vi är bättre än Östergård och det är det viktigaste Haha ja bara man inte e sämst!
15 dec, 2017 21:39 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Skyfall: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Skyfall: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Emmi: Skrivet av Skyfall: De känns som att om vi inte vinner blir lärarna besvikna hahahSkrivet av Emmi: Jeahh för typ 10 året i rad blir skolans flick innebandy & fotbolls lag bäst i mellersta Österbotten. De e ju inte ens speciellt i skolan längre.. Haha kul! Men lite tråkigt att det inte är så speciellt längre Hela vår skola är väldigt sportsligt inriktad så är tacksam att jag är likadan hehh vår skola har ett skol if och vi är bäst i vår kommun. Är inte med men alla tar det så allvarligt att man får se matcherna ändå. Vi har ett basketlag, simlag, fotbollslag och innebandylag. Ni är inte bäst på innebandy.... min skola vann faktiskt över er *stolt* hmm, detaljer, vi är bättre än Östergård och det är det viktigaste Haha ja bara man inte e sämst! fy vad pinsamt det vore, right vi hade handbollslag också. men alltså vi får träffas nån gång och skryta om våra skolor. 15 dec, 2017 21:41 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av LunaLovegood123: wäit what? Vår komun har EN skola, eller ett högstadium (ett finskt & ett svenskt 130/480 elever)Skrivet av Emmi: Skrivet av Skyfall: De känns som att om vi inte vinner blir lärarna besvikna hahahSkrivet av Emmi: Jeahh för typ 10 året i rad blir skolans flick innebandy & fotbolls lag bäst i mellersta Österbotten. De e ju inte ens speciellt i skolan längre.. Haha kul! Men lite tråkigt att det inte är så speciellt längre Hela vår skola är väldigt sportsligt inriktad så är tacksam att jag är likadan hehh vår skola har ett skol if och vi är bäst i vår kommun. Är inte med men alla tar det så allvarligt att man får se matcherna ändå. Vi har ett basketlag, simlag, fotbollslag och innebandylag. Vi har ett fotbolls, ett innebandy & ett volleyboll. Eller två egentligen av var flick / pojk Sen får man fara och friidrotta, skida & simma på mästerskap ifall man e intresserad. Sedan har vi ju typ 10 stafettkarnevals lag, de går vi all in för hahah
15 dec, 2017 22:17 |
|
Skyfall
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: wäit what? Vår komun har EN skola, eller ett högstadium (ett finskt & ett svenskt 130/480 elever)Skrivet av Emmi: Skrivet av Skyfall: De känns som att om vi inte vinner blir lärarna besvikna hahahSkrivet av Emmi: Jeahh för typ 10 året i rad blir skolans flick innebandy & fotbolls lag bäst i mellersta Österbotten. De e ju inte ens speciellt i skolan längre.. Haha kul! Men lite tråkigt att det inte är så speciellt längre Hela vår skola är väldigt sportsligt inriktad så är tacksam att jag är likadan hehh vår skola har ett skol if och vi är bäst i vår kommun. Är inte med men alla tar det så allvarligt att man får se matcherna ändå. Vi har ett basketlag, simlag, fotbollslag och innebandylag. Vi har ett fotbolls, ett innebandy & ett volleyboll. Eller två egentligen av var flick / pojk Sen får man fara och friidrotta, skida & simma på mästerskap ifall man e intresserad. Sedan har vi ju typ 10 stafettkarnevals lag, de går vi all in för hahah Oj det var en del saker att göra...
15 dec, 2017 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen