Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24796 24797 24798 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Jag vill kolla upp ett av mina knän på vårdcentralen då det har hoppat ur led flera gånger men behöver man beställa tid för att bara få det kollat eller kan man bara gå in och få det kollat och sedan om något behöver göras då få en tid??

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 dec, 2017 18:48

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Hade rätt najs mattelektion idag. Utöver att jag pratade om terroristattacker med I så fanns det en kul sak till.
F hade inte tagit sin Adhd medicin idag.
I vanliga fall brukar hon vara förbannad på det mesta.
Idag var hon helt förbbanad på allt och alla. Hon var förbannad hela matten, och när hon typ skäller ut läraren av ingen anlidning(jag brukar också argumentera med lärare, av en anledning dock) och har gjort det i tio minuter så håller jag med henne om en del av en sak hon sagt, så jag säger det till I, och där börjar det roliga. För I svarar;
"Men du kan ju inte försvara F"
"Juste, man kan ju inte försvara henne"(för att alla hatar henne när hon är på det humöret)
Samtidigt gnäller F på, och läraren får utbrott.
"NI ÄR BARA SJUTTON ELEVER"
Och jag svarar lite lugnt och trevligt:
"Fast idag är ju massor sjuka, så vi är inte ens sjutton"
Samtidigt ser jag i ögonvrån hur W viskar till F. Och F blänger argt på mig.
"Vad sa du om mig nyss?!?"
"Hon sa att det är massor som är sjuka idag, så vi är inte ens sjutton" svarar I, som mycket väl vet vad F syftade på. Och hans ögon glittrar, för vi har svinkul, eftersom F är så förbannad, så vi börjar gapskratta. Och eftersom F är förbannad, I svarade väldigt vänligt, trevligt m.m och vi bara gapskrattar så börjar matteläraren också skratta.

Vi har rätt kul ibland.

Menar din lärare att det är jobbigt med sjutton elever? Det finns lärare som har 30 elever i ett klassrum....

Hon menade att vi var stökiga för att vara 17 elever!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

15 dec, 2017 19:07

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Hade rätt najs mattelektion idag. Utöver att jag pratade om terroristattacker med I så fanns det en kul sak till.
F hade inte tagit sin Adhd medicin idag.
I vanliga fall brukar hon vara förbannad på det mesta.
Idag var hon helt förbbanad på allt och alla. Hon var förbannad hela matten, och när hon typ skäller ut läraren av ingen anlidning(jag brukar också argumentera med lärare, av en anledning dock) och har gjort det i tio minuter så håller jag med henne om en del av en sak hon sagt, så jag säger det till I, och där börjar det roliga. För I svarar;
"Men du kan ju inte försvara F"
"Juste, man kan ju inte försvara henne"(för att alla hatar henne när hon är på det humöret)
Samtidigt gnäller F på, och läraren får utbrott.
"NI ÄR BARA SJUTTON ELEVER"
Och jag svarar lite lugnt och trevligt:
"Fast idag är ju massor sjuka, så vi är inte ens sjutton"
Samtidigt ser jag i ögonvrån hur W viskar till F. Och F blänger argt på mig.
"Vad sa du om mig nyss?!?"
"Hon sa att det är massor som är sjuka idag, så vi är inte ens sjutton" svarar I, som mycket väl vet vad F syftade på. Och hans ögon glittrar, för vi har svinkul, eftersom F är så förbannad, så vi börjar gapskratta. Och eftersom F är förbannad, I svarade väldigt vänligt, trevligt m.m och vi bara gapskrattar så börjar matteläraren också skratta.

Vi har rätt kul ibland.

Menar din lärare att det är jobbigt med sjutton elever? Det finns lärare som har 30 elever i ett klassrum....

Hon menade att vi var stökiga för att vara 17 elever!

Kommer att tänka på en dag då mamma var i mitt klassrum på högstadiet en stund och fick nästan huvudvärk av att vara där hahah. Tänk då att jag fick spendera fyra år med den klassen.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

15 dec, 2017 19:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Hade rätt najs mattelektion idag. Utöver att jag pratade om terroristattacker med I så fanns det en kul sak till.
F hade inte tagit sin Adhd medicin idag.
I vanliga fall brukar hon vara förbannad på det mesta.
Idag var hon helt förbbanad på allt och alla. Hon var förbannad hela matten, och när hon typ skäller ut läraren av ingen anlidning(jag brukar också argumentera med lärare, av en anledning dock) och har gjort det i tio minuter så håller jag med henne om en del av en sak hon sagt, så jag säger det till I, och där börjar det roliga. För I svarar;
"Men du kan ju inte försvara F"
"Juste, man kan ju inte försvara henne"(för att alla hatar henne när hon är på det humöret)
Samtidigt gnäller F på, och läraren får utbrott.
"NI ÄR BARA SJUTTON ELEVER"
Och jag svarar lite lugnt och trevligt:
"Fast idag är ju massor sjuka, så vi är inte ens sjutton"
Samtidigt ser jag i ögonvrån hur W viskar till F. Och F blänger argt på mig.
"Vad sa du om mig nyss?!?"
"Hon sa att det är massor som är sjuka idag, så vi är inte ens sjutton" svarar I, som mycket väl vet vad F syftade på. Och hans ögon glittrar, för vi har svinkul, eftersom F är så förbannad, så vi börjar gapskratta. Och eftersom F är förbannad, I svarade väldigt vänligt, trevligt m.m och vi bara gapskrattar så börjar matteläraren också skratta.

Vi har rätt kul ibland.

Menar din lärare att det är jobbigt med sjutton elever? Det finns lärare som har 30 elever i ett klassrum....
vi är 32 i min klass och i nollan var vi 43 elever
VA!? Asså det är ju heelt sjukt?! 32 elever i en klass? Och 43!?

15 dec, 2017 19:39

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Hade rätt najs mattelektion idag. Utöver att jag pratade om terroristattacker med I så fanns det en kul sak till.
F hade inte tagit sin Adhd medicin idag.
I vanliga fall brukar hon vara förbannad på det mesta.
Idag var hon helt förbbanad på allt och alla. Hon var förbannad hela matten, och när hon typ skäller ut läraren av ingen anlidning(jag brukar också argumentera med lärare, av en anledning dock) och har gjort det i tio minuter så håller jag med henne om en del av en sak hon sagt, så jag säger det till I, och där börjar det roliga. För I svarar;
"Men du kan ju inte försvara F"
"Juste, man kan ju inte försvara henne"(för att alla hatar henne när hon är på det humöret)
Samtidigt gnäller F på, och läraren får utbrott.
"NI ÄR BARA SJUTTON ELEVER"
Och jag svarar lite lugnt och trevligt:
"Fast idag är ju massor sjuka, så vi är inte ens sjutton"
Samtidigt ser jag i ögonvrån hur W viskar till F. Och F blänger argt på mig.
"Vad sa du om mig nyss?!?"
"Hon sa att det är massor som är sjuka idag, så vi är inte ens sjutton" svarar I, som mycket väl vet vad F syftade på. Och hans ögon glittrar, för vi har svinkul, eftersom F är så förbannad, så vi börjar gapskratta. Och eftersom F är förbannad, I svarade väldigt vänligt, trevligt m.m och vi bara gapskrattar så börjar matteläraren också skratta.

Vi har rätt kul ibland.

Menar din lärare att det är jobbigt med sjutton elever? Det finns lärare som har 30 elever i ett klassrum....
vi är 32 i min klass och i nollan var vi 43 elever
VA!? Asså det är ju heelt sjukt?! 32 elever i en klass? Och 43!?

min skola pressar in många i en klass. Åttan har 124 elever och sammanlagt har skolan 600 elever och vi är bara årskurs 4-9.

15 dec, 2017 19:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Hade rätt najs mattelektion idag. Utöver att jag pratade om terroristattacker med I så fanns det en kul sak till.
F hade inte tagit sin Adhd medicin idag.
I vanliga fall brukar hon vara förbannad på det mesta.
Idag var hon helt förbbanad på allt och alla. Hon var förbannad hela matten, och när hon typ skäller ut läraren av ingen anlidning(jag brukar också argumentera med lärare, av en anledning dock) och har gjort det i tio minuter så håller jag med henne om en del av en sak hon sagt, så jag säger det till I, och där börjar det roliga. För I svarar;
"Men du kan ju inte försvara F"
"Juste, man kan ju inte försvara henne"(för att alla hatar henne när hon är på det humöret)
Samtidigt gnäller F på, och läraren får utbrott.
"NI ÄR BARA SJUTTON ELEVER"
Och jag svarar lite lugnt och trevligt:
"Fast idag är ju massor sjuka, så vi är inte ens sjutton"
Samtidigt ser jag i ögonvrån hur W viskar till F. Och F blänger argt på mig.
"Vad sa du om mig nyss?!?"
"Hon sa att det är massor som är sjuka idag, så vi är inte ens sjutton" svarar I, som mycket väl vet vad F syftade på. Och hans ögon glittrar, för vi har svinkul, eftersom F är så förbannad, så vi börjar gapskratta. Och eftersom F är förbannad, I svarade väldigt vänligt, trevligt m.m och vi bara gapskrattar så börjar matteläraren också skratta.

Vi har rätt kul ibland.

Menar din lärare att det är jobbigt med sjutton elever? Det finns lärare som har 30 elever i ett klassrum....
vi är 32 i min klass och i nollan var vi 43 elever
VA!? Asså det är ju heelt sjukt?! 32 elever i en klass? Och 43!?

min skola pressar in många i en klass. Åttan har 124 elever och sammanlagt har skolan 600 elever och vi är bara årskurs 4-9.
Men ojjj

15 dec, 2017 19:57

Scorperion
Elev

Avatar


Mål för 2018: Lära mig flytande norska. Who's with me?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

15 dec, 2017 20:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Mål för 2018: Lära mig flytande norska. Who's with me?
JA! JAG ÄR SÅ MED! NORSKA ÄR JÄTTEROLIGT! JAG SKA KUNNA DET! MWHAHAHHA!

15 dec, 2017 20:25

Scorperion
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Mål för 2018: Lära mig flytande norska. Who's with me?
JA! JAG ÄR SÅ MED! NORSKA ÄR JÄTTEROLIGT! JAG SKA KUNNA DET! MWHAHAHHA!

Jag får tacka dig som tipsade mig om nordicfilm. Det var tack vare alla disney filmer jag hittade med norsk dubbning som gav mig idén! ^^
(Sen har ju lärt mig en hel del från Skam och norska Harry Potter såeh)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

15 dec, 2017 20:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Scorperion:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Scorperion:
Mål för 2018: Lära mig flytande norska. Who's with me?
JA! JAG ÄR SÅ MED! NORSKA ÄR JÄTTEROLIGT! JAG SKA KUNNA DET! MWHAHAHHA!

Jag får tacka dig som tipsade mig om nordicfilm. Det var tack vare alla disney filmer jag hittade med norsk dubbning som gav mig idén! ^^
(Sen har ju lärt mig en hel del från Skam och norska Harry Potter såeh)
Dumbledore heter väl Humlesnurr på norska

15 dec, 2017 20:30

1 2 3 ... 24796 24797 24798 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.