@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: JA! JAG ÄR SÅ MED! NORSKA ÄR JÄTTEROLIGT! JAG SKA KUNNA DET! MWHAHAHHA! Mål för 2018: Lära mig flytande norska. Who's with me? Jag får tacka dig som tipsade mig om nordicfilm. Det var tack vare alla disney filmer jag hittade med norsk dubbning som gav mig idén! ^^ (Sen har ju lärt mig en hel del från Skam och norska Harry Potter såeh) Nordicfilm är ett fantastiskt ställe. Det är bättre än Dreamfilm 15 dec, 2017 20:30 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Dumbledore heter väl Humlesnurr på norska Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: JA! JAG ÄR SÅ MED! NORSKA ÄR JÄTTEROLIGT! JAG SKA KUNNA DET! MWHAHAHHA! Mål för 2018: Lära mig flytande norska. Who's with me? Jag får tacka dig som tipsade mig om nordicfilm. Det var tack vare alla disney filmer jag hittade med norsk dubbning som gav mig idén! ^^ (Sen har ju lärt mig en hel del från Skam och norska Harry Potter såeh) Japp! Fast Longbottom och den gyllene kvicken är ännu roligare xD
15 dec, 2017 20:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: HAHAHAHH! Kollade nyss xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Dumbledore heter väl Humlesnurr på norska Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: JA! JAG ÄR SÅ MED! NORSKA ÄR JÄTTEROLIGT! JAG SKA KUNNA DET! MWHAHAHHA! Mål för 2018: Lära mig flytande norska. Who's with me? Jag får tacka dig som tipsade mig om nordicfilm. Det var tack vare alla disney filmer jag hittade med norsk dubbning som gav mig idén! ^^ (Sen har ju lärt mig en hel del från Skam och norska Harry Potter såeh) Japp! Fast Longbottom och den gyllene kvicken är ännu roligare xD 15 dec, 2017 20:32 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: HAHAHAHH! Kollade nyss xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Dumbledore heter väl Humlesnurr på norska Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: JA! JAG ÄR SÅ MED! NORSKA ÄR JÄTTEROLIGT! JAG SKA KUNNA DET! MWHAHAHHA! Mål för 2018: Lära mig flytande norska. Who's with me? Jag får tacka dig som tipsade mig om nordicfilm. Det var tack vare alla disney filmer jag hittade med norsk dubbning som gav mig idén! ^^ (Sen har ju lärt mig en hel del från Skam och norska Harry Potter såeh) Japp! Fast Longbottom och den gyllene kvicken är ännu roligare xD Rekommenderar att inte lyssna på quidditch kapitlena i ljudböckerna om man inte vill ändra sin bild av det
15 dec, 2017 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Därför ska jag kolla på den xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: HAHAHAHH! Kollade nyss xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Dumbledore heter väl Humlesnurr på norska Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: JA! JAG ÄR SÅ MED! NORSKA ÄR JÄTTEROLIGT! JAG SKA KUNNA DET! MWHAHAHHA! Mål för 2018: Lära mig flytande norska. Who's with me? Jag får tacka dig som tipsade mig om nordicfilm. Det var tack vare alla disney filmer jag hittade med norsk dubbning som gav mig idén! ^^ (Sen har ju lärt mig en hel del från Skam och norska Harry Potter såeh) Japp! Fast Longbottom och den gyllene kvicken är ännu roligare xD Rekommenderar att inte lyssna på quidditch kapitlena i ljudböckerna om man inte vill ändra sin bild av det 15 dec, 2017 20:36 |
|
ella potter
Elev |
15 dec, 2017 20:39 |
|
Thalia Malfoy
Elev |
15 dec, 2017 20:51 |
|
Scorperion
Elev |
Ska under nästa år försöka satsa på att hitta på något riktigt riktigt kul varje månad bara för att muntra upp mig själv. Har mått så otroligt dåligt under detta år och vill bara hitta en mening med livet!
Få se nu Januari - Flipendo! Februari - Ska förhoppningsvis se William Spetz' pjäs beroende på hur det ser ut med biljetter och så. Vill hemskt gärna se den! Mars - En ny film som verkar bra börjar gå på bio. Är inte så förtjust i bio egentligen men ibland kan det vara mysigt plus att det händer så sällan April - Det är ju picacon då men jag kommer bara gå om jag har någon att gå med eller planerar träff med någon som ska dit. Det är så tråkigt att åka på sånt själv! Sen får vi väl helt enkelt se framöver
15 dec, 2017 20:53 |
|
Asked Calmly
Elev |
15 dec, 2017 21:10 |
|
Skyfall
Elev |
Asså har det kommit massa nya chokladgrodekort nu?? Eller är det bara jag som är lite efter som vanligt?
15 dec, 2017 21:13 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen